افزایش ورودی گوگل و تاثیر آن در بهبود رتبه سایت

افزایش ورودی گوگل و تاثیر آن در بهبود رتبه سایت

در این مقاله می خوانید:

یکی از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار در بهینه سازی و سئوی سایت و بهبود جایگاه سایت در گوگل، کسب ورودی سایت از طریق موتور جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجوی فعال در دنیای اینترنت است. امروزه به دلیل استقبال فراوان کاربران برای استفاده از موتور جستجوی گوگل افزایش ورودی از گوگل یکی از مهم ترین دغدغه های همیشگی وب مسترها و صاحبان وب سایت ها به شمار می رود.

تقسیم بندی انواع ورودی گوگل

ورودی گوگل به دو دسته ورودی های طبیعی و ورودی های مصنوعی تقسیم بندی می شود. ورودی هایی که برای گوگل به آسانی قابل تشخیص هستند ورودی های طبیعی نامیده می شوند. در مقابل ورودی هایی که تشخیص آنها برای گوگل به راحتی امکان پذیر نیست ورودی های مصنوعی نام برده می شوند. در واقع طبیعی و یا مصنوعی بودن ورودی های گوگل قادر است جایگاه یک وب سایت را برآورد نماید.

عده ای از افراد به اشتباه تصور می کنند چنانچه به طور پی در پی وب سایت خود را در موتور جستجو گوگل جستجو و باز کنند با انجام این کار خواهند توانست شاهد افزایش ورودی برای سایت خود از طریق گوگل باشند. در حالی که این موضوع حقیقت نداشته و دقیقا یک مصداق بارز و روشن از ورودی های غیرطبیعی گوگل است.

دلیل این امر آن است که تا وقتی که آی پی تعویض نشده باشد چنین ورودی هایی جزو ورودی گوگل به حساب نمی آید. بعضی افراد از راهکار جدیدی استفاده کرده و این کار را به وسیله VPN انجام می دهند.

تقسیم بندی انواع ورودی

ولی این عده نیز می بایست متوجه این نکته باشند که گوگل هوشمندانه تر از آنچه تصور می کنند، عمل می کند و می تواند تمامی آی پی ها را مورد شناسایی قرار داده و حتی برخی اوقات به دلیل استفاده کردن از آی پی های عمومی در هنگام افزایش ورودی گوگل امتیاز منفی برای وب سایت ها در نظر بگیرد.

اشتباهات افراد مختلف در مورد ورودی گوگل

جالب است بدانید بسیاری از افراد به منظور آن که افزایش ورودی گوگل را برای وب سایت خود به صورت طبیعی تحقق ببخشند، گروهی را ایجاد کرده و شبکه بزرگی از افراد مختلف را به آن دعوت می نمایند. سپس به صورت روزانه از افراد تقاضا می کنند که کلمه خاصی را در گوگل جستجو کرده و وارد وب سایت مربوطه شوند و بدین ترتیب سبب بهبود جایگاه آن سایت در گوگل گردند.

لازم به ذکر است گوگل در این رابطه نیز زیرکانه عمل کرده و بررسی می کند که کاربران در طول چند دقیقه یا چند ساعت به آن وب سایت وارد می شوند. پیشنهاد می شود چنانچه کسی قصد دارد از این روش به منظور افزایش ورودی سایت خود استفاده کند به منظور کسب نتیجه بهتر از این اقدام ورودی ها را تقسیم بندی کند.

خرید ورودی گوگل
افزایش ورودی گوگل
اگر قصد دارید ترافیک سایت خود از طریق گوگل را افزایش داده و بر روی الگوریتم های گوگل به صورت هدفمند تاثیر بگذارید، ابزار افزایش ورودی گوگل کلیک اول در اختیار شماست.

این تقسیم بندی باید به گونه ای باشد که هر ده الی پانزده دقیقه، یک کاربر با استفاده از کلمه کلیدی از وب سایت مربوطه بازدید کند. در چنین حالتی گوگل اعتماد بیشتری کرده و رتبه وب سایت را ارتقا خواهد داد.

تقسیم بندی انواع ورودی گوگل

اهمیت افزایش ورودی گوگل

از نگاه گوگل هنگامی که کاربران اینترنت به بازدید از یک وب سایت اقدام می کنند این اتفاق به معنای آن است که محتوای موجود در آن وب سایت نسبت به سایر سایت های جستجو شده در گوگل برای کاربران سودمندتر بوده است. بنابراین به طور حتم گوگل ورودی ها را به عنوان امتیاز برای وب سایت ها ثبت می کند. گوگل به عنوان شناخته شده ترین موتور جستجوی فعال در اینترنت توسط شمار بسیار زیادی از کاربران به منظور جستجوی مطالب مورد استفاده قرار می گیرد.

اهمیت افزایش ورودی گوگل

آگاهی از این موضوع سبب می شود اهمیت افزایش ورودی گوگل در راستای بهبود رتبه سایت بیش از پیش مشخص گردد. روش های مختلفی به منظور افزایش ورودی گوگل و بهبود رتبه یک وب سایت در گوگل موجود است. اقدام به تولید محتوای مناسب برای استفاده در سایت، توجه اصولی به مسائل مطرح در سئوی سایت و انجام تبلیغات هوشمندانه از جمله عواملی است که می تواند یک وب سایت را در افزایش میزان ورودی یاری کند.

اهمیت افزایش ورودی گوگل

راهکار دیگری که به منظور افزایش ورودی گوگل برای سایت مورد استفاده قرار می گیرد خرید ورودی گوگل است. در صورتی که افزایش ورودی گوگل به صورت طبیعی انجام گیرد می تواند برای بهبود رتبه سایت در گوگل سودمند باشد. به همین دلیل اگر خرید ورودی گوگل طبیعی و واقعی باشد و یک تیم قدرتمند سئو پشتیبانی آن را بر عهده بگیرد می تواند بسیار مفید واقع شده و سبب افزایش رتبه سایت گردد.

بیشتر بخوانید: افزایش رتبه سایت در گوگل رایگان و بالا بردن رنکینگ سایت در گوگل به صورت طبیعی

تیم تحریریه کلیک اول

نویسنده در بلاگ کلیک اول

این مقاله به قلم و نویسندگی تیم تحریریه کلیک اول تهیه شده است. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست..

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06