چگونه با افزایش ترافیک سایت به صورت هدفمند، فروش خود را 10 برابر کنیم؟

چگونه با افزایش ترافیک سایت به صورت هدفمند، فروش خود را 10 برابر کنیم؟

در این مقاله می خوانید:

یکی مهم ترین پارامترهایی که موفقیت یک وب سایت را نشان می دهد؛ عدد مربوط به ترافیک سایت هاست. در این مقاله یاد می گیریم که چگونه با افزایش ترافیک سایت به صورت هدفمند، فروش خود را ده برابر کرده و بدین وسیله مشتریان و مخاطبین زیادی جذب کنیم.

یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی سایت در گوگل، افزایش ترافیک سایت است. به طور متوسط در ایالات متحده حدودا دوازده میلیارد جستجو در فضای وب انجام می شود. این عدد اصلا عدد قابل چشم پوشی نیست. از آن جایی که حدودا هفتاد درصد این ارقام به جستجوی ارگانیک و کاربران طبیعی اختصاص دارد، با استفاده از اصول سئو می توانید بهبود سئوی سایت را در دست بگیرید. ما در این مقاله از کلیک اول قصد داریم بهبود سئوی سایت را با افزایش ترافیک بررسی کنیم.

اگر چه می توانیم بگوییم داشتن سهم بزرگی از ترافیک وب سایت برای هر مدیر سایتی خوشایند است، با این حال کیفیت ترافیک دریافتی از کمیت آن به مراتب مهم تر است. هر چقدر هم که عملکرد شما مطلوب باشد. اگر نتوانید میزان قابل توجهی از ترافیک را در بازاریابی آنلاین به سایت خود جذب کنید، فروش بالایی را تجربه نخواهید کرد و خواه ناخواه کسب و کار شما با شکست مواجه خواهد شد.

افزایش ترافیک سایت
افزایش ترافیک سایت
اگر قصد دارید بازدید سایت خود را به صورت هدفمند افزایش داده و روی جایگاه سایت تاثیر مثبت بگذارید، ابزار افزایش بازدید سایت کلیک اول بهترین انتخاب برای شماست.

بازدید از وب سایت یا ترافیک سایت چیست؟

یکی از شاخص های سنجش محبوبیت وب سایت، نرخ بازدید از وب سایت است. هر چه آمار بازدیدکنندگان فعال از یک وب سایت بیشتر باشد، میزان محبوبیت آن وب سایت بالاتر است. این آمار به گوگل ثابت می کند که شما یک سایت کارآمد و محبوب دارید، بنابراین لایق ارتقا جایگاه و دریافت پاداش هستید.

ترافیک سایت به مجموعه کاربرانی اشاره دارد که برای بازدید، وب سایت و صفحات شما را انتخاب کرده اند. ترافیک ورودی هر سایت را بر اساس تعداد بازدید می سنجیم.

می توان با پرداخت هزینه و استفاده از روش های تبلیغات پولی ترافیک وب سایت را بالا برد. اما این روش قطعا تنها روش و موثرترین روش در بالابردن ترافیک سایت و بهبود سئوی سایت نیست. تاثیری که ترافیک طبیعی روی سئوی سایت شما می گذارد سیزده برابر بیشتر از ترافیکی است که با پرداخت هزینه بدست می آورید. علاوه بر این ترافیک طبیعی قادر است تا کاربران هدفمندتری را به فضای وب سایت شما دعوت کند.

در هر صورت چه از ترافیک طبیعی بهره می برید و چه از روش افزایش ترافیک از طریق پرداخت هزینه استفاده می کنید، این تنها نیمی از مبارزه برای بهبود سئوی سایت است. هدف اصلی، حفظ ترافیک ایجاد شده برای وب سایت و ارتقای آن در بلند مدت خواهد بود.

تفاوت کمیت و کیفیت ترافیک جذب شده در وب سایت

پارامتر ترافیک سئو سایت ها، در تعیین میزان موفقیت بسیار موثر است. اگر به دنبال انجام فعالیتی موثر و حرفه ای در فضای اینترنت هستید، باید قادر باشید کاربران را به حضور در سایت خود ترغیب کرده و در همین فضا نگهدارید.

