نکات مهم در مورد خرید ورودی گوگل

نکات مهم در مورد خرید ورودی گوگل

در این مقاله می خوانید:

در این مقاله به شدت مفید، قصد داریم به نکات مهم در مورد خرید ورودی گوگل بپردازیم. شما عزیزان با مطالعه و رعایت این نکات ظریف و همچنین رعایت آن ها در هنگام ثبت سفارش، شاهد تاثیرگذاری هرچه بهتر ورودی ها بر روی سایت خود شوید. با ما همراه باشید.

نکات مهم در مورد خرید ورودی گوگل را می دانید؟ ما در این مطلب درباره نکات مهم در مورد خرید ورودی گوگل صحبت کرده ایم. پس در ادامه با کلیک اول همراه باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

نکات مهم در مورد خرید ورودی گوگل

افزایش ورودی از گوگل یکی از پر اهمیت ترین مسائلی است که ذهن وب مستر و مدیران سایت را به خود مشغول کرده است و از جمله راه های موثر برای افزایش ورودی گوگل را می توان به بهبود مستمر CTR دانست که اهمیت ویژه ای دارد. اگر خرید ورودی گوگل به شکلی صحیح و متناسب با نیاز یک وب سایت صورت گیرد می تواند در مسیر بهبود جایگاه سایت در گوگل بسیار مفید واقع شود.

بیشتر بخوانید: روش های افزایش نرخ کلیک سایت | افزایش CTR

مزیت های افزایش ورودی گوگل به شکل اصولی چیست؟

مزیت های افزایش ورودی گوگل به شکل اصولی چیست؟

افزایش ورودی گوگل در صورت اصولی انجام شدن می تواند تاثیرات مثبتی را در جایگاه گوگل بگذارید و از جمله تاثیرات مثبت آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش بازدید سایت
  • ارتقای رتبه در یک و یا چند کلمه کلیدی
  • بهبود در سرعت پیدا شدن صفحات وب سایت
  • بالا رفتن میزان طبیعی بودن سایت در گوگل
  • به دست آوردن رتبه های برتر موتور جستجوی گوگل در کمترین زمان ممکن

برای خرید ورودی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

زمانی که شما به منظور بهبود جایگاه وب سایت خود در گوگل اقدام به خرید ورودی گوگل می کنید باید به چند شرط مهم و اساسی در رابطه با خرید ورودی برای وب سایت خود توجه نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را از اقدام خود بگیرید. شروط اصلی در زمان اقدام به خرید ورودی گوگل شامل موارد زیر است:

زمانی که ورودی خریداری کردید، امکان این را باید داشته باشید که تعداد ورودی روی کلمات مختلف خود را در گوگل وب مستر مشاهده کنید. به این نکته نیز باید توجه کنید که ورودی هایی از به عنوان ورودی طبیعی به حساب می آیند که در سرچ کنسول نمایش داده شوند و اگر ورودی در سرچ کنسول نمایش داده نمی شود، می توان آن را جزو ورودی فیک به حساب آورد.

اصل مربوط به رضایت کاربران و کلیک بر روی لینک داخلی می بایست در هنگام مبادرت به خرید ورودی گوگل رعایت شود. بر این اساس چنانچه یک کاربر پس از ورود به صفحه سایت شما تنها چند دقیقه در صفحه حضور داشته باشد این کار هیچ فایده ای برای ارتقای سایت شما نداشته و حتی گاهی اوقات تاثیر منفی هم خواهد داشت.

بنابراین کاربر حتما باید بر روی لینک داخلی آن صفحه کلیک کرده باشد. در این رابطه بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کنند در صورتی که کاربر صفحه سایت را بلافاصله نبندد انجام این کار کفایت می کند. این در حالی است که بسیار مهم است هنگام بازدید از یک وب سایت حتما بر روی لینک داخلی کلیک صورت گیرد.

در واقع صفحه ای که یک کاربر از طریق موتور جستجوی گوگل به آن وارد می شود نباید آخرین صفحه از سایت شما باشد که کاربر می بیند.

برای خرید ورودی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

طبیعی بودن آی پی ها

 بازدیدها باید به لحاظ آی پی و مشخصات بازدیدکنندگان طبیعی باشد. این شرط به آن مفهوم است که خرید ورودی گوگل باید به نحوی باشد که از آی پی و سرویس دهندگان اینترنت مختلف و مرورگرها و دستگاه ها و سیستم عامل های گوناگونی بوده و عمدتا نیز این کار از کشور وب سایت هدف صورت گیرد.

