چگونه می توانیم بهترین بازخورد را از خرید ورودی گوگل به دست بیاوریم؟

چگونه می توانیم بهترین بازخورد را از خرید ورودی گوگل به دست بیاوریم؟

در این مقاله می خوانید:

یکی از مهمترین خدماتی که مجموعه کلیک اول به مشتریان خود ارائه می دهد، افزایش ورودی گوگل است. در این مطلب قصد داریم تا با مواردی آشنا شویم که باید آن ها را رعایت کنید تا بهترین بازخورد از سفارش خرید ورودی گوگل دریافت نمایید.

نکته ای که باید در ابتدا به آن توجه داشته باشید، این است که گوگل ده ها الگوریتم مختلف برای رتبه دهی به سایت ها دارد که هر کدام از این الگوریتم ها، وظایف خاص خود را ایفا می کنند و پارامترهای متفاوتی را مورد بررسی قرار می دهند تا در نهایت جایگاه سایت شما را در نتایج جستجوی گوگل مشخص نمایند. در کل بیشتر از 200 فاکتور وجود دارد و داشتن ورودی بالا از گوگل یکی از آن هاست. در این مقاله به روش هایی خواهیم پرداخت که به کمک آن ها می توانید بهترین بازخورد را از خرید ورودی گوگل خود به دست آورید.

پس شما پیش از آن که اقدام به خرید ورودی گوگل کنید، باید نسبت به بهبود سئوی سایت خود توجه ویژه ای داشته باشید و تمام موارد مربوط به سئوی داخلی و خارجی سایت را انجام دهید، اصول برندسازی را برای سایت خود رعایت کنید و سپس نسبت به خرید ورودی گوگل از طریق پنل کاربری کلیک اول اقدام کنید.

مراحل مهم در هنگام خرید ورودی گوگل

مراحل مهم در هنگام خرید ورودی گوگل

پس به صورت کلی، مراحلی که باید برای دریافت بهترین بازخود طی کنید، به شرح زیر است:

  1. بهبود سئو و بهینه سازی سایت
  2. کار بر روی سیگنال برند
  3. استراتژی انتخاب کلمه کلیدی درست
  4. ثبت سفارش با استفاده از ترکیب کلمه کلیدی و برند
  5. کاهش بانس ریت با کلیک روی لینک داخلی (میانگین 2 تا 3 لینک داخلی)
  6. انتخاب زمان حضور کاربر به صورت مناسب (میانگین 2 الی 3 دقیقه)
افزایش ورودی گوگل
افزایش ورودی گوگل
اگر قصد دارید ورودی گوگل سایت خود را به صورت هدفمند افزایش داده و روی جایگاه سایت تاثیر مثبت بگذارید، ابزار خرید ورودی گوگل کلیک اول بهترین انتخاب برای شماست.

سیستم افزایش ورودی گوگل کلیک اول چگونه کار می کند؟

فرآیند افزایش بازدید در گوگل به این صورت است که کاربران واقعی با آی پی ایران و مرورگر خود، کلمه کلیدی انتخابی شما را در گوگل جستجو کرده و لینک سایت را در نتایج پیدا می کنند. سپس با کلیک بر روی لینک موردنظر، وارد سایت می شوند و به مدت زمانی که در سفارش خود تعیین کرده اید، در سایت شما حضور خواهند داشت.

در صورتی که سایت شما در نتایج 10 صفحه اول گوگل حضور نداشته باشد، سفارش توسط سیستم نامعتبر می شود. در این صورت شما باید کلمه کلیدی جدیدی را مشخص کنید تا سفارش شما مجددا توسط اپراتور بررسی شده و تایید شود.

بیشتر بخوانید: مستندات گوگل در مورد بهبود جایگاه سایت از طریق افزایش ورودی گوگل

چگونه باید کلمه کلیدی خود را انتخاب کنم؟

در هنگام ثبت سفارش افزایش جستجوی گوگل، اولین و مهمترین گام، انتخاب کلمه کلیدی اصولی می باشد. به صورتی که بازدیدهای شما از نظر گوگل کاملا طبیعی به نظر برسد. درست است که بازدیدکنندگان کلیک اول، تمامی پارامترهای مدنظر گوگل را رعایت می کنند، اما در حالت عادی، منطقی نیست که یک سایت به یکباره با یک کلمه کلیدی، ترافیک زیادی از گوگل دریافت کند. مخصوصا اینکه با آن کلمه جزو نتایج ابتدایی در صفحه اول هم نباشد.

