معرفی افزونه ایمیل مارکتینگ برای وردپرس

معرفی افزونه ایمیل مارکتینگ برای وردپرس

در این مقاله می خوانید:

امروزه ایمیل مارکتینگ به عنوان یکی از بهترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی شناخته می شود. از این رو بسیاری از افراد در جست و جوی بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس هستند. افزونه های معرفی شده در مقاله بهترین گزینه های موجود برای ایمیل مارکتینگ هستند.

ایمیل مارکتینگ یک روش بازاریابی است که در آن ایمیل های تجاری به لیستی از کانتکت ها در مقیاس وسیع ارسال می شود. این روش برای پروموت یا ترفیع محصولات یا خدمات و همچنین ایجاد روابط پایدار با مشتریان بالقوه استفاده می شود. با توجه به پیشرفت روز افزون و استفاده بیشتر از وردپرس، ایمیل مارکتینگ برای وردپرس یکی از نیازهای مدیران سایت هابه شمار می رود.

اما افزونه ایمیل مارکتینگ برای وردپرس چه چیزهایی وجود دارد؟ آیا با افزونه ایمیل مارکتینگ برای وردپرس آشنا هستید؟ در این مقاله با کلیک اول همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست؟

استراتژی ایمیل مارکتینگ برای وردپرس

برای ایجاد یک استراتژی ایمیل مارکتینگ در وردپرس، می توانید از افزونه های مختلفی که برای این منظور طراحی شده اند، استفاده کنید. اینجا چند مرحله ی کلی برای ایجاد یک استراتژی ایمیل مارکتینگ در وردپرس آمده است:

  1. نصب و فعال سازی افزونه ایمیل مارکتینگ: ابتدا باید یک افزونه ی ایمیل مارکتینگ مانند “Mailchimp”، “Mailster” یا “SendinBlue” را در وردپرس خود نصب و فعال کنید.
  2. ایجاد فرم اشتراک: با استفاده از افزونه ی ایمیل مارکتینگ، می توانید یک فرم اشتراک برای جمع آوری آدرس ایمیل مخاطبان خود طراحی کنید و آن را به سایت خود اضافه کنید.
  3. تنظیمات و تنظیمات افزونه: پس از اضافه کردن فرم اشتراک، باید تنظیمات افزونه را به طور دقیق تنظیم کنید، از جمله تعیین لیست های ارسال، طرح بندی ایمیل و زمانبندی ارسال.
  4. ارسال ایمیل های خودکار: با تنظیم یک جدول زمانبندی برای ارسال ایمیل های خودکار، می توانید به صورت خودکار اطلاعات و پیام های مختلف را به مخاطبان خود ارسال کنید.
  5. تحلیل و بهبود عملکرد: با استفاده از گزارشات و آمارهای ارائه شده توسط افزونه های ایمیل مارکتینگ، می توانید عملکرد استراتژی خود را تحلیل کرده و بهبود های لازم را اعمال کنید.

با رعایت این مراحل و توجه به نکات مهم مانند حفظ حقوق حریفانه و رعایت قوانین حریم خصوصی، می توانید یک استراتژی ایمیل مارکتینگ موثر در وردپرس خود راه اندازی کنید.

معرفی افزونه های ایمیل مارکتینگ برای وردپرس

آیا شما نیز برای برگزاری کمپین های تبلیغاتی کسب و کار خود به دنبال بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس هستید؟ در این مقاله به هفت گزینه عالی و کاربردی خواهیم پرداخت که پس از خواندن این مقاله خواهید توانست بهترین گزینه در بین افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس موجود را برای مدیریت کمپین های تبلیغاتی خود انتخاب کنید.

افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس می توانند به شما در ارتقاء استراتژی های بازاریابی ایمیل کمک کنند. در زیر به برخی از بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ برای وردپرس اشاره می کنیم:

ایمیل مارکتینگ در وردپرس

1- فرم اشتراک Sendinblue و WP SMTP

Sendinblue Subscribe Form و WP SMTP یکی از بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس است. این افزونه به شما امکان می دهد تمام تلاش های بازاریابی ایمیلی خود را از داخل داشبورد وردپرس خود اجرا کنید. می توانید با استفاده از این افزونه:

  • فرم های اشتراک سفارشی بسازید و آن ها را در پست ها، صفحه ها یا مناطق ویجت جاسازی کنید.
  • از ابزار کشیدن و رها کردن برای ایجاد ایمیل از ابتدا (یا شروع از یک الگو) استفاده کنید.