هنگامی که تصمیم گرفتید در فضای اینترنت به فعالیت بپردازید، بازدیدکنندگان همان مشتریانی هستند که بودنشان برای ادامه کسب و کار شما حیاتی است. با این حال هر بازدید کننده ای به درد شما نمی خورد! اگر چه داشتن بازدید از نداشتن آن بهتر است، ولی با این حال جذب بازدید کنندگان هدفمند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اجازه دهید این مفهوم را روشن تر و ساده تر بیان کنیم. فرض کنید تعداد زیادی مشتری به فروشگاهتان سرازیر می شوند و بی هدف فضا را اشغال کرده و بدون آنکه خرید کنند، خیلی سریع محیط را ترک می کنند. شما ترجیح می دهید تعداد زیادی بازدید کننده بی هدف داشته باشید یا تعداد معقولی مشتری واقعی؟؟؟ این مثال همان مفهومی است که در مورد تفاوت کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت ها بیان کردیم.

بازدید از وب سایت یا ترافیک سایت چیست؟

اهمیت ترافیک هدفمند

مفهوم ترافیک هدفمند با ترافیک سئو سایت ها متفاوت است. در مبحث بازاریابی وب سایت، اگر به نوع ترافیکی که جذب می کنید، اهمیت ندهید، از همان ابتدا استراتژی خود را شکست خورده فرض کنید!

ترافیک هدفمند برای مدیران وب سایت همان سکوی اولی است که برای درخشش خود نیاز دارند. تمام مدیرانی که می خواهند به نتیجه خوبی از فروش خدمات و محصولات خود در وب سایتشان دست پیدا کنند، به ترافیک هدفمند اهمیت ویژه ای می دهند. در غیر این صورت ناچارند وب سایتشان را در تاریکی فضای اینترنت بدون هیچ بازدید کننده ای رها کنند.

کاربران به هر روشی که به سایت شما جذب شوند، تنها در صورتی حاضر به ماندن در این فضا خواهند بود که شما دامنه نیازهای آنان را پوشش دهید. اگر کاربران سرنخ اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند، در سایت شما پیدا نکنند، خیلی زود وب سایت را ترک کرده و منجر به افزایش نرخ پرش خواهند شد. البته طراحی سایت زیبا هم می تواند تا حدی کاربر را در سایت نامرتبط ماندگار کند.

بیشتر بخوانید: بانس ریت (Bounce Rare) چیست؟ راه های کاهش نرخ پرش سایت

تفاوت های بین ترافیک وب سایت بی هدف و هدفمند

ترافیک وب سایت ها به دو دسته هدفمند و بی هدف تقسیم می شود.

ترافیک بی هدف، ترافیکی است که از طرف بازدیدکنندگان جذب شده از طریق تبلیغات کلی و سایت های نامرتبط به دست می آید.

در این نوع ترافیک همانطور که از نامش پیداست، کخاطبان شما کاملا بی هدف هستند و احتمالا از طریق سایت هایی که از طریق تبلیغات کلیکی، اقدام به جذب ترافیک می کنند، شما را کاملا اتفاقی انتخاب کرده اند. بنابراین طبیعی است که تعداد کثیری از آن ها به خدمات و محصولات شما علاقه ای نداشته و خیلی سریع سایتتان را ترک کنند.

در مقابل ترافیک هدفمند، افرادی به سایت شما روانه می کند که به استفاده از خدمات شما و خرید محصولاتتان علاقه مندند. این افراد کاملا بر اساس علاقه و اهداف شخصی به سایت شما جذب شده و حضورشان فراتر از یک عدد است.

احتمالا الان کاملا با مفهوم ترافیک هدفمند و بی هدف آشنا شده و اهمیت جذب ترافیک هدفمند را درک خواهید کرد.

اگر شما یک سایت فروشگاهی با موضوع فروش تجهیزات نقاشی داشته باشید، دوست ندارید هزار نفر بازدید کننده غیر علاقه مند به هنر و نقاشی داشته باشید. برای شما جذب صد نفر بازدیدکننده واقعی بهتر از جذب هزار بازدید کننده بی هدف است.

ترافیک سئو سایت ها به صورت هدفمند در رتبه بندی سایت ها و فاکتورهای مرتبط با سئو نیز اثرگذار است.

اثر گذاری ترافیک سایت بر سئو

وب سایت شما نتایج خوبی را از جستجو دریافت نمی کند؟ رتبه ترافیک فعلی شما پایین است؟ شما تنها نیستید! میلیون ها وب سایت دیگر نیز وجود دارند که تلاش می کنند در صفحه اول نتایج گوگل ظاهر شوند و البته همه موفق نخواهند شد.

