WooRank چیست و چه کاربردی برای سایت های وردپرسی دارد؟

WooRank چیست و چه کاربردی برای سایت های وردپرسی دارد؟

در این مقاله می خوانید:

به طور کلی می توان گفت که ابزار WooRank سایتی کاربردی می باشد و در وقت و هزینه ی شما به خوبی صرفه جویی می کند، چرا که با استفاده از این ابزار دیگر نیاز نیست شما به ابزار های دینی و بی کیفیت مراجعه کنید و وقت و هزینه ی خود را صرف اطلاعات اشتباه نمایید.

اگر به دنبال ابزاری برای آنالیز سئو سایت خود هستید و می خواهید به طور کلی سایت را مورد بررسی قرار دهید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا ابزاری کاربردی و مفید را مورد بررسی قرار دهیم. WooRank یکی از کامل ترین و دقیق ترین ابزارهای آنلاین آنالیز سایت می باشد که در ادامه با این ابزار بیشتر آشنا خواهیم شد.

ابزار WooRank چیست؟

معمولا همه سئو کارها برای آنالیز سئو سایت مورد نظر به ابزارهایی چون سایت های Moz و Ahrefs نیاز دارند تا اطلاعات دقیقی از سایت را به دست آوردند. یکی از ابزار های آنالیز سئو و دیجیتال مارکتینگ که امروزه به دلیل کارایی منحصر به فرد مورد استقبال کاربران قرار گرفته است ابزار WooRank.com می باشد.

این دستگاه قادر بر این است که در کم ترین زمان با سرعت بالا سایت مورد نظر را آنالیز و بررسی کند و همچنین اطلاعات جامع و کاربردی از مشخصات فنی سایت در اختیار کاربر می گذارد. سئو کاران و مدیران سایت های گوناگون با استفاده از ابزار WooRank می توانند میزان ترافیک و رتبه سایت خود افزایش دهند و موجب افزایش ورود مخاطبین و همچنین رضایت بیشتر مشتریان شود. جالب بدانید که روزانه چیزی حدود ۴۰ هزار شرکت بازاریابی و مدیران سایت به وسیله ابزار WooRank سایت خود را مورد بررسی قرار داده و بهینه سازی نیز می کنند.

مزایا ابزار WooRank

حال متوجه شده اید که ابزار WooRank چیست و چه کاربرد هایی دارد. این ابزار دارای ویژگی و مزایای خاصی نیز است که کار را برای کاربران بسیار راحت و آسوده کرده است.

ابزار WooRank با مرور خودکار بر روی سایت داده های زیادی را بالا می آورد که این داده ها می تواند برای کاربر به ویژه برای سایت بسیار ارزشمند و مفید باشد. همچنین این ابزار لیستی از مراحلی برای بالا نگه داشتن سایت در نتایج گوگل را ارائه می دهد که می توان گفت این مورد یکی از ویژگی های خارق العاده ابزار WooRank به حساب می آید.

در واقع می توان گفت که این سایت بیشتر برای دیجیتال مارکترها و مشاغل آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد چرا که می تواند رتبه بالاتری به موتور های جست و جو بدهد و بازدید سایت را به حد قابل توجهی نیز افزایش دهد.

با این اتفاق بدون شک مخاطبین و مشتری های وقت داری را جذب خواهند و در کنار رقبا به راحتی رشد می کنند. یکی دیگر از ویژگی های این ابزار کاربردی و مفید ضمانت بازگشت وجه آن است.

همچنین این ابزار ۵ زبان مختلف را پشتیبانی می کند به همین سبب هزار کسب و کار گوناگون از کوچک گرفته تا بزرگ برای آنالیز سایت خود از ابزار WooRank استفاده کرده و به آن اعتماد زیادی نیز دارند. ابزار WooRank  دارای ویژگی هایی دیگر است که عبارتند از:

  • داری داشبورد هوشمند
  • تجزیه و تحلیل بک لینک
  • ارائه برنامه بازاریابی
  • ابزار مناسب برای بهبود سئو
  • تحلیل رقابتی رقبا
  • گزارش های دقیق شبکه های اجتماعی
  • ردیابی مدام
  • KPI نظارت کننده
  • بررسی کامل وب سایت

مزایا ابزار WooRank - کلیک اول

تعرفه های استفاده از ابزار WooRank

ابزار WooRank به گونه ای طراحی شده است که تمامی کاربران و سایت ها و حتی بلاگ ها و دیگر کسب و کار های آنلاین می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و رنک بهتری را در موتور های جست و جوی سایت خود نیز ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: بالا بردن رنکینگ سایت در گوگل به صورت طبیعی

اگر به ویژگی ها و مزایای حرفه ای این ابزار نیازمندید نمی توانید از ابزار رایگان این سایت استفاده کنید. چرا که نسخه رایگان ابزار WooRank اطلاعات کمتری را در اختیار کاربر قرار می دهد، اما به طور کلی برای بهبود رنک سایت در موتور های جست و جو می توان از نسخه رایگان استفاده کرد.

کسب و کار های کوچکی تکه تنها یک سایت دارند می توانند از پلن pro در این سایت استفاده کنند. کسب و کار هایی که حداقل ۵ سایت دارند و از چندین پروژه تشکیل شده است باید از پلن premium استفاده کنند.

تعرفه های woorank - کلیک اول

چک لیست Marketing ابزار WooRank

برای اینکه سایت خود را آنالیز کنید تنها نیاز است به سایت WooRank مراجعه کنید و آدرس وب سایت مورد نظر را که می خواهید مورد بررسی قرار دهید که جایگاه مخصوص وارد کنید. سپس این سایت یک امتیاز به شما می دهد که آن در Marketing لیست را در بالای صحفه می توانید مشاهده کنید.

