در جشنواره وب و موبایل ایران به کلیک اول رای دهید.

در جشنواره وب و موبایل ایران به کلیک اول رای دهید.

در این مقاله می خوانید:

جشنواره وب و موبایل ایران، جشنواره‌ای برای انتخاب بهترین سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل فارسی است که به صورت سالانه برگزار می‌گردد. شایان شلیله و میلاد احرامپوش بنیانگذاران این جشنواره هستند که در ابتدا به صورت مجزا تحت دو برند جشنواره وب ایران و جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران کار خود را آغاز و سپس در جهت هم‌افزایی بیشتر از سال ۱۳۹۲ این دو جشنواره با یکدیگر ادغام و تحت نام جشنواره وب و موبایل ایران برگزار گردیده‌است. تا به حال هشت دوره از جشنواره وب و موبایل ایران برگزار گردیده‌است.

در جشنواره وب و موبایل ایران چیست؟

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.

این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند. یکی از ملاک های مهم و اساسی در داوری جشنواره، آرای کاربران سایت ها می باشد.

کلیک اول به عنوان وب سایتی که ارائه دهنده خدمات در زمینه طراحی سایت و سئو سایت، افزایش بازدید سایت و  افزایش ورودی از گوگل و افزایش بازدید ویدیو می باشد، در طول 4 ماه فعالیت خود توانسته رضایت خاطر تعداد زیادی از کاربران خود و مدیران وب سایت ها را فراهم آورده و در راستای برطرف نموده نیازهای آن ها، اقدامات اساسی انجام داده است.

در طول این مدت، سعی شده تمام کم و کاستی های سایت برطرف شده و پس از اضافه نمودن بخش طراحی سایت و سئو به سایت، نوبت به نمایش آمار بازدیدها رسیده است که به زودی برای سفارش های افزایش ترافیک سایت و خرید ورودی از گوگل فعال خواهد شد.

در این راه سخت و پرتلاطم، نظر و رای شما کاربران عزیز می تواند باعث افزایش انگیزه و توان ما برای بهبود شرایط و افزایش کیفیت خدمات کلیک اول شود.

چگونه در جشنواره وب و موبایل ایران به کلیک اول رای دهیم؟

بدین منظور کافیست با کلیک بر روی لینک رای گیری، وارد صفحه مخصوص کلیک اول شوید. پس از آن می توانید با کلیک بر روی قسمت مربوطه، یک باکس برای شما باز می شود. در این قسمت بایستی ایمیل خود را وارد کرده و بر روی دکمه ثبت کلیک نمایید.

جشنواره وب ایران

جشنواره وب ایران

پس از آن یک ایمیل تائید برای شما ارسال می شود. با ورود به بخش inbox ایمیل خود، ایمیل ارسالی را باز کرده و با کلیک بر روی دکمه تائید، رای خود را به ثبت برسانید.

نکته مهم این است که برای ثبت رای، حتما بایستی وارد ایمیل خود شده و بر روی این دکمه تائید کلیک نمایید، در غیر این صورت رای شما ثبت نخواهد شد.

با تشکر از همراهی شما عزیزان

تیم تحریریه کلیک اول

نویسنده در بلاگ کلیک اول

این مقاله به قلم و نویسندگی تیم تحریریه کلیک اول تهیه شده است. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست.

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06