امکان نمایش آمار بازدید در کلیک اول فراهم شد!

امکان نمایش آمار بازدید در کلیک اول فراهم شد!

در این مقاله می خوانید:

مجموعه کلیک اول در چندماه شروع فعالیت خود، همواره در حال بهبود شرایط و پیشرفت در جهت خدمت به کاربران عزیز خود بوده است و هم اکنون مفتخریم که یکی از مهمترین مطالبات کاربران، یعنی نمایش زنده آمار را برای اولین بار راز روز پنجشنبه 7 دی 1396 فراهم آوردیم.

همواره در طول ماه های اخیر این سوال برای کاربران به وجود می آمد که آمار بازدید سفارش های افزایش بازدید سایت و افزایش ورودی گوگل خود را از چه طریق مشاهده نموده و چگونه از نحوه بازدیدهای خود مطلع شوند؟ تیکت ها و تماس های فراوانی در این مورد پاسخ داده شد تا این که بااخره توانستیم با طراحی یک سیستم قوی و دقیق، بازدیدهای کاربران را (بدون قرار دادن حتی یک خط کد اسکریپت درون سایت آنان) نمایش دهیم.

جزئیات نمایش آمار در پنل کاربری

برخلاف سایر خدمات کلیک اول نظیر افزایش بازدید ویدیو، خدماتی مانند افزایش بازدید سایت و افزایش ورودی گوگل از جمله خدماتی هستند که افزایش آمار آن ها ملموس نبوده و در گذشته تنها از طریق آمارگیرهایی نظیر گوگل آنالیتیکس و گوگل وبمستر قابل مشاهده بود.

اما از روز گذشته و در تاریخ 7 دی 1396، با تکمیل سیستم آمارگیر کلیک اول، از این پس سفارش هایی که در رابطه با این دو خدمت به ثبت می رسند، دارای آمارگیر لحظه ای بوده و شما عزیزان پس از آغاز بازدیدها، با کلیک بر روی آیکون مربوط به آمار، می توانید نموداد و همچنین جدول مربوط به آمار بازدید سفارش خود را به تفکیک روز مشاهده نمایید.

این نمودار و جدول مدام در حال بروز رسانی بوده و آمار لحظه ای از حضور کاربران بر روی سایت شما را نمایش می دهد.

چنانچه قصد یادگیری و آموزش ویدیویی سرچ کنسول گوگل را دارید، می توانید از آموزش های رایگان آکادمی کلیک اول استفاده کنید.

در جدول پایین نمودار، می توانید تعداد آی پی های هر روز خود را مشاهده کرده و با کلیک بر روی گزینه جزییات آمار نیز می توانید به کلیک های آن روز خاص (به تفکیک زمان بر حسب ثانیه) دسترسی داشته باشید.

جزئیات نمایش آمار در پنل کاربری

امید است که توفیق بهبود شرایط سایت را به صورت همه روزه داشته باشیم و خدمات ارائه شده توسط کلیک اول بتواند روز به روز موجب رضایت مندی شما را به شکل بهتر و موثرتری فراهم آورد.

چنانچه قصد یادگیری و آموزش ویدیویی گوگل آنالیتیکس را دارید، می توانید از آموزش های رایگان آکادمی کلیک اول استفاده کنید.

تیم تحریریه کلیک اول

نویسنده در بلاگ کلیک اول

این مقاله به قلم و نویسندگی تیم تحریریه کلیک اول تهیه شده است. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست.

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06