چرا صفحه اول؟ واضح است! 93 درصد تجربیات در اینترنت از موتورهای جستجو آغاز می شوند. سی و سه درصد از نتایج برتر در صفحه اول گوگل حضور دارند و مابقی در صفحات بعدی هستند. گرچه ناامیدکننده است اما خوب است بدانید، بیش از 75 درصد از کل بازدیدکنندگان اصلا به سراغ صفحات دوم نمی روند. بنابراین اگر بخواهید شانس دیده شدن خود را افزایش دهید، باید به فکر تقویت پارامترهایی باشید که می تواند در بهبود سئوی سایت اثر گذار باشد. یکی از این پارامترها افزایش ترافیک وب سایت است.

امروزه مفهوم بازاریابی آنلاین بدون استفاده از راهکارهایی که به جذب ترافیک بیشتر منجر شود، کاملا بی معناست! تصور کنید صاحب یک فروشگاه فوق العاده هستید که هیچ مشتری از آن بازدید نمی کند. این مسئله به تنهایی ناامید کننده است و در طولانی مدت، به کسب و کار شما آسیب زده و حتی می تواند مسیر حرفه ای شما را منحرف کند.

ترافیک سایت از گوگل می تواند یک بازوی قدرتمند برای ارتقا جایگاه سایت شما باشد. وب سایت هایی که در صفحه اول گوگل ظاهر می شوند، بر اساس شانس به این جایگاه نرسیده اند! قطعا یک تلاش آگاهانه و هدفمند در پشت پرده این موفقیت وجود دارد.

تاثیر ترافیک هدفمند وب سایت در سئو

گوگل برای سایت هایی که ترافیک خود را از طریق جستجو کلمات کلیدی در مرورگر و یا جستجو مستقیم آدرس سایت بدست آورده اند، ارزش ویژه ای قائل است. این امر به بهبود نرخ تبدیل نیز می انجامد.

بیشتر بخوانید: نرخ تبدیل چیست و چگونه می توان آن را بهینه کرد؟

یکی دیگر از فاکتورهای بهبود سئو، توانایی یک سایت در گرفتن بک لینک است. اگر سایت شما از ارزش محتوایی خوبی برخوردار باشد، بازدیدکنندگان هدفمند مطالب شما را در بستر شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک میگذارند. و به هدایت ترافیک بیشتر و ایجاد بک لینک کمک می کنند. برای این کار نیازی نیست کار فوق العاده ای انجام دهید، کافی است خواسته های مخاطب را در نظر بگیرید و به آن پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید: روش های ایجاد بک لینک با کیفیت و معتبر

در ترافیک غیر هدفمند، این امتیاز وجود نخواهد داشت. چرا که بازدید کنندگان به موضوع و هدف سایت شما علاقه ای ندارند. بنابراین نه تنها خود حاضر به ماندن بیشتر در بستر سایت شما نیستند، بلکه تمایلی به اشتراک گذاری مطالبتان با دیگر مخاطبین نخواهند داشت.

مزیت بزرگ هدایت ترافیک هدفمند در فرآیند بازاریابی آنلاین، کسب سود سرشار از فروش به مشتریان واقعی است که به هیچ عنوان از طریق ترافیک غیر هدفمند بدست نخواهد آمد.

سوال اینجاست که چگونه می توانیم با افزایش ترافیک جستجوی گوگل روی بهبود رتبه بندی یک سایت اثر بگذاریم؟ در ادامه به تشریح پاسخ این پرسش خواهیم پرداخت.

سنجش ترافیک وب سایت

قبل از آنکه به روش های بهبود سئوی سایت از طریق افزایش ترافیک بپردازیم، لازم است مطمئن شویم که فعالیت های خود را به درستی ردیابی می کنیم. برای سنجش ترافیک وب سایت و در واقع ردیابی بازاریابی های انجام شده در وب سایتتان، لازم است قبل از هرچیز این سه ابزار را نصب کنید.

  • گوگل آنالیتیک Google Analytics
  • گوگل سرچ کنسول Google Search Console
  • AMP Analytics

بعد از اینکه این سه ابزار را نصب کردید، با کمک آن ها آمار تعداد کاربرانی که وارد سایت شما می شوند، مدت زمانی که کاربران در سایتتان صرف میکنند، نوع فعالیت آن ها در سایت و… را بسنجید. این گزارش گیری چراغ روشنی برای ادامه راه شما خواهد بود.

چنانچه قصد یادگیری و آموزش ویدیویی گوگل سرچ کنسول را دارید، می توانید از آموزش های رایگان آکادمی کلیک اول استفاده کنید.