آن چه برای استفاده از این افزونه نیاز دارید:

  • برای استفاده از این افزونه، باید از سرویس ایمیل مارکتینگ Sendinblue نیز استفاده کنید. شما می توانید با این سرویس به صورت رایگان شروع به کار کنید.
  • خود این افزونه رایگان است و یک طرح Sendinblue بدون هزینه وجود دارد که به شما امکان می دهد روزانه تا 300 ایمیل ارسال کنید. طرح های ممتاز با محدودیت های بالاتر از 25 دلار در ماه شروع می شود، و تا 99 دلار برای 100000 ایمیل در ماه افزایش می یابد.

2- افزونه Email Subscribers

Email Subscribers & Newsletters یکی از بهترین انتخاب ها در افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس است. در این افزونه همه چیزهایی را که برای ایجاد و مدیریت یک لیست و ارسال خبرنامه نیاز دارید، فراهم است.

ویژگی های کلیدی:

  • برای جمع آوری آدرس های ایمیل، باید یک جعبه اشتراک به سایت خود اضافه کنید.
  • ارسال خبرنامه های ایمیل را به صورت دستی یا خودکار بر اساس محرک های خاص در این افزونه امکان پذیر است.
  • هنگام ثبت نام مشترکین جدید می توانید ایمیل های خوش آمدگویی را به صورت خودکار برای آن ها ارسال کنید.
  • مشاهده داده های ایمیل، مانند زمانی که هر کدام ارسال و مشاهده شده است در این افزونه امکان پذیر است.

آن چه برای استفاده از این افزونه نیاز دارید:

  • Email Subscribers & Newsletters از سرور خودتان برای ارسال ایمیل استفاده می کند، بنابراین نیازی به اشتراک شخص ثالث یا ابزار اضافی ندارد.
  • همراه با نسخه رایگان، یک سطح ممتاز از این افزونه وجود دارد که هزینه آن از 9 دلار در ماه شروع می شود. این سطح ممتاز ویژگی های اضافی مانند قالب های ایمیل، فیلتر داخلی اسپم و گزینه آزمایش خبرنامه ها

افزونه Email Subscribers

3- افزونه Newsletter

افزونه Newsletter یا خبرنامه نیز از جمله افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس به شمار می رود. ارسال خبرنامه یکی دیگر از راه حل های بازاریابی ایمیلی است. پس از نصب این افزونه در سایت وردپرس خود، بلافاصله می توانید شروع به جمع آوری ایمیل و ارسال خبرنامه کنید – بدون نیاز به یک سیستم راه اندازی پیچیده.

ویژگی های کلیدی:

  • جمع آوری آدرس های ایمیل از طریق ویجت
  • صفحه یا فرم قابل تنظیم ایجاد خبرنامه با استفاده از یک سیستم کشش و رها کردن
  • در این افزونه می توانید لیست خود را برای هدف قرار دادن مخاطبان مختلف با پیام های خاص تقسیم بندی کنید.
  • می توانید از پانل وضعیت مرکزی برای پیکربندی افزونه استفاده کنید و کمپین های تبلیغاتی خود را زیر نظر داشته باشید.

آن چه برای استفاده از این افزونه نیاز دارید:

  • برای استفاده از این افزونه به هیچ ابزار یا سرویس دیگری نیاز ندارید. اگر چه این افزونه این امکان را به شما می دهد که به سایر افزونه های SMTP برای کمک به ارسال ایمیل های خود متصل شوید.
  • پلاگین پایه این افزونه رایگان است. اما تعدادی افزونه ممتاز برای ارائه عملکردهای اضافی وجود دارد. می توانید افزونه های ممتاز را به صورت جداگانه خریداری کنید.
  • یا همه آن ها را به قیمت 76.59 دلار برای حداکثر 3 وب سایت یا 298.60 دلار برای تعداد نامحدود وب سایت دریافت کنید. اگر می خواهید کمپین های هدفمند انجام دهید، Newsletter یکی از بهترین افزونه های بازاریابی ایمیلی وردپرس است.
  • این افزونه وردپرس گزینه های اتوماسیون کمتری نسبت به برخی ابزارها ارائه می دهد. اما از پتانسیل بخش بندی زیادی برخوردار است.

4- افزونه MailChimp for WordPress

یکی دیگر از بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس، افزونه MailChimp for WordPress است. این یکی سایت شما را به Mailchimp – یکی از محبوب ترین سایت های خدمات بازاریابی ایمیلی موجود متصل می کند. اگر کاربر Mailchimp هستید، این افزونه به شما کمک می کند تا لیست خود را به طور موثرتری رشد دهید.

