بررسی امکانات جدید بخش افزایش بازدید ویدیو

بررسی امکانات جدید بخش افزایش بازدید ویدیو

در این مقاله می خوانید:

در میان تمام خدمات بی نظیر کلیک اول، افزایش بازدید ویدیو جزو خدماتی بوده است که توانست پاسخ مناسبی به نیاز کاربران وب باشد. بر همین اساس، سعی کردیم روز به روز امکانات جدیدی را به این قسمت بیافزاییم تا بیش از پیش در برطرف نمودن نیاز قشر بزرگی از جامعه مجازی کوشا باشیم.

سامانه افزایش بازدید کلیک اول از ابتدای فعالیت خود، با راه اندازی سیستمی جهت افزایش بازدید سایت، افزایش ورودی گوگل و افزایش بازدید ویدیو، توانست توجه خیل عظیمی از کاربران اینترنت و وب مستران را به خود جلب نماید. در این میان افزایش بازدید ویدیو آپارات و یوتیوب به دلیل کیفیت و بازخورد بالا، از استقبال بالایی نزد کاربران برخوردار شد.

توجه به نیاز کاربران اینترنت، همواره در اولویت کاری تیم کلیک اول بوده است و در این مدت، امکاناتی نظیر نمایش آمار لحظه ای برای سفارش های افزایش ترافیک سایت و افزایش ورودی گوگل، دریافت سفارش های طراحی سایت و سئو سایت و … جزو خدماتی بوده که بر اساس بازخورد از نظرات کاربران، به سایت اضافه شده است.

امکانات جدید بخش افزایش بازدید ویدیو

با توجه به نظرات مثبتی که در مورد خدمت افزایش بازدید ویدیو وجود داشت، سعی بر آن داشتیم تا با افزودن خدمات دیگری که موردنیاز کاربران است، پاسخ مثبتی به محبت شما عزیزان بدهیم. از این رو امکانات جدیدی به این قسمت افزوده شد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. بی شک توجه به نیاز کاربران و سعی در ایجاد خدماتی جهت رفع این نیازها، همواره از اولویت های اول تیم کلیک اول می باشد.

امکانات جدید بخش افزایش بازدید ویدیو

افزایش ویو اینستاگرام

این خدمت که پیش از این درموردش توضیح داده شد، خواسته بسیاری از کاربران فضای مجازی می باشد. اینستاگرام به عنوان یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی، از اقبال بسیاری نزد اقشار مختلف برخوردار شده است و افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام خدمتی است که به تازگی در کلیک اول اضافه شده و می توانید به کمک پنل کاربری سایت، به صورت نامحدود سفارش خود را ثبت نمایید.

افزایش لایک اینستاگرام

لایک اینستاگرام نیز که در مطلب قبل بدان توضیح داده شد، امکان جدیدی است که می تواند تعداد لایک مطلب شما را به صورت نامحدود افزایش دهد. البته افزایش تعداد لایک اینستاگرام محدود به بخش افزایش بازدید ویدیو نیست و می توانید با استفاده از خدمت افزایش تعداد لایک نیز اقدام به خرید لایک اینستاگرام کنید.

افزایش تعداد دنبال کننده آپارات

در وب سایت آپارات، کاربران می تواند به سبک شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب، کانال های موردعلاقه خود را دنبال کنند. افزایش تعداد دنبال کننده یکی از عواملی است که می تواند در اعتبار یک کانال موثر باشد.

کلیک اول به کمک سیستم بسیار قدرتمند خود، هم اکنون می تواند تا سقف 1000 دنبال کننده برای کانال شما فراهم آورد. این دنبال کننده ها کاملا واقعی و دارای پروفایل فعال می باشند. شما می توانید در هنگام سفارش افزایش بازدید آپارات، تعداد دنبال کننده موردنظر خود را نیز انتخاب نمایید.

افزایش ورودی گوگل
خدمات شبکه های اجتماعی
اگر قصد دارید برای پیج خود فالور، بازدید، لایک و کامنت هدفمند دریافت کنید، ابزار خدمات شبکه های اجتماعی کلیک اول بهترین انتخاب برای شماست.

افزایش تعداد دنبال کننده یوتیوب

دنبال کنندگان سایت معتبر یوتیوب که به اصطلاح به آن ها Subscriber گفته می شود، از دیگر امکانات و خدمات اضافه شده به بخش افزایش بازدید ویدیو می باشد. این دنبال کنندگان نیز همانند دنبال کنندگان آپارات دارای پروفایل کاملا واقعی و فعال هستند و به اعتبار کانال شما کمک شایانی می کند. برای یوتیوب نیز امکان انتخاب حداکثر 1000 دنبال کننده در هنگام سفارش افزایش بازدید ویدیو وجود دارد.

افزایش تعداد لایک یوتیوب

افزایش لایک یوتیوب از جمله خدماتی بود که کاربران کلیک اول در این مدت نزدیک به یک سال، درخواست های زیادی برای آن ارسال می نمودند. با افزودن قسمت های جدید به سیستم، امکان خرید لایک برای یوتیوب به صورت بی نهایت فراهم شده و می توانید تعداد لایک موردنیاز خود را در هنگام ثبت سفارش افزایش بازدید ویدیو انتخاب نمایید.

علی شانه ساز

نویسنده در بلاگ کلیک اول

لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات، طراح گرافیک و رابط کاربری، برنامه نویس Front-End سایت، متخصص بهینه سازی و سئوی سایت

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست.

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06