بهترین راه، استفاده از ترکیب کلمه کلیدی به اضافه برند است. به طور مثال “تبلیغات در گوگل کلیک اول”. در این ترکیب، تبلیغات در گوگل کلیدی و کلیک اول نام برند است. به دلیل اینکه ممکن است شما تبلیغات اینترنتی خاصی برای برند و خدمات خود انجام دهید، استفاده از این ترکیب بسیار طبیعی به نظر می رسد. در صورتی که سئوی سایت خود را نیز به درستی رعایت کرده باشید، قطعا جزو نتایج اول جستجو هم قرار دارید.

چگونه باید کلمه کلیدی خود را انتخاب کنم؟

چرا خرید ترافیک گوگل با کلمه کلیدی اشتباه است؟

اولین دلیلی که نباید با کلمه کلیدی های سایت خود اقدام به ثبت سفارش کنید، این است که این روش از نظر گوگل غیر عادی به نظر می رسد و اگر پارامترهای سئو را نیز رعایت نکرده باشید، ممکن است سایت شما به صورت موقت دچار افت در نتایج شود.

دلیل دوم این است که خرید ورودی گوگل با کلمه کلیدی، لزوما منجر به بهبود رتبه در گوگل با آن کلمه کلیدی نمی شود. درست است که سیستم بازدید کلیک اول کاملا طبیعی و بوده و کلیک ها توسط کاربران انجام می شود، اما دردنیای واقعی امکان ندارد عبارتی که نهایتا در ماه 100 جستجو داشته، به یک باره روزانه 100 بار توسط کاربران مختلف جستجو شود و همه آن ها هم روی لینک شما کلیک کنند. این مسئله زمانی خود را بیشتر نشان می دهد که سایت شما با آن عبارت، جزو لینک های اول گوگل نباشد.

اما وقتی یک برند یا کلمه کلیدی همراه با برند جستجو می شود، کاربر به دنبال یک لینک خاص است که دامنه همان برند است. برای مثال وقتی خرید گوشی دیجی کالا جستجو می شود کاربر قطعا روی لینک دیجی کالا کلیک می کند. همینطور وقتی کاربر کلمه دیجی کالا را جستجو می کند، حتما روی لینک دیجی کالا کلیک می کند.

در این حالت CTR، نزدیک به صد در صد است و در دنیای واقعی هم اتفاق می افتد. اگر شما در تلویزیون تبلیغ کنید یا تبلیغات پیامکی و تلگرامی بسیار گسترده چند صد میلیونی انجام دهید و یا تبلیغات محیطی وسیع در سطح شهر، این اتفاق برای شما هم می افتد! به همین راحتی ناگهان برندی که تبلیغ کرده، چند هزار الی چند صد هزار ورودی گوگل با جستجوی نام برند و کلمه کلیدی همراه با برند و بازدید مستقیم دریافت می کند.

در صورتی که به این شکل اقدام کنید، می توانید به صورت نامحدود، و با تعداد بالا، اقدام خرید بازدید مستقیم و ورودی Organic Search نمایید. چون همه چیز طبیعی است و در دنیای واقعی هم این اتفاق می افتد.و اینبار دیگر شما چند ده و چند صد میلیونی هزینه نکردید! فقط نتیجه آن را در گوگل با خرید بازدید گوگل توسط کلیک اول ایجاد کردید!

بیشتر بخوانید: روش های افزایش نرخ کلیک سایت | افزایش CTR

چرا خرید ترافیک گوگل با کلمه کلیدی اشتباه است؟

ورودی گوگل طبیعی با نمایش برند شما در پیشنهادهای گوگل هنگام تایپ کلمه کلیدی

این روش اگر به صورت کلاه سفید انجام شود، هزینه خیلی زیادی در سطح چند ده و چند صد میلیون و چند میلیارد دارد. برای مثال، اگر شما سرچ کنید قیمت خودرو کارکرده یا خرید خودرو، پیشنهاد گوگل را برای سایت های “با ما” و “شیپور” و “دیوار” می بینید. این برند ها هزینه خیلی زیادی کردند که باعث این شده است که با جستجوی کلمه کلیدی، گوگل نام برند آنها را پیشنهاد دهد.