ویژگی های کلیدی:

  • در این افزونه می توانید فرم های ثبت نام سفارشی ایجاد کنید و آن ها را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.
  • همچنین می توانید گزارش های دقیق درباره کمپین های تبلیغاتی خود را مشاهده کنید.

آن چه برای استفاده از آن نیاز دارید:

  • برای استفاده از این افزونه، باید از سرویس ایمیل مارکتینگ Mailchimp نیز استفاده کنید. Mailchimp یک طرح رایگان ارائه می دهد که شامل حداکثر 2000 مشترک و 12000 ایمیل در ماه است. سطوح پولی از 10 دلار در ماه شروع می شود و قیمت ها با توجه به تعداد مشترکینی که نیاز دارید تعیین می شوند.
  • سطح رایگان این افزونه بسیار ساده است: فقط به شما امکان می دهد که فرم های ثبت نام ایجاد کنید و آن ها را به سایت خود اضافه کنید.
  • اگر می خواهید به عملکردهای بیشتری دسترسی داشته باشید، به یک مجوز ممتاز نیاز دارید که از ۵۹ دلار در سال شروع می شود. این گزینه یکی از گزینه های گران در لیست ما به شمار می رود.
  • افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس بسیار متنوع و کاربردی هستند.

افزونه MailChimp for WordPress

5- افزونه HubSpot All-In-One Marketing

HubSpot All-In-One Marketing نیز یکی دیگر از افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس است. HubSpot یک ابزار بازاریابی ایمیلی قابل اعتماد و پر از امکانات رایگان ارائه می دهد. این افزونه برای مشاغل در حال رشد بسیار مناسب است.

با بازاریابی ایمیلی HubSpot، می توانید ایمیل های بازاریابی حرفه ای ایجاد کنید و مخاطبان خود را جذب کرده و رشد دهید. ایمیل HubSpot به طور خودکار با HubSpot CRM متصل می شود، بنابراین می توانید ایمیل های مرتبط را بر اساس جزئیاتی که در اختیار دارید تنظیم کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • امکان ایجاد ایمیل های زیبا از ابتدا با استفاده از ویرایشگر و بدون نیاز به منابع IT و طراحی اضافی تنها از یکی از قالب های ایمیل مبتنی بر هدف HubSpot که در نسخه رایگان موجود است.
  • امکان شخصی سازی خطوط موضوع، محتوا، پیوندها، پیوست ها و فراخوان ها در این افزونه

آن چه برای استفاده از این افزونه نیاز دارید:

  • به سادگی افزونه رایگان وردپرس HubSpot را نصب کنید و به ایمیل HubSpot، CRM و سایر ابزارهای بازاریابی و فروش رایگان دسترسی پیدا کنید.
  • ابزار ایمیل HubSpot برای حداکثر 2000 ایمیل در ماه رایگان است و قیمت راه حل های ارتقای آن از 50 دلار شروع می شود. ایمیل HubSpot برای هر کسب و کاری مناسب و شروع استفاده از آن رایگان است.
  • این افزونه برای تیم هایی که می خواهند تجارت خود را ساده کنند، ایده آل است و همه ابزارها و داده های خود را در یک مکان جمع می کنند.

6- افزونه Mailster

یکی دیگر از بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس، افزونه Mailster است. این افزونه در بین برخی از گزینه هایی که تا کنون بررسی کرده ایم، در حد متوسط است.

این یک راه حل مستقل برای وردپرس است، به این معنی که برای استفاده از آن به یک سرویس ثالث نیاز ندارید. در عین حال، این یک افزونه با نسخه پریمیوم است و مجموعه گسترده تری از ویژگی ها را نسبت به اکثر ابزارهای رایگان ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی:

  • امکان ایجاد ایمیل با استفاده از کتابخانه ای از قالب ها.
  • امکان تنظیم اتوماسیون سفارشی.

آن چه برای استفاده از این افزونه نیاز دارید:

  • برای استفاده از Mailster نیازی به ثبت نام برای یک برنامه خارجی ندارید. در عین حال، این افزونه با بسیاری از سرویس های محبوب ارسال ایمیل، مانند SendGrid و Amazon SES سازگار است.
  • ادغام با این سرویس ها توصیه می شود، زیرا به شما کمک می کند مطمئن شوید که ایمیل هایتان در هرزنامه قرار نمی گیرند. همان طور که اشاره کردیم، Mailster یک افزونه ممتاز است. برای مجوز یک سایتی، به روزرسانی ها و پشتیبانی شش ماهه 59 دلار برای شما هزینه دارد.
  • اگر می توانید هزینه اولیه را بپردازید و ابزاری می خواهید که به طور کامل با سایت وردپرس شما یکپارچه شود، Mailster یکی از بهترین افزونه های بازاریابی ایمیلی وردپرس است.
  • این افزونه بسیار قابل تنظیم است. همچنین با طیف گسترده ای از افزونه ها و خدمات سازگار است.

