افزایش بازدید گوگل از چه راه هایی امکان پذیر است؟

افزایش بازدید گوگل از چه راه هایی امکان پذیر است؟

در این مقاله می خوانید:

افزایش بازدید گوگل یکی از پارامترهایی است می تواند سایت شما را در بین نتایج ابتدایی و صفحه اول گوگل قرار دهد. راهکارهای مناسبی وجود دارند که می توانند این امکان را برای وب سایت شما و مطالب موجود در آن فراهم نمایند که در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرد.

بررسی روش های مختلف افزایش ترافیک گوگل

در این مطلب قصد داریم به بررسی برخی از مهم ترین راهکار ها و روش های افزایش بازدید گوگل اشاره کنیم.

افزایش بازدید گوگل از طریق بهینه سازی و سئوی سایت

برای آن که مطالب سایت شما در نتایج جستجو به درستی دیده شوند و گوگل بتواند مطالب شما را به سرعت یافته و ایندکس نماید، ضروری است که سایت شما حتما سئو شده باشد. سایت سئو شده سایتی است که حداقل استانداردهای گوگل در آن رعایت شده باشد.

در صورتی که یک وب سایت به درستی سئو شود گوگل می تواند به آسانی با آن ارتباط برقرار کند. شما از طریق توجه به سئوی سایت می توانید به گوگل بگویید که کدام یک از بخش ها و مطالب سایت شما مهم هستند.

چنان چه وب سایت شما به درستی و طبق اصول سئو شده باشد این کار می تواند سبب افزایش ورودی گوگل برای سایت شما شود. از طریق توجه به سئو و بهینه سازی سایت، مطالب موجود در وب سایت شما در جستجوی نتایج گوگل به درستی قرار خواهند گرفت و باعث افزایش بازدید گوگل سایت شما می شود.

خرید ورودی گوگل
خرید ورودی گوگل
اگر قصد دارید ترافیک سایت خود از گوگل را افزایش داده و بر روی الگوریتم های گوگل به صورت هدفمند تاثیر بگذارید، ابزار افزایش ورودی گوگل کلیک اول در اختیار شماست.

افزایش بازدید گوگل از طریق دریافت بازدید واقعی

از جمله روش هایی که سبب می شود یک وب سایت در نتایج گوگل بالا آمده و افزایش بازدید گوگل در آن اتفاق بیفتد دریافت بازدید واقعی گوگل است. از آن جایی که گوگل می تواند با توجه به رفتار کاربران در سایت بازدیدکنندگان غیر واقعی را از بازدیدکنندگان واقعی تشخیص دهد، بسیار مهم است که شما بتوانید برای سایت خود، بازدید واقعی دریافت نمایید. در نتیجه این اقدام، شما می توانید اطمینان داشته باشید که کاربران به صورت واقعی به طرف سایت شما هدایت شوند.

افزایش بازدید گوگل از طریق دریافت بازدید واقعی

افزایش ورودی گوگل از طریق دریافت بک لینک

شما از طریق خرید بک لینک می توانید سایت خود را قوی تر نموده و آن را در نتایج جستجوی گوگل بالاتر بیاورید. خرید بک لینک سبب جلب حمایت خارجی از وب سایت شما می گردد. زمانی که چند وب سایت قوی در کلمه ای به شما لینک بدهند وب سایت شما هم در آن کلمه به پشتوانه لینک هایی که شما دریافت کرده اید قوی می شود و این مساله می تواند سبب ساز افزایش پیج رنک گوگل در سایت شما گردد.

