جشنواره تابستانه کلیک اول
20 سایت برتر جهان با بیشترین ترافیک ورودی کدام سایت ها هستند؟

20 سایت برتر جهان با بیشترین ترافیک ورودی کدام سایت ها هستند؟

در این مقاله می خوانید:

در این مقاله لیستی از 20 وب سایت برتر در سراسر جهان را مشاهده خواهید کرد. این وب سایت ها به طور برجسته برای بهبود کیفیت خود و برآورده کردن نیازهای کاربر و بهبود تجربه کار می کنند. طبق گزارش، هر سایتی که در این لیست قرار دارد، رشد خوبی در ترافیک خود داشته است.

در دنیای امروز اینترنت به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است. از دریافت ساده ترین اطلاعات گرفته تا هر پروژه مهم یا اجتماعی شدن و ارتباط با عزیزان و عزیزانمان هیچ کاری بدون استفاده از اینترنت انجام نمی شود. همیشه فهرست بهترین و برترین ها در هر حوزه ای جالب توجه کاربران است. فهرست بهترین و برترین سایت های دنیا هم در این میان قرار داشته و از نظر کاربران جذابیت زیادی دارد. کاربران زیادی تمایل به آن دارند که بدانند 20 سایت برتر جهان با بیشترین ترافیک کدام هستند و این که بیشترین بازدیدها در اختیار چه سرویس هایی است.

افزایش بازدید سایت
افزایش ترافیک سایت
اگر قصد دارید بازدید سایت خود را به صورت هدفمند افزایش داده و روی جایگاه سایت تاثیر مثبت بگذارید، ابزار افزایش بازدید سایت کلیک اول بهترین انتخاب برای شماست.

در مورد تعداد وب سایت های موجود در اینترنت صحبت می کنیم که تقریبا 1.7 میلیارد وب سایت فعال وجود دارد، جالب نیست؟ و این تعداد همچنان در نوسان است. زیرا هر روز تعداد زیادی وب سایت راه اندازی می شوند و از بین می روند. در میان همه این وب سایت ها ما فقط با تعداد انگشت شماری از آن ها آشنا هستیم. این چند غول مسلط امروزه نقش های حیاتی در سبک زندگی ما ایفا می کنند.

هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ و افزایش بازدید سایت را به سادگی دریافت کنند.

جدول آمار سایت های برتر جهان به همراه تعداد بازدید ماهانه آن ها

در جدول زیر، نام 20 سایت برتر جهان قرار دارد که اکثر آن ها مشهور و پرآوازه بوده و کاربران وب با آن ها آشنا هستند. این سایت ها بر دنیای اینترنت حکومت می کنند و در عین حال، به نفع کاربران عمل کرده و درآمد زیادی ایجاد می کنند.

رتبه آدرس سایت بازدیدکنندگان ماهانه
1 Google.com 92.5 میلیارد
2 YouTube.com 34.6 میلیارد
3 Facebook.com 25.5 میلیارد
4 Twitter.com 6.6 میلیارد
5 Wikipedia.com 6.1 میلیارد
6 Instagram.com 6.1 میلیارد
7 Baidu.com 5.6 میلیارد
8 Yahoo.com 3.8 میلیارد
9 Yandex.ru 3.2 میلیارد
10 WhatsApp.com 3.1 میلیارد
11 Amazon.com 2.9 میلیارد
12 Zoom.us 2.7 میلیارد
13 Netflix.com 2.4 میلیارد
14 Reddit.com 1.6 میلیارد
15 Office.com 1.6 میلیارد
16 Pinterest.com 1.3 میلیارد
17 Linkedin.com 1.2 میلیارد
18 Bing.com 1.0 میلیارد
19 Ebay.com 957.1 میلیون
20 Tiktok.com 663.2 میلیون

1- گوگل (Google)

تصور نمی شود کسی در فضای مجازی و وب قرار داشته باشد که با نام گوگل آشنا نباشد و آن را نشنیده باشد. جای تعجب نیست که گوگل در رتبه اول بهترین وب سایت ها قرار دارد. فضای وب و خصوصا جستجو در اختیار این غول اینترنتی است و آمار بالایی از جستجوهای جهانی از طریق این موتور جستجوی آمریکایی انجام می گیرد.