افزونه Mailster

7- افزونه MailPoet

MailPoet یکی دیگر از افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس است که به راحتی با داشبورد وردپرس شما ادغام می شود. می توانید مستقیما از سایت خود ایمیل ها را ایجاد، زمان بندی و ارسال کنید و فهرست های خود را نیز مدیریت کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • می توانید یک فرم اشتراک ایجاد کنید و آن را در هر کجا که دوست دارید در سایت خود جاسازی کنید.
  • ارسال اعلان های ثبت نام خودکار و ایمیل های خوش آمدگویی از طریق از این افزونه امکان پذیر است.

آن چه برای استفاده از آن نیاز دارید:

  • MailPoet می تواند به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد. برای این افزونه یک طرح رایگان وجود دارد که از حداکثر 1000 مشترک پشتیبانی می کند و شامل ویژگی های ممتاز به صورت رایگان است، مانند همه ویژگی های WooCommerce و بخش بندی.
  • اگر می خواهید به ویژگی های آمار و گزارش دسترسی داشته باشید، می توانید افزونه ممتاز را با قیمت 99 دلار دریافت کنید. متناوبا، می توانید نسخه ممتاز و سرویس ارسال MailPoet را به صورت ترکیبی انتخاب کنید که از 13 دلار در ماه شروع می شود (مقیاس قیمت ها با تعداد مشترکین).
  • مزیت اصلی MailPoet مقیاس پذیری آن است. شما می توانید با افزونه رایگان شروع کنید و فقط در صورت نیاز برای امکانات و منابع بیشتر هزینه کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش کامل سئو ووکامرس (WooCommerce SEO)

افزونه MailPoet

این افزونه ها ارتباط خوبی با وردپرس دارند و امکان عضوگیری و ارسال ایمیل ها را در زمان های مقرر فراهم می کنند.

بهینه سازی ایمیل مارکتینگ برای وردپرس

در ادامه، نکاتی را درباره ایمیل مارکتینگ در وردپرس بیان می کنم تا روند کاری بهتری داشته باشید:

  1. آماده سازی ایمیل ها برای موبایل: 80% افراد ایمیل های خود را روی گوشی های تلفن همراه چک می کنند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که ایمیل های ارسالی شما به درستی روی صفحه گوشی ها دیده می شوند. انتخاب پاراگراف های کوتاه، عنوان و زیرعنوان های مناسب برای محتوای ایمیل نیز اهمیت دارد.
  2. فاصله زمانی ارسال ایمیل ها: تعدادی از کسب و کارهای موفق، هر چند روز یک بار ایمیل ارسال می کنند. اما این یک استراتژی ثابت نیست. برای توسعه ارتباط با کاربران، می توانید ایمیل های جذاب را در بازه های چند روزه، ماهانه یا حتی چندین ماهه ارسال کنید.
  3. تقسیم بندی لیست مشترکان: لیست ایمیل خود را به بخش های مختلف تقسیم کنید. این کار به نرخ پاسخ ایمیل ها کمک می کند.

همیشه به کیفیت محتوای ایمیل ها توجه کنید تا موفقیت در کسب و کار خود را تضمین کنید.

سخن آخر

امروزه ایمیل مارکتینگ به عنوان یکی از بهترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی شناخته می شود. از این رو بسیاری از افراد در جست و جوی بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ برای وردپرس هستند. افزونه های معرفی شده در مقاله فوق بهترین گزینه های موجود برای ایمیل مارکتینگ هستند. از بین گزینه های معرفی شده افزونه ای را برای وب سایت خود انتخاب کنید که:

  • با کسب و کار شما تناسب داشته باشد.
  • با بودجه شما سازگار باشد.
  • حداقل امکانات ضروری برای برگزاری موفق کمپین تبلیغاتی را دارا باشد.

تیم تحریریه کلیک اول

نویسنده در بلاگ کلیک اول

این مقاله به قلم و نویسندگی تیم تحریریه کلیک اول تهیه شده است. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست.

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06