جشنواره عیدانه کلیک اول با 20 درصد شارژ هدیه

جشنواره عیدانه کلیک اول با 20 درصد شارژ هدیه

در این مقاله می خوانید:

با شرکت در جشنواره عیدانه کلیک اول، می توانید تا تاریخ 25 اسفندماه 1402، با شارژ حداقل 500 هزارتومانی کیف پول خود، از 20 درصد شارژ هدیه بهره مند شوید.

به مناسبت نوروز 1403، می توانید از شارژ هدیه 20 درصدی ویژه جشنواره عیدانه کلیک اول استفاده کنید.

شرکت در جشنواره عیدانه کلیک اول

برای شرکت در جشنواره عیدانه کلیک اول، هر کدام از شما عزیزان که تا تاریخ 25 اسفندماه 1402، حداقل 500 هزارتومان کیف پول خود را در سایت کلیک اول شارژ کند، می تواند 20 درصد شارژ هدیه دریافت کند. این به این معناست که با شارژ کردن کیف پول خود به مبلغ 500 هزارتومان، شما به طور خودکار 75 هزارتومان به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

این پیشنهاد به عنوان یک فرصت بسیار عالی برای خریداران و مشتریان سایت کلیک اول به نظر می رسد. با دریافت 20 درصد شارژ هدیه، شما می توانید خریدهای بیشتری را انجام دهید و به صرفه ترین شکل ممکن از خدمات سایت کلیک اول استفاده کنید.

با توجه به فعالیت های گسترده سایت کلیک اول در زمینه افزایش ترافیک سایت، افزایش ورودی گوگل و خدمات شبکه های اجتماعی، این پیشنهاد به عنوان یک فرصت بسیار عالی برای خریداران و مشتریان سایت کلیک اول به حساب می آید.

شرکت در جشنواره عیدانه کلیک اول

نحوه دریافت شارژ هدیه

بنابراین، اگر شما نیز به دنبال خرید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب هستید، بهترین راه برای استفاده از این پیشنهاد، شارژ کردن کیف پول خود در سایت کلیک اول و دریافت 20 درصد شارژ هدیه است. با این کار، شما می توانید به صرفه ترین شکل ممکن از خدمات سایت کلیک اول بهره ببرید و خریدهای بیشتری را انجام دهید.

برای این منظور کافیست با ورود به پنل کاربری، روی دکمه افزایش اعتبار کلیک کرده و با ورود به صفحه شارژ کیف پول، اعتبار حساب خود را به میزان حداقل 500 هزار تومان افزایش دهید و از شارژ هدیه کلیک اول بهره مند شوید.

علی شانه ساز

نویسنده در بلاگ کلیک اول

لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات، طراح گرافیک و رابط کاربری، برنامه نویس Front-End سایت، متخصص بهینه سازی و سئوی سایت

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست.

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06