خبر خوب این است که شما بدون هزینه برندینگ میلیاردی و چند صد میلیونی، برای کسب و کار کوچک خودتون هم می توانید به این نتیجه برسید. آن هم با خرید بازدید گوگل ولی به شکل طبیعی با حفظ رضایت کاربر و با جستجوی Keyword + Brand عبارت های مرتبط خود.

کافیست هنگام ثبت سفارش، فاکتور های رضایت کاربر و طبیعی بودن و نوع کلمه کلیدی را به درستی تنظیم نمایید و از خرید ورودی گوگل صرفا با کلمه کلیدی خودداری کنید و به جای آن روی برند، و عبارت همراه با برند همزمان با خرید بازدید سایت به صورت مستقیم اقدام کنید.

چون سایت هایی که به طور طبیعی برندینگ می کنند، یعنی میلیاردی و چند صد میلیونی هزینه می کنند، در نهایت، همین ورودی های نام برند و کلمه کلیدی همراه با برند همزمان با بازدید سایت به صورت مستقیم برای آنها ایجاد می شود که این بازدید ها و سایر ورودی های گوگل باعث بهبود جایگاه سایت نیز می شود. شما با این روش، بدون آن هزینه های سنگین برندینگ، توسط کلیک اول این سیگنال های برند را برای سایت خود ایجاد می کنید.

بیشتر بخوانید: بهبود جایگاه سایت در گوگل با روش های اصولی

ورودی گوگل طبیعی با نمایش برند شما در پیشنهادهای گوگل هنگام تایپ کلمه کلیدی

چند شرط اصلی وجود دارد تا خرید بازدید از گوگل موثر واقع شود؟

برای اینکه خرید ورودی گوگل بتواند باعث بهبود جایگاه شما در نتایج جستجو شود، باید چندین پارامتر را داشته باشد که در زیر به مهمترین آن ها اشاره می کنیم:

  1. نمایش در گوگل سرچ کنسول: شما باید بتوانید این بازدید ها را در سرچ کنسول سایت خود مشاهده کنید اگر گوگل، ورودی های شما را به صورت بازدید طبیعی حساب نکرده باشد، آن ها را در سرچ کنسول (Google Search Console) نمایش نمی دهد. ولی در آمارگیر ها و گوگل آنالایتیکس، یک بازدید ارگانیک محسوب می شود. بازدیدهای ارائه شده توسط کلیک اول، کاملا در سرچ کنسول گوگل قابل پیگیری هستند.
  2. اصل رضایت کاربر و کلیک روی لینک داخلی رعایت شود: ورودی ارگانیک که کاربر بعد از ورود به صفحه شما، صرفا چند دقیقه در صفحه شما بماند، نمی توان تاثیر خاصی بگذارد. کاربر باید حتما روی لینک داخلی از آن صفحه کلیک کند. خیلی ها به اشتباه فکر می کنند همینکه کاربر بلافاصله صفحه را نبندد کفایت می کند. در حالی که مهم تر از هر چیزی این هست که روی لینک داخلی شما کلیک شود. در حقیقت صفحه ای که کاربر از طریق گوگل وارد آن می شود، آخرین صفحه ای از سایت شما نباشد که کاربر مشاهده می کند. پس توجه داشته باشید که کلیک روی لینک های دیگر سایت را نیز در حالت انتخاب قرار دهید.
  3. بازدید ها از نظر IP و مشخصات بازدید کننده طبیعی باشند: یعنی از IP های مختلف و همینطور سرویس دهنده های اینترنت مختلف و دستگاه ها و مرورگر ها و صفحه نمایش ها و سیستم عامل های مختلف باشد و تماما از داخل ایران انجام شوند که تمام این ویژگی ها در سرویس ورودی گوگل کلیک اول لحاظ شده است.
  4. فقط روی بازدید تمرکز نکنید: صرفا به خرید ورودی گوگل و کلیک روی بک لینک ها و در کل خرید بازدید سایت اکتفا نکنید. شما باید علاوه بر اینکه به محتوای صفحات سایتتان و رضایت کاربر اهمیت می دید، سایر فرایند های بهینه سازی را مثل برندینگ یا لینک بیلدینگ دنبال کنید.
  5. تفکیک صفحات به ازای کلمات کلیدی: باید اصل مهم تفکیک صفحات به ازای هر کلمه کلیدی را رعایت کرده باشید. یعنی Landing Page های شما برای هر کلمه کلیدی به درستی ایجاد و تفکیک شده باشند.