بیشتر بخوانید: بک لینک چیست و چه اهمیتی برای سئو سایت دارد؟

افزایش ورودی گوگل از طریق تولید محتوای استاندارد

یکی دیگر از روش هایی که می توانید از طریق آن بازدید گوگل سایت خود را افزایش دهید افزایش بازدید از طریق تولید محتواهای سئو شده و استاندارد است. زمانی که مطالب استاندارد و سئو شده ای که حاوی کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با وب سایت شما هستند در سایت شما قرار بگیرند، بعد از ایندکس شدن بدون هیچگونه کاری نسبت به شمار زیادی از سایت های رقیب در موقعیت بالاتری قرار می گیرند و بدین ترتیب وب سایت شما از آن مطالب ورودی دریافت خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: آموزش نحوه تولید محتوای سئو شده

همچنین به مرور زمان به علت استفاده از این مطالب و دریافت ورودی ها مشاهده خواهید کرد که قدرت دامنه سایت شما افزایش پیدا می کند. اگر شما مطالب وب سایت خود را به صورت رپورتاژ در سایر سایت ها منتشر نمایید به این شکل که وب سایتتان سایت منبع بوده و دیگر سایت ها انتشاردهنده مطالب وب سایت شما باشند این کار نیز می تواند کمک بسیار زیادی در جهت افزایش بازدید سایت شما در گوگل نماید.

افزایش ورودی گوگل از طریق تولید محتوای استاندارد

افزایش بازدید گوگل از طریق انتشار رپورتاژ

در این روش به منظور بالا بردن بازدید گوگل یک مطلب که حاوی کلمات کلیدی و عکس و لینک به وب سایت شما بوده و سایت شما را معرفی می کند مورد استفاده قرار می گیرد. انتشار چنین مطلبی در وب سایت های قوی و معتبر سبب می شود که شما علاوه بر دریافت ورودی و بازدید مستقیم از این سایت ها این امکان را در اختیار داشته باشید که لینک های قدرتمندی را از وب سایت ها که خود نوعی از بک لینک به حساب می آیند دریافت نمایید.

با توجه به آن که چنین مطالبی به طور دائم در سایت درج شده و پاک نمی شوند می توانید آسوده خیال باشید که بک لینک دائمی دریافت نموده اید. این مساله در افزایش ورودی گوگل و بالا آمدن سایت شما در گوگل تاثیر بسیار مثبتی از خود بر جای خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: منظور از رپورتاژ آگهی چیست؟ مشخصات یک رپورتاژ آگهی موفق

افزایش بازدید گوگل از طریق تبلیغات در گوگل

گوگل ادوردز از جمله سرویس های قابل ارائه به وسیله شرکت گوگل است که شما را قادر می سازد از طریق پرداخت هزینه ای در صفحه نتایج گوگل دیده شوید. در واقع گوگل ادوردز عبارت است از سیستمی که گوگل به منظور کمک به شما در راستای بازاریابی خدمات یا محصولات شما در موتور جستجوی گوگل و نیز وب سایت های وابسته به آن گسترش داده است. در شیوه تبلیغاتی گوگل ادوردز، متن تبلیغ در نتایج جستجوی گوگل برای کوئری های مرتبط به نمایش در می آید.

تبلیغات در گوگل ادوردز طبق سیستم پرداخت در ازای کلیک (PPC) انجام می شود. این جمله بدان معناست که شما می توانید به وسیله سرمایه گذاری و مزایده در یک سری از عبارت ها جایگاه تبلیغ را معین نموده و فقط هنگامی هزینه پرداخت نمایید که کاربر روی تبلیغ شما کلیک انجام داده باشد. به این ترتیب شما در ازای پرداخت هزینه شاهد افزایش ورودی گوگل برای وب سایت خود خواهید بود.

افزایش بازدید گوگل از طریق تبلیغات در گوگل

خرید ورودی گوگل از سامانه کلیک اول

روش دیگری که می توانید به وسیله آن، ترافیک مناسبی را برای سایت خود دریافت کنید، استفاده از سیستم خرید ورودی گوگل کلیک اول است که کاربرانی کاملا واقعی برای وب سایت شما ارسال می کند. در این روش شما می توانید تعداد بازدید روزانه، CTA یا نرخ کلیک کاربران، مدت زمان حضور کاربر و همچنین تعداد بازدیدهای هرکاربر از صفحات سایت خود را تنظیم کرده و بازدیدهایی کاملا طبیعی دریافت کنید.

تیم تحریریه کلیک اول

نویسنده در بلاگ کلیک اول

این مقاله به قلم و نویسندگی تیم تحریریه کلیک اول تهیه شده است. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست.

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06