ساخت لینک اشتراک در شبکه های اجتماعی

ساخت لینک اشتراک در شبکه های اجتماعی

در این مقاله می خوانید:

امروزه اهمیت شبکه های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. بسیاری از مردم مدت زیادی از زمان خود را در شبکه های اجتماعی گذرانده و کسب و کارهایی که بتوانند از این بستر مناسب، استفاده درستی داشته باشند، می توانند سریع تر و بهتر به اهداف خود دست یابند.

اهمیت اشتراک مطالب در شبکه های اجتماعی

از طرفی گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز برای شبکه های اجتماعی اهمیت فراوانی قائل شده و امتیازات فراوانی را برای سایت هایی را که فعالیت درست و اصولی در این زمینه داشته باشند، در نظر می گیرد.

یکی از این فعالیت ها، اشتراک مطالب سایت در شبکه های اجتماعی می باشد که بایستی با ساز و کار دقیق صورت پذیرد و از طریق لینک های مخصوص انجام شود. کلیک اول امکان ساخت لینک اشتراک در شبکه های اجتماعی را برای شما فراهم آورده است.

به کمک این امکان، می توانید تنها با کلیک بر روی یک دکمه، لینک اشتراک برای اکثر شبکه های اجتماعی معروف و مهم نظیر فیسبوک، توئیتر و لینکدین را دریافت نموده و مطالب خود را به سادگی هرچه تمام تر به اشتراک بگذارید. این مسئله تاثیر فوق العاده ای در افزایش ورودی گوگل و سئو سایت می گذارد.

طریقه ساخت لینک اشتراک

برای این کار پس از ورود به صفحه مربوط به ساخت لینک اشتراک، لینک موردنظر خود را در بخش لینک منبع و قسمت آدرس صفحه وارد نمایید. در فیلد بعدی نیز می توانید متن موردنظر خود را که در برخی از شبکه های اجتماعی در زیر پست قرار می گیرد، وارد نمایید.

ساخت لینک اشتراک در شبکه های اجتماعی

پس از آن با کلیک بر روی دکمه “ایجاد لینک”، لینک های موردنظر برای شما ایجاد می شود. حال و پس از ایجاد لینک اشتراک در شبکه های اجتماعی، می توانید تک تک این لینک ها را به کمک دو دکمه موجود در سمت راست هر فیلد، کپی نموده و یا در صفحه جدید باز نمایید.

ساخت لینک اشتراک در شبکه های اجتماعی

تیم تحریریه کلیک اول

نویسنده در بلاگ کلیک اول

این مقاله به قلم و نویسندگی تیم تحریریه کلیک اول تهیه شده است. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.

1 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست.

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06