با این اوصاف، گوگل برترین وب سایت و موتور جستجوی جهان شناخته شده که بیشترین ترافیک ماهانه را در اختیار دارد. به طوری که ماهانه حدود 92.5 میلیارد جستجو توسط میلیون ها کاربر در گوگل انجام می شود و همین موضوع میزان کارایی و نفوذ این موتور جستجو در بین کاربران وب را مشخص می کنید.

موتور جستجوی غول گوگل فقط یک وب سایت نیست و اکنون به عبارتی برای جستجو تبدیل شده است، اگر در مورد چیزی جستجو کنید فقط “!!Google it” جستجو کنید. به طور متوسط تقریبا بیش از یک میلیارد جستجو در روز دریافت می کند. این غول تکنولوژی علاوه بر رتبه اول جهان، رتبه اول بسیاری از کشورها نظیر هند، انگلستان، ایران و … است که البته در برخی از کشورها دامنه محلی آن کشور را هم دارا است.

در حال حاضر، گوگل فقط به عنوان یک موتور جستجو خدمت نمی کند، بلکه محصولات و خدمات دیگری مانند تقویم گوگل، سندنگار گوگل، گوگل درایو و غیره را نیز ارائه می کند.

سایت پر بازدید گوگل

2- یوتیوب (YouTube)

یوتیوب با حفظ موقعیت خود به به عنوان دومین سایت جهان، زیرمجموعه ای از شرکت گوگل است که موتور جستجوی آن اولین سایت برتر دنیا و سرویس ویدیوی آن دومین سایت برتر دنیا است واضح است که یوتیوب به عنوان یک پلت فرم ویدیوی آنلاین عمل می کند که کاربران در آن ویدیوهای مورد نظر خود را بارگذاری کرده و تماشا می کنند.

یوتیوب تنها یک پلتفرم سرگرمی نیست، بلکه به یک روش عالی برای یادگیری نیز تبدیل شده است.

در هر دقیقه صدها ساعت محتوای ویدیویی روی سرور آن آپلود می شود و کاربران آن بیش از یک میلیارد ساعت ویدیوهای یوتیوب را تماشا می کنند. همچنین محصول گوگل است و هر سال میلیاردها درآمد کسب می کند.

یوتیوب این تعداد بازدید دارد زیرا عمده ویدیوهای آن رایگان است و انواع ویدیوها در یک مکان مانند موزیک ویدیوها، کلیپ ها، تریلرهای فیلم، وبلاگ های ویدیویی و موارد دیگر که هر جنسیت و سن را پوشش می دهند در دسترس است. این سایت ادعا می کند که بیش از 950 میلیون ویدیو دارد.

روزانه تعداد بسیاری ویدیو روی این سایت بارگذاری می شود که چیزی حدود ۵ میلیارد مرتبه بازدید می شوند. همزمان با رشد اینترنت، در چند سال گذشته به عنوان یک پلتفرم بزرگ ظاهر شده است. اگرچه این وب سایت مربوط به ایالات متحده است اما حجم زیادی از ترافیک ورودی خود را از دیگر نقاط جهان کسب می کند و به همین دلیل به دومین سایت برتر دنیا تبدیل شده است. یوتیوب گرچه برترین سرویس ویدیوی دنیا است، اما در ایران فیلتر شده و عملا امکان استفاده از آن وجود ندارد. به همین منظور مجبوریم از نسخه ایرانی آن یعنی آپارات که صدمین سایت برتر دنیا است، استفاده کنیم.

سایت پربازدید جهان youtube

3- فیس بوک (Facebook)

فیس بوک با ۲.۷۸ میلیارد کاربر فعال در یک ماه، سومین سایت پر ترافیک دنیا است. همچنین یکی از پیشروترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی بوده و سهم بالایی از کاربران شبکه های اجتماعی را به خود اختصاص داده است. این سایت یک شبکه اجتماعی است که هم در نسخه وب (Facebook.com) و هم با استفاده از اپلیکیشن قابل دسترسی است و کاربران در آن مطالب مورد نظر خود را منتشر می کنند. به دلیل ماهیت کاربرپسند فیس بوک، به راحتی وارد زندگی ما شده است و اشتراک اطلاعات را بسیار آسان تر از قبل کرده است. مانند ارتباط با دوستان، انتقال اطلاعات یا اخبار، و بسیاری موارد دیگر.

