کد تخفیف عید قربان – 15 درصد تخفیف

کد تخفیف عید قربان – 15 درصد تخفیف

در این مقاله می خوانید:

عید قربان یا عید الاضحی از عیدهای بزرگ مسلمانان در دهم ذی‌حجه. بنابر روایات اسلامی، در این روز خدا به ابراهیم خلیل فرمان داد تا فرزندش اسماعیل را قربانی کند.

او اسماعیل را به قربانگاه برد ولی جبرئیل همراه با «قوچی» نازل شد و ابراهیم آن را به جای اسماعیل قربانی کرد. سنّت قربانی در روز عید قربان در سرزمین منا به یاد آن رخداد است. مسلمانانی که برای حج، به زیارت خانه خدا می‌روند، طبق شروطی وظیفه دارند در منا قربانی کنند. به همین مناسبت، مجموعه کلیک اول کد تخفیف عید قربان را برای شما در نظر گرفته است

کد تخفیف 15 درصدی

مجموعه کلیک اول برای بهره مندی هرچه بیشتر شما عزیزان از خدمات متنوع این سایت، تخفیف کد عید قربان را برای شما در نظر گرفته است. شما عزیزان می توانید با وارد نمودن عبارت Eid15 در قسمت کد تخفیف فاکتور، برای تمامی سفارش های خود اعم از افزایش ترافیک سایت، افزایش ورودی گوگل، کاهش رتبه الکسا و افزایش بازدید ویدیو تا 15 درصد تخفیف دریافت نمایید. این کد تخفیف از تاریخ 27 تیر 1400 تا پایان روز 7 مرداد 1400 برای تمامی سفارش ها فعال است.

کد تخفیف عید سعید قربان کلیک اول

نحوه ثبت کد تخفیف

برای استفاده از کد تخفیف عید قربان، کافیست پس از ورود به پنل کاربری و ثبت سفارش دلخواه خود، در صفحه فاکتور، کد تخفیف Eid15 را وارد نموده و از 15 درصد تخفیف ویژه برای هرکدام از سفارش های خود بهره مند شوید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که در حال حاضر سفارش های تبلیغ در گوگل به علت پرداخت دلاری و هزینه های بالای ارزی، شامل تخفیف نمی شود.

اطلاعات کد تخفیف

کد تخفیف : Eid15
مهلت استفاده 7 مرداد 1400
میزان تخفیف 15 درصد
سقف تعداد استفاده  2000 بار
سقف میزان تخفیف 50,000 تومان

 

 

علی شانه ساز

نویسنده در بلاگ کلیک اول

لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات، طراح گرافیک و رابط کاربری، برنامه نویس Front-End سایت، متخصص بهینه سازی و سئوی سایت

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست.

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06