چنانچه قصد یادگیری و آموزش ویدیویی سرچ کنسول گوگل را دارید، می توانید از آموزش های رایگان آکادمی کلیک اول استفاده کنید.

چند شرط اصلی وجود دارد تا خرید بازدید از گوگل موثر واقع شود؟

چه نوع از ورودی های گوگل، مضر است؟

نکاتی که در ادامه مطرح می شود، می تواند تاثیر منفی بر روی ورودی های سایت شما داشته باشد. پس در هنگام ثبت سفارش به آن ها دقت کنید:

  1. ورودی از گوگل با URL گوگل دستکاری شده: استفاده از سیستم هایی که ورودی های گوگل آنها صرفا ارسال بازدید به URL ساخته شده یا کپی شده گوگل است کاملا غیر طبیعی است و باید از آنها فاصله بگیرید. این سیستم ها برای آدرسی از گوگل مشابه شکل زیر، بازدید ارسال می کنند. در حالی که گوگل به ازای هر جستجو یک رشته با مقدار پارامتر خاص با الگوریتم خود، می سازد. وقتی آدرس بیش از یک بار بازدید شود، مشخص می شود که بازدید دوم آن کاملا Fake است.
  2. ورودی گوگل با پارامتر دستکاری شده: بازدید گوگل در صورتی طبیعی است که پارامتر های گوگل دستکاری نشود یا بیش از یک بار اجرا نشود و یا بدون پارامتر نباشد. برخی سیستم ها کلا پارامتر گوگل را حذف می کنند.
  3. ورودی گوگل بدون پارامتر: در این حالت هم بازدیدی که از سمت گوگل ارسال می شود طبیعی نیست. زیرا وقتی کاربر، جاواسکریپت مرورگر خود را غیر فعال کند، آدرس ها به این شکل ساده ساخته می شوند. ربات ها هم جاوا اسکریپت ندارند. به همین دلیل، این نوع بازدید ها هم Fake و غیر طبیعی و ربات وار می شود و مشخص است که انسان در حالت طبیعی وارد این آدرس ها نمی شود. به دلایل بالاست که در سایر سیستم ها، بازدید ها در سرچ کنسول گوگل، قابل مشاهده نیست ولی در آمارگیر سایت ها یا در گوگل آنالیتیکس قابل مشاهده است.
  4. ورودی گوگل به وسیله وجود کد یک سایت خاص در سایت شما: وقتی تمام ورودی های سایت شما که از طریق گوگل وارد شده اند یک Request به سایت ارسال کننده می فرستند در حقیقت به غیر طبیعی بودن خود اشاره می کنند! چطور ممکن است که تمام ورودی هایی که با خرید ورودی اضافه شده است، همگی یک کد خاص در مروگر کاربران آنها اجرا شده است؟ اگر برای استفاده از سرویس های مشابه کلیک اول، مجبور هستید که یک تکه کد در سایت خود اضافه کنید، به طبیعی بودن آنها از نظر گوگل، شک کنید.
  5. ورودی گوگل بدون رضایت کاربر یا بدون کلیک روی لینک داخلی و یا با رفتار یکسان کاربران: اگر بازدید های خریداری شده، صرفا منجر به ماندگاری در سایت شما شود یا صرفا همه کاربران روی یک لینک خاص کلیک کنند، یعنی طبیعی نیست و کاربر هم ناراضی است. مهمترین اصل رضایت کابر، کلیک روی لینک داخلی است. و بعد از آن، ماندگاری! و هر بار هم روی یک لینک خاص کلیک نمی شود. طبیعتا کاربران هر بار روی لینک متفاوتی کلیک می کنند.

تیم تحریریه کلیک اول

نویسنده در بلاگ کلیک اول

این مقاله به قلم و نویسندگی تیم تحریریه کلیک اول تهیه شده است. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست.

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06