آموزش نحوه کار با کلیک اول کلاب

آموزش نحوه کار با کلیک اول کلاب

در این مقاله می خوانید:

با مطالعه دقیق این صفحه، می توانید با نحوه کارکرد سیستم جدید کلیک اول کلاب آشنا شده و امتیازات خود را در پنل کاربری کلیک اول به کد تخفیف های ویژه تبدیل کنید.

کلیک اول کلاب چیست؟

ما در “کلیک اول” یک بخش جدید به نام کلاب راه اندازی کرده ایم که به کاربران امکان می دهد از امتیازات ویژه بهره مند شوند. کاربران پس از عضویت در پنل کاربری، به صورت اولیه 500 امتیاز دریافت می کنند. همچنین، به ازای هر پرداخت سفارشی که انجام می دهند، درصدی از مبلغ پرداخت شده به عنوان امتیاز به حساب آن ها بازمی گردد. این امتیازات جمع آوری شده می توانند برای دریافت کد تخفیف و بهره مندی از تخفیفات ویژه مورد استفاده قرار گیرند، که این امر، تجربه ساخت کمپین های مختلف را برای کاربران جذاب تر و اقتصادی تر می کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از پنل کاربری کلیک اول

کلیک اول کلاب شامل چه بخش هایی است؟

کلیک اول کلاب شامل سه بخش است:

  • کد تخفیف: این صفحه برای تبدیل امتیاز به کد تخفیف مورد استفاده قرار می گیرد. در این صفحه، شش کد تخفیف در اختیار شما قرار دارد که می توانید با کلیک بر روی هر یک از آن ها، امتیازات خود را به کد تخفیف تبدیل کنید. همچنین، در جدول کد تخفیف های فعال، می توانید به کدهایی که دریافت کرده اید و همچنان قابل استفاده هستند، دسترسی داشته باشید.
  • تاریخچه امتیازات: در صفحه تاریخچه امتیازات، می توانید لیستی از امتیازاتی را که به ازای ثبت و پرداخت سفارش به دست آورده اید، مشاهده کنید.
  • نحوه دریافت امتیاز: این صفحه نیز شامل آموزش نحوه استفاده از کلیک اول کلاب است که می توانید به کمک آن، مراحل افزایش امتیاز دریافت تخفیف های بیشتر را به دقت دنبال کنید.

این سیستم جدید به شما کمک می کند تا از امتیازات کسب شده به بهترین نحو استفاده کرده و از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

کلیک اول کلاب چگونه کار می کند؟

کلیک اول کلاب، یکی از ویژگی های جدید در پنل کاربری سایت است که به احتمال زیاد، مشابه آن را در وب سایت ها و نرم افزارهای دیگر مشاهده کرده اید. در این سیستم، شما با ثبت هر نوع سفارش و پرداخت مبلغ آن از طریق اعتبار کیف پول، میزان امتیاز مشخصی را به دست می آورید. مقدار این امتیاز بسته به هزینه و نوع سفارش، متفاوت است.

هنگامی که امتیاز شما به حد نصاب دریافت یکی از کد تخفیف های موجود در سیستم رسید، می توانید با ورود به صفحه دریافت کد تخفیف که در داشبورد پنل کاربری قرار دارد، وارد صفحه مربوط به کد تخفیف شوید.

در این صفحه، چندین کد تخفیف قرار گرفته که بسته به مناسبت ها و موقعیت های مختلف، امکان تغییر آن ها وجود دارد. شما می توانید بسته به امتیاز فعلی و نیاز خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید.

توجه کنید که امتیاز کلاب، پس از اتمام سفارش به حساب کاربری شما اختصاص پیدا می کند. همچنین هنگامی که سفارش شما تمدید شود (چه به صورت دستی و چه خودکار)، مجددا امتیاز برای شما محاسبه خواهد شد.

مراحل دریافت کد تخفیف

  • ایجاد کمپین و دریافت امتیاز تا رسیدن به حد نصاب
  • ورود به صفحه کلیک اول کلاب و انتخاب یکی از کدهای تخفیف
  • کلیک روی گزینه “دریافت کد تخفیف”
  • کپی کردن کد و انتخاب گزینه تائید
  • استفاده از کد در سفارش های آتی

هنگامی که یک کد تخفیف دریافت می کنید، آن کد به جدول تخفیف های شما در پایین همان صفحه افزوده می شود و می توانید تا رسیدن زمان انقضا، از آن استفاده کنید. پس از پایان مهلت و یا تعداد استفاده کد تخفیف نیز می توانید به کمک امتیازهای بعدی، مجددا آن کد تخفیف ها را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که پس از دریافت کد تخفیف و کسر امتیاز، امکان لغو کردن آن وجود ندارد.

علی شانه ساز - پروفایل نویسنده

علی شانه ساز

نویسنده در بلاگ کلیک اول

لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات، طراح گرافیک و رابط کاربری، برنامه نویس Front-End سایت، متخصص بهینه سازی و سئوی سایت

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست.

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06