روش های افزایش ترافیک وب سایت و ترفندهای جذب ترافیک هدفمند

افزایش ترافیک وب سایت و جذب ترافیک هدفمند از طریق راه های مختلف و متنوعی انجام می گیرد. در این مبحث به شرح مختصری از آن ها خواهیم پرداخت.

1- بهینه سازی و بهبود سئوی سایت

رعایت و بکارگیری اصول سئو، مهمترین و کارآمدترین روش افزایش ترافیک سایت است. شما با بهبود سئوی سایت می توانید به یک آمار واقعی و با ثبات از بالابردن ترافیک وب سایت برسید. البته لازم به ذکر است که سئو، یک فعالیت آنی نیست و انجام آن زمانبر است. با این حال تاثیرات آن به قدری است که ارزش صرف هزینه و زمان را دارد. برای این کار به یک متخصص سئوی با تجربه نیازمندید.

جذب ترافیک سایت از گوگل به صورت هدفمند، شاه کلید بازاریابان آنلاین در افزایش فروش برای وب سایت های بهینه سازی شده است. وب سایت های سئو شده به ایجاد مطالب مرتبط و مناسب در قالب مقالات منجر می شوند. اینکه شما در این راستا تلاش کنید. و بک لینک های مرتبط جذب نمایید، باعث می شود که سایتتان را در بالای نتایج جستجو مشاهده کنید. و رتبه بندی بهتری را تجربه نمایید. این امر باعث می شود جریان ترافیک هدفمند زیادی به سمت شما روانه شود.

فراموش نکنید که افزایش ترافیک سایت با سئو، سیزده بار اثرگذارتر از تبلیغات خواهد بود. تصمیم با شماست! تمام گزینه هایی که در ادامه مطرح میکنیم به نوعی با سئو در ارتباط است.

بیشتر بخوانید: بک لینک چیست و چه اهمیتی برای سئو سایت دارد؟

2- تبلیغات پولی

همان طور که توضیح دادیم، تبلیغات پولی یکی از روش های رایج در افزایش ترافیک جستجوی گوگل است. شما با استفاده از تبلیغات پولی می توانید ترافیک زیادی را به سایت خود جذب کنید. قطعا این روش نیز پیچیدگی های خاص خود را دارد.

اگر می خواهید هزینه ای که صرف می کنید هدر نرود، باید مسیر تبلیغاتتان هدفمند باشد. از شما خواستیم قبل از انجام هر کاری، سه ابزار را نصب کنید. با استفاده از این ابزارها می توانید بسنجید که کاربران از چه صفحاتی به صفحه شما ارجاع داده می شوند. اگر این صفحات با صفحه شما همخوانی نداشته باشد، مخاطب هدف را جذب نمی کند. بنابراین تمام هزینه ای که برای بالا بردن ترافیک سایت انجام داده اید، بی فایده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تبلیغات کلیکی چیست؟ مزایا و معایب پرداخت به ازای کلیک

روش های افزایش ترافیک وب سایت و ترفندهای جذب ترافیک هدفمند

3- ایجاد یک لیست

لیستی ساده ایجاد کنید. این لیست شامل مجموعه افرادی است که به مطالب و خدمات شما علاقه مند هستند. شما می توانید از این لیست جهت پیشبرد اهدافی که برای سایتتان در نظر گرفته اید، استفاده کنید.

4- وبلاگ نویسی مهمان

یکی دیگر از روش های اصولی افزایش ترافیک سایت، وبلاگ نویسی مهمان است. اگر بتوانید یک وبلاگ حرفه ای مرتبط با کسب وکار خودتان را راضی کنید تا در بخش وبلاگ نویسی مهمان شما را درج کند، به افزایش ترافیک سایتتان کمک شایانی می کنید. البته این روند خیلی هم راحت نیست. با این حال اثری که دارد، بسیار ارزشمند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: منظور از رپورتاژ آگهی چیست؟ مشخصات یک رپورتاژ آگهی موفق

5- کسب لینک های یک طرفه

داشتن لینک های یکطرفه از سمت وب سایت های معتبر، مرتبط و دارای رتبه بندی بالا، راهی مطمئن جهت رشد و بهبود سئوی سایت شما خواهد بود. این روش برای گوگل نیز خوشایند است و به آن به عنوان ضمانتی برای افزایش اعتبار سایت شما نگاه می کند.