اگر امتیاز پایینی دریافت کردید اصلا نگران این موضوع نشوید چرا که احتمال اینکه امتیاز بالایی را در سایت کسب کنید پایین است. ناگفته نماند که تست های ابزار WooRank به طور سیستم صورت می گیرد و به همین دلیل این احتمال خیلی کم است که امتیاز بالایی را کسب نمایید.

در واقع می توان گفت که این امتیاز تنها نشان دهنده نوع عملکرد سایت شما نیست و نیازی نیست تمرکز خود را بر روی این امتیاز قرار دهید. برای اینکه عملکرد بهتری داشته باشید و مشکلات سایت خود را کاهش دهید باید به قسمت Review بروید با استفاده از این بخش می توانید مشکلات سایت را مورد بررسی قرار دهید و سپس برطرف نمایید.

پس می توان گفت در مرحله اول امتیاز و بازیابی است که با استفاده از آن می توانید سایت خود را تا حد قابل قبولی بهبود دهید.

Marketing ابزار WooRank - کلیک اول

سئو WooRank

اگر می خواهید عملکرد بهتری را در سایت خود تجربه کنید، لازم است متریک هایی که در بخش سئو قرار دارند همیشه به رنگ سبز نمایان شوند. اگر مشکلی در این قسمت وجود داشته باشد به طور مستقیم عملکرد سایت تحت تاثیر موتور های جست جو قرار گرفته و کاراکترهای زیادی را ایجاد می کند.

به طور مثال می توان گفت اگر متادیسکریپشن قسمتی از آن در گوگل به نمایش در می آید. در قسمت alt قادر بر این هستید اطلاعات گوناگونی در مورد لینک های داخلی، تگ ها را مشاهده کنید. در کنار هر یک از این فاکتور ها تاثیر آن ها بر روی سئو سایت نمایش داده می شود و چگونگی رفع مشکل آن ها نیز توضیح داده می شود.

بیشتر بخوانید: توضیحات متا (Meta Description) چه تاثیری روی سئو سایت دارد؟

معمولا بیشتر مشکلاتی که به نمایش در می آیند به آسانی قابل حل هستند و می توانند تاثیر زیادی بر روی رنکینگ سایت شما داشته باشند.

سخن کلی درباره ابزار WooRank

همان طور که گفتیم سایت یا به عبارتی دیگر ابزار WooRank می تواند به شما کمک کند تا عملکرد سایت مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید و از جنبه های مختلف مشکلات آن را برطرف کنید.

همچنین اگر بخشی از سایت شما که دچار مشکل شده است و مطابق انتظار شما پیش نرفته است می توانید به راحت ترین شکل ممکن راحل آن را پیدا کنید و توسط همین سایت منحصر به فرد آن ها را نیز برطرف نمایید.

قابل ذکر است که این ابزار کاربردی برای افرادی که پروژه های بزرگی دارند و یا به طور همزمان در چندین سایت فعالیت می کنند مناسب بوده و به طور کلی نیاز آن ها را با تعرفه ای مناسب برطرف می سازد.

همچنین نکته جالب در مورد ابزار WooRank این است که می توانید شخصی سازی باگ ها و مشکلات را به سادگی انجام دهید. جالب است بدانید که در هنگام استفاده از ابزار WooRank خود سایت دلیل مشکلات دریافتی را به شما ارائه می دهد و همچنین نتیجه برطرف کردن آن ها را به طور دقیق و کامل در اختیارتان قرار می دهد.

همچنین قابل ذکر است که این ابزار برای افراد مبتدی که تجربه کمی در این زمینه دارند بخشی را طراحی کرده است و توصیه های ضروری برای عملکرد بهتر سایت را توضیح داده است که کاربر می تواند با توجه به این اطلاعات مفید و کاربردی سایت مورد نظر خود را بهبود ببخشد.

سخن پایانی

به طور کلی می توان گفت که ابزار WooRank سایتی کاربردی می باشد و در وقت و هزینه شما به خوبی صرفه جویی می کند، چرا که با استفاده از این ابزار دیگر نیاز نیست شما به ابزارهای بی کیفیت مراجعه کنید و وقت و هزینه خود را صرف اطلاعات اشتباه نمایید.

جدا از قابلیت هایی که سایت WooRank دارد و آن را منحصر به فرد کرده اند استفاده از آن بسیار راحت و آسان است و مشکلات فنی را در کم ترین زمان ممکن با اطلاعات کامل و مفید برطرف می سازد.

بنابراین اگر به دنبال آزار خاصی برای بررسی سئو و عملکرد سایت خود هستید، ابزار WooRank بهترین گزینه است چرا که تا کنون توانسته است بسیاری از کاربران را در سراسر جهان با قابلیت های منحصر به فرد خود راضی نگه دارد.

برای استفاده از این ابزار می توانید به وب سایت اصلی WooRank مراجعه کنید. با این وب سایت بی نظیر موتورهای جست و جو را راه اندازی کنید و در میان رقبای خود رشد کنید و بدرخشید و موفقیت را از آن خود نمایید.

چرا که داشتن یک سایت با عملکرد قوی و قدرتمند می تواند به کسب موفقیت شما کمک چشم گیری کند و به حد قابل توجهی مشتری و مخاطبان سایت را افزایش دهد. این کار علاوه بر افزایش فروش محیطی امن و مطمئن را فراهم می سازد.

تیم تحریریه کلیک اول

نویسنده در بلاگ کلیک اول

این مقاله به قلم و نویسندگی تیم تحریریه کلیک اول تهیه شده است. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست..

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06