تنها نباید بر روی بازدید تمرکز نمود. شما نباید تنها به خرید ورودی گوگل برای سایت و کلیک بر روی بک لینک ها و در حالت کلی به خرید بازدید برای سایت خود اکتفا کنید بلکه می بایست علاوه بر این که به محتوای سایت و رضایت کاربران اهمیت می دهید دیگر فرآیندهای بهینه سازی از جمله لینک بیلدینگ یا برندینگ را نیز پیگیری نمایید.

تفکیک صفحه برای هر کلمه کلیدی

تفکیک صفحات سایت به ازای هر کلمه کلیدی باید رعایت شود. در وب سایت شما لندینگ پیج (صفحه ورود) باید به شکلی مناسب ایجاد شده و تفکیک گردد. اقدام به خرید ورودی گوگل برای وب سایت نباید صرفا با کلمات کلیدی انجام شود. این جمله به آن مفهوم است که به عنوان مثال عبارتی که در ماه ۲۰۰۰ بار جستجو می شود به طور ناگهانی ۴۰۰۰ بار جستجو شود و این ۲۰۰۰ سرچ جدید تنها در رابطه با یک سایت یعنی وب سایت شما اتفاق بیفتد.

از همین رو چنانچه شما صرفا با کلمات کلیدی اقدام به خریداری ورودی گوگل نمایید فرآیند چنین کلیک هایی غیرطبیعی خواهد بود. شما می توانید به جای انجام آن کار با برند خالی، کلمه کلیدی با نام برند و بازدید مستقیم برای سایت خود ورودی گوگل بخرید.

در چنین شرایطی قادر خواهید بود به صورت نامحدود و با تعداد بسیار زیاد و حتی به طور ناگهانی اقدام نمایید. چون این مساله امری طبیعی بوده و در دنیای واقعی امکان پذیر است. حال می خواهیم در ادامه روش هایی را برای شما مطرح کنیم که به بازدهی بیشتر کمک می کند:

تفکیک صفحه برای هر کلمه کلیدی

بهینه سازی صفحات سایت با کلمات کلیدی خاص

صرفا با داشتن یک سایت خوب، نمی توان گفت که وب سایت شما عالی است و با سرچ کردن در نتایج اول دیده می شود! گوگل در این زمینه بسیار سختگیر است و تمام جزئیات سایت را بررسی می کند و به تک تک صفحات امتیاز جداگانه می دهد. در نهایت سایت شما در جایگاه های متفاوتی قرار می گیرد.

پس برای افزایش ورودی گوگل، باید هر صفحه ای کلمات کلیدی مخصوص به خود را داشته باشند. یکی از مهمترین ابزاری که این هدف را محقق می کند، سئو و بهینه سازی سایت است. برای اینکه هر صفحه از سایت خود را سئو کنید باید مطمئن شوید که هر صفحه به یک موضوع خاص پرداخته است.

به این نکته هم توجه کنید که اگر از متن های تبلیغاتی در  سایت خود استفاده می کنید باید هم راستا با موضوع همان صفحه باشد. در صورتی که تحقیقات عمقی درمورد کلمات کلیدی انجام داده باشید، سئو و بهینه سازی می تواند منجبر به افزایش ورودی گوگل شود. شما باید بهترین کلمه کلیدی را پیدا کنید، تنظیمات مربوط به متا، عنوان ها، alt تصاویر و … را انجام دهید.

هر چه عنوان و موضوع شما خاص تر و هدفمندتر باشد، فرصت بهتر و بیشتری برای دیده شدن در نتایج اول گوگل خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: آموزش تحقیق کلمه کلیدی با ابزارها و روش های مختلف

ساده سازی جستجوی صفحات برای گوگل

گوگل برای اینکه بتواند فهرست خود را به روز کند، به طور مداوم خزنده های خود را به صفحات جدید می فرستند و در نهایت صفحات را ایندکس می کند. پس برای اینکه بتوانید ورودی صفحات خود را افزایش دهید باید کاری کنید که گوگل راحت تر بتواند صفحات شما را پیدا کند. برای اینکار شما می توانید از این روش ها استفاده کنید:

  • به صورت مداوم سایت خود را آنالیز کنید و رتبه ها را درگوگل بررسی کنید.
  • از کلمات کلیدی مناسب با موضوع در عنوان سایت، توضیحات متا، URL، آلت تصاویر استفاده کنید.
  • صفحات سایت خود که اعتبار بیشتر دارند، از دیگر صفحات لینک بدهید. زیرا این کار کمک میکند که خزندگان گوگل در شبکه ای از صفحات وبسایت خزش کنند و با سرعت بیشتری به دیگر صفحات دسترسی داشته باشند.
  • از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع، در توضیحات متا، UPL، عنوان سئو و توضیحات آلت تصاویر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: توضیحات متا (Meta Description) چه تاثیری روی سئو سایت دارد؟

برای گوگل جستجوی صفحات را ساده کنید.

راه اندازی بلاگ سایت

برای اینکه سایت شما بیشتر دیده شود باید بلاگ داشته باشد. به بیان دیگر بهترین راه برای اینکه بتوان تعداد کلیک ها از سمت گوگل به سایت را افزایش داد داشتن وبلاگ است. وبلاگ در اصل مقاله هایی است که  در مورد تخصص شما و دغدغه های افراد  صحبت می کند.

هر چقدر که این مطالب این مقاله ها مفید تر باشد و پاسخ کاربران را شامل شود گوگل شما را به عنوان اولین نتایج به کاربر نمایش می دهید و همین جریان تعداد ورودی های گوگل به سایت را افزایش می دهد. پس هر پستی که در گوگل منتشر می کنید، بهترین فرصت است برای جلب توجه گوگل و افزایش ورودی آن. همانطور که گفته شد هر چه مطالب مفیدتر و با ارزشمند تر باشند، جزو نتایج اولیه دیده خواهید شد.

کیفیت بالای مطالب

همیشه کیفیت است که حرف اول را میزند. این موضوع در تولید محتوا نیز وجود دارد. درست است که تولید محتوا درمورد کلمات کلیدی به شما کمک می کند که در نتایج دیده شوید و باعث افزایش کلیک از گوگل خواهد شد. اما تولید محتوای اصولی و با کیفیت است که شما را برای مدت زمان طولانی در نتایج نشان خواهد داد.

اگر کاربران شما در سایت های دیگر مطالبی که شما منتشر کردید را خوانده باشند، سایت شما را ترک می کنند. گوگل برای اینکه به صفحات سایت شما رتبه دهد، به این موضوع توجه می کند که کاربر چه مدت زمانی در سایت شما باقی مانده و آیا مطلب برایش مفید بوده یا نه! آیا دیگر صفحات سایت را هم باز می کند یا نه؟

برای اینکه بتوانید یک وبلاگ عالی داشته باشید که هم توجه گوگل را جلب کند هم کاربر را، باید به این نکات دقت کنید:

  • سرعت بارگزاری صفحات را تا حد امکان کاهش دهید.
  • سایت خود را برای دستگاه های مختلف مانند گوشی، لپتاپ، تبلت بهینه کنید. (ریسپانسیو سایت)
  • تا حد امکان، از منابع معتبر در گوگل بک لینک بگیرید.
  • برای اینکه کاربر در سایت باقی بماند، از تصاویر و ویدیوهای مرتبط و جذاب استفاده کنید.
  • موضوعات متفاوت و مرتبط را بررسی کنید و به سوالات متداول پاسخ دهید.

کیفیت مطالب خود را بالا نگه دارید.

چطور از کلیک اول ورودی گوگل بخریم؟

حال که با نکات مهم در مورد خرید وروی گوگل آشنا شدید، می توانید با ثبت سفارش در پنل کاربری کلیک اول، بازخورد مناسبی دریافت کنید، ما در پنل کاربری کلیک اول از روند انجام پروژه شما را مطلع کرده و می توانید با ما از طریق تیکت در ارتباط باشید. ما در تیم پشتیبانی کلیک اول سعی کرده ایم تا در کمترین زمان ممکن جواب شما را بدهیم و کیفیت خدمات ارائه شده را تا حد امکان در بالاترین سطح خودش قرار دهیم.

تیم تحریریه کلیک اول

نویسنده در بلاگ کلیک اول

این مقاله به قلم و نویسندگی تیم تحریریه کلیک اول تهیه شده است. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست.

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06