6- تبلیغات در شبکه های اجتماعی

پلتفرم های مختلفی هستند که می توانند در بالا بردن ترافیک سایت و سئو به شما کمک کنند. یکی از آن ها، اینستاگرام است. اگر بتوانید از امکانات این پلتفرم در جهت اهداف خود استفاده کنید، عرصه رقابت را به دست گرفته اید. تبلیغات در اینستاگرام از طریق هشتگ گذاری و تعامل با سایر کاربران انجام می گیرد.

شبکه اجتماعی موثر دیگر، لینکدین است. لینکدین یک شبکه پرمخاطب و البته معتبر است. در صورتی که بتوانید یک محتوای قوی و هدفمند ایجاد کنید، بهبود ترافیک سایتتان امری قطعی خواهد بود. برای این امر از تاثیر کلمات کلیدی در جذب مخاطبان بالقوه غافل نشوید.

بیشتر بخوانید: افزایش ترافیک سایت با شبکه های اجتماعی

6- نوشتن مقاله

تولیدمحتوای مناسب و نوشتن مقاله، یکی از استراتژی های مناسب وب سایت شماست. این موضوع می تواند ترافیک سایت از موتور جست و جو گوگل را افزایش داده و به جذب کاربران هدفمند بیانجامد. مقالات می تواند موضوعات مختلفی داشته باشد. معمولا موضوع مقالات یا موضوع مورد علاقه، هدفمند و مرتبط با وب سایت است یا می تواند بر اساس کلمات کلیدی مرتبط طراحی شده باشد.

شما می توانید در متن مقالات خود کلمات کلیدی را لینک کرده و برای کاربرانتان امکان کلیک کردن فراهم کنید. این مسئله کاملا مورد پسند گوگل است و در بهبود سئو اثر دارد.

7- ایمیل مارکتینگ

یکی از ابزارهای موثر بازاریابی در دنیای دیجیتال، ایمیل مارکتینگ است. این روش یک شمشیری است که دوسر دارد! اگر بلد نباشید از آن به درستی استفاده کنید، چهره برندتان تخریب خواهد شد. در ایمیل مارکتینگ باید مخاطبان بالقوه شناسایی شوند و سپس بر اساس علاقه مندی مخاطب، ایمیل مارکتینگ انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست؟

8- اطلاع از اهداف مخاطب

در بحث افزایش فروش و جذب ترافیک وب سایت ها، بسیار مهم است که بدانیم مخاطب ما از چه کلمات کلیدی برای جستجوی محصولات ارائه دهنده شما استفاده می کند. از اهداف مخاطب خود غافل نشوید و این موضوع را در سراسر سایت خود در نظر بگیرید. اگر بتوانید اهداف کاربر را تشخیص داده و به درستی پوشش دهید، کاربران هدفمند را جذب کرده و وفادار خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: کلمه کلیدی چیست؟

9- استفاده از ویدیوهای یوتیوب

یوتیوب بعد از گوگل دومین سایت پرمخاطب دنیاست. اگر بتوانید محتوای ویدیویی مناسب با این فضا تولید کنید، توجه مخاطبان زیادی را به سایت خود جلب می کنید. البته با توجه به فیلتر بودن یوتیوب در ایران، می توانید روی فضای آپارات سرمایه گذاری کنید.

بیشتر بخوانید: یوتیوب چیست؟ معرفی جامع یوتیوب و روش های افزایش بازدید ویدیو در آن

10- سمینار تحت وب

وبینار یک پلتفرم قدرتمند است که علاوه بر افزایش ترافیک سئو سایت، می تواند در تولید درآمد سریع نقش داشته باشد. کافیست از فرمول صحیح آن پیروی کنید!

سمینار تحت وب

11- استفاده از روش Tripwire

اولین بار عبارت Tripwire توسط Perry Belcher یکی از بنیانگذاران سایت DigitalMarketer.com به کار گرفته شد. این روش در سایت های فروشگاهی بیشترین کاربرد را دارد. استفاده از این روش به این صورت است که ابتدای ورود کاربر به سایت، ارزانترین کالای خود را معرفی می کنیم. سپس با جذب کاربر به سایت، کالاهای گران تر به صورت پلکانی نمایش داده می شوند.

12- ارائه یک پیشنهاد وسوسه انگیز!

برای اینکه بتوانید مخاطب بیشتری را به سایتتان جذب کنید، باید جذاب تر از رقبایتان عمل کنید. ارائه یک پیشنهاد وسوسه انگیز می تواند چاره ساز باشد. به عنوان مثال در سایت های فروشگاهی می توانید خدمات حمل ونقل رایگان را پیشنهاد دهید. خدمات رایگان در افزایش انگیزه خرید کاربران بسیار موثر است.

13- اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ Influencer Marketing به معنای بازاریابی از طریق افراد بانفوذ در شبکه های اجتماعی hست. شما می توانید با پرداخت هزینه، تبلیغات خود را از طریق این افراد انجام دهید و به بازدیدکنندگان سایتتان بیفزایید.

14- بروز رسانی محتوای قدیمی

گوگل به محتواهای کارآمد و طولانی علاقه مند است. اگر می خواهید حجم ترافیک بیشتری را دریافت کنید، از قدرت تولید محتوا غافل نشوید. یکی از روش های بهبود سئوی سایت، بروزرسانی محتوای قدیمی است. این کار می تواند ترافیک زیادی را به طرز معناداری به سایت شما سرازیر کند.

بیشتر بخوانید: چرخه عمر محتوا چیست و چرا باید به آن اهمیت بدهیم؟

15- تولید اینفوگرافیک

تولید اینفوگرافیک مرتبط با فعالیت های سایت شما می تواند در افزایش ترافیک فروشگاه اینترنتی و جذب کاربران اثرگذار باشد. برای این کار لازم است از خلاقیت طراحان و گرافیست های حرفه ای کمک بگیرید.

16- افزایش سرعت بارگذاری وب سایت

یکی دیگر از پارامترهای بهبود سئوی سایت، افزایش سرعت بارگذاری وب سایت است. این مسئله در نرخ ماندگاری کاربر در سایتتان موثر خواهد بود. برای این منظور باید میزبانی سایت خود را به یک شبکه تولید محتوای با کیفیت بسپارید. بهینه سازی عکس های سایت و همچنین ابزارهای موثر در سرعت بارگذاری می توانند در افزایش ترافیک وب سایت اثرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: CDN چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

افزایش سرعت بارگذاری وب سایت

سخن آخر

همانطور که متوجه شدید، جذب ترافیک هدفمند در افزایش نرخ فروش بسیار موثر و کارآمد است. یکی از انتظاراتی که ما در مورد ترافیک هدفمند وب سایت از موتورهای جستجو داریم، ایجاد یک چشم انداز با کیفیت و البته رایگان برای وب سایت است.

بهبود ترافیک وب سایت از گوگل اگر با روشی اصولی و درست صورت گیرد، نمی تواند یک شبه اتفاق بیفتد. با این حال ماندگاری نتایج حاصل از آن بسیار بیشتر از روش های دیگر است. شما می توانید با بهبود سئوی سایت، به بالابردن ترافیک سایت و در نتیجه جذب مخاطبان بیشتر کمک کنید. این مسئله همچنین باعث افزایش اعتبار شما در گوگل خواهد شد.

در واقع ما می خواهیم که وب سایتمان توانایی ترویج محصولات و خدماتمان را داشته باشد. و بتواند برندمان را برای مخاطبین هدف معرفی کند. مخاطبان هدفمند، همان مشتریان بالقوه ای هستند که به افزایش فروش و بهبود جایگاه سایت کمک می کنند.

هدف نهایی سئوی سایت، کمک به ارتقا رتبه سایت در SERP است. برای اینکار باید لینک های معتبر ایجاد کنیم، دریافت دامنه های ارجاع منحصر به فرد و به حداقل رساندن نرخ پرش نیز از اهداف استرتژی سئو است.

بیشتر بخوانید: بهبود جایگاه سایت در گوگل با روش های اصولی

شما در این مسیر با رقبای زیادی در حال نبرد هستید. حتی اگر به رقابت علاقه مند نباشید، باید بتوانید به گونه ای ظاهر شوید که مشتریان زیادی را به سمت سایت خود روانه کنید. و نرخ تبدیل خوبی را بدست آورید.

در این مقاله ده برابر کردن فروش سایت خود را از طریق افزایش ترافیک هدفمند بررسی کردیم و برخی از روش های این افزایش ترافیک را شرح دادیم. امیدواریم مطالعه این مبحث برای شما راهگشا بوده باشد. از زمانی که برای مطالعه صرف کردید، سپاس گزاریم.

تیم تحریریه کلیک اول

نویسنده در بلاگ کلیک اول

این مقاله به قلم و نویسندگی تیم تحریریه کلیک اول تهیه شده است. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.

3 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست..

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06