ساخت Select های زیبا برای سایت

ساخت Select های زیبا برای سایت

در این مقاله می خوانید:

در ادامه معرفی کتاب های مفید در طراحی سایت، نوبت به معرفی بهترین کتابخانه های موجود برای select می باشد. با ما همراه باشید تا تعدادی از آن ها را به صورت اجماعی بررسی نماییم.

ساخت select های زیبا

می دانیم که در پروسه طراحی سایت، رعایت نکات مربوط به رابط کاربری و استفاده از عناصر زیبا و جذاب، می تواند یکی از مواردی باشد که باعث جلب کاربر بیشتر و افزایش بازدید سایت می شود. همچنین می دانیم که رضایت بیشتر کاربران و حضور طولانی مدت بر روی سایت، در سئو و بهینه سازی سایت نیز موثر می باشد.

ساخت Select های زیبا برای سایت یکی از موارد لازم برای بسیاری از فرم های HTML می باشد و می تواند در بهبود ظاهر سایت، بسیار موثر باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی چند کتابخانه مفید برای استفاده جهت تگ Select بپردازیم.

تمامی کتابخانه هایی که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت، دارای حداقل یک فایل CSS و یک فایل می باشند که باید در پوشه مناسب خود قرار گرفته و به درستی به صفحه اصلی لینک شوند.

ساخت select های زیبا برای سایت

1- jQuery Nice Select

یک کتابخانه سبک و زیبا که می تواند افکت جذاب و ظاهری زیبا را برای select های سایت شما ایجاد کند، کتابخانه jQuery Nice Select است که شامل یک فایل CSS و یک فایل جاوا اسکریپت بوده و استفاده از آن بسیار آسان می باشد. هنگامی که قصد ساخت Select های زیبا برای سایت را دارید، jQuery Nice Select یک انتخاب عالی به شمار می رود.

زیبایی و افکت جالب در هنگام باز و بسته شدن، از خصوصیات این کتابخانه به شمار می رود.

2- Select2 js

یکی از بهترین کتابخانه های موجود برای تگ select، کتابخانه Select2 می باشد که امکانات فراوانی را برای کاربر به ارمغان می آورد. با ورود به سایت مذکور و بررسی منوهای مختلف، می توانید با امکانات و بخش های مختلفی که این کتابخانه در اختیار شما قرار می دهد بیشتر آشنا شده و کد مربوط به هر بخش را نیز به سادگی دریافت نمایید.

این کتابخانه امکانات فوق العاده و بی نظیری شامل انتخاب آسان به صورت Multiple، جستجو در Select و همچنین استفاده از آیکن و عکس در اختیار شما قرار می دهد.

3- Country-select-js

هنگامی که هدف شما در استفاده از تگ Select، انتخاب یک سری آیتم پرچم دار مانند کشورهای مختلف می باشد،  Country-select-js یک انتخاب خوب و موثر می باشد.

با ورود به آدرس لینک شده که مربوط به سایت گیت هاب و دانلود فایل، به کدهای آن دسترسی پیدا کرده و با ایجاد تغییرات در فایل های جاوااسکریپت آن، می توانید به Select موردنظر خود دست پیدا کنید.

تیم تحریریه کلیک اول

نویسنده در بلاگ کلیک اول

این مقاله به قلم و نویسندگی تیم تحریریه کلیک اول تهیه شده است. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست..

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06