کد تخفیف 25 درصدی کلیک اول مخصوص بلک فرایدی

کد تخفیف 25 درصدی کلیک اول مخصوص بلک فرایدی

در این مقاله می خوانید:

کلیک اول به مناسبت بلک فرایدی، کد تخفیف 25 درصدی برای تمامی خدمات را تا پایان روز جمعه 3 آذر ماه در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

بلک فرایدی چیست؟

بلک فرایدی یک روز خاص در سال است که بسیاری از فروشگاه ها و شرکت ها تخفیف های عظیمی را به مشتریان خود ارائه می دهند. این روز معمولاً پس از روز سپاسگزاری در آمریکا برگزار می شود و به عنوان آغاز فصل خرید کریسمس شناخته می شود. بلک فرایدی در سال های اخیر به بسیاری از کشورهای دیگر نیز گسترش یافته است و اکنون یک پدیده جهانی است.

بلک فرایدی برای مصرف کنندگان فرصت خوبی است تا کالاهای مورد نظر خود را با قیمت های پایین تر از حد معمول تهیه کنند. بعضی از تخفیف ها ممکن است تا ۸۰ درصد هم برسند. بلک فرایدی همچنین برای فروشندگان نیز سودآور است چون می توانند حجم فروش خود را افزایش دهند و باقیمانده کالاهای خود را به فروش برسانند. Black Friday باعث رونق بازار و اشتغال زایی نیز می شود.

سایت های خدماتی مانند کلیک اول نیز از Black Friday به عنوان یک روش تبلیغاتی و جذب مشتری استفاده می کنند. این گونه سایت ها خدمات متنوعی را در زمینه هایی مختلف ارائه می دهند. با استفاده از کدهای تخفیف و کوپن های ویژه، مشتریان می توانند از خدمات با کیفیت و با هزینه کمتر بهره مند شوند.

کد تخفیف 25 درصدی کلیک اول

اما این همه نیست. کلیک اول برای جذب مشتریان جدید و حفظ رضایت مشتریان فعلی، یک کد تخفیف ویژه را برای شما فراهم کرده است. با استفاده از این کد تخفیف، شما می توانید از 25 درصد تخفیف بر روی همه خدمات کلیک اول بهره مند شوید.

بنابراین شما نیز این فرصت را از دست ندهید. کافیست پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری، اعتبار کیف پول خود را افزایش داده و سفارش خود را ثبت نمایید. سپس در صفحه مربوط به فاکتور پرداخت سفارش، کد تخفیف 25 درصدی را وارد کنید.

این کد تا پایان روز جمعه 3 آذرماه برای تمامی سفارش ها در پنل کاربری قابل استفاده می باشد.

کد تخفیف: BlackFriday

اطلاعات کدتخفیف

کد تخفیف : BlackFriday
مهلت استفاده : پایان روز جمعه 3 آذر ماه 1402
میزان تخفیف : 25 درصد
سقف تعداد استفاده : 200 بار
سقف میزان تخفیف : 50 هزار تومان

علی شانه ساز

نویسنده در بلاگ کلیک اول

لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات، طراح گرافیک و رابط کاربری، برنامه نویس Front-End سایت، متخصص بهینه سازی و سئوی سایت

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست.

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06