ویژگی های کاربر محور باعث شده است که این وب سایت در میان جمعیت هر گروه سنی بسیار محبوب باشد و تبدیل به سومین وب سایت برتر شود.

فیس بوک توانسته نفوذ زیادی در کاربران فضای مجازی در دنیا داشته باشد و تعداد زیادی از این کاربران فعال بوده و از آن استفاده می کنند. حتی بسیاری از کاربران دیگر کشورها نیز از فیس بوک استفاده می کنند. در ایران اما به دلیل فعالیت های خلاف قوانین، این سایت فیلتر شده و امکان استفاده از آن برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

سایت پر بازدید جهان فیس بوک

4- توییتر (Twitter)

توییتر یک وب سایت میکروبلاگینگ اجتماعی است که به کاربران امکان می دهد نظرات یا نظرات خود را به شیوه ای کوتاه و شیرین به اشتراک بگذارند.

با این حال، اخیرا در میان جمعیت مشهور شده است. زیرا توسط برندهای فناوری، سیاست و رسانه برای اعلام یا انتشار محتوا ترجیح داده می شود. این امر باعث شده است که توییتر حجم زیادی از ترافیک دریافت کند و نرخ بازدید کاربران را افزایش دهد و به نفع مالکان و همچنین ناشران باشد. در سال 2020 تا اکتبر 40 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرده است.

سایت های پربازدید جهان Twitter - کلیک اول

5- ویکی پدیا (Wikipedia)

یکی از مفیدترین سایت هایی که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند، دانشنامه آزاد ویکی پدیا است که علاوه بر مطالب آموزنده و مفید، به زبان های مختلف دنیا نیز مطلب در خود جای داده است. ویکی پدیا برای کاربران خود حکم منبع اطلاعات را دارد و می تواند به کسانی که قصد به دست آوردن اطلاعات در یک موضوع خاص دارند، کمک شایانی کند.

ویکی پدیا امروز موفق ترین دایره المعارف آنلاین است. در این پلتفرم می توان در مورد هر چیزی اطلاعات کسب کرد. و با هر چیزی به معنای واقعی کلمه هر چیزی است. بازدید ماهانه حدود 6.1 میلیارد کاربر دارد.

ویکی پدیا این امکان را داراست که افراد اطلاعات و دانش خود را برای دیگران به اشتراک گذاشته و مطالب دیگر را اصلاح و ویرایش کنند. تقریبا در هر موضوعی که تصور می کنید، در ویکی پدیا اطلاعاتش وجود دارد و همین حجم بالای اطلاعات در زبان های مختلف است که آن را به رتبه پنجم پرترافیک ترین سایت های دنیا رسانده است.

این اطلاعات در مورد هر رویداد تاریخی، شخص، مکان، و هر چیزی که می توان درباره آن فکر کرد به 321 زبان جمع آوری شده است. ویکی پدیا به طور مستمر اطلاعات خود را با کمک جامعه مشارکت کنندگان داوطلب و ویرایش های پیشنهادی توسط افراد در سراسر جهان بهبود می دهد.

سایت Wikipedia

6- اینستاگرام (Instagram)

اینستاگرام یکی از پرترافیک ترین وب سایت ها و اپلیکیشن های رسانه های اجتماعی این روزها بسیار محبوب شده است. اینستاگرام ماهانه یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد. ویژگی های جذاب آن افراد را جذب می کند و آن ها را به استفاده بیشتر از آن ترغیب می کند.

اینستاگرام به کاربران خود اجازه می دهد تا پست ها، استوری ها، ویدیوهای IGTV و Reels را که واقعا مورد پسند کاربران قرار می گیرد به اشتراک بگذارند و محبوبیت، ترافیک و درآمد آن را افزایش دهند.

سایت های پربازدید جهان Instagram - کلیک اول

7- بایدو (Baidu)

هفتمین سایت برتر دنیا که باز هم یک موتور جستجو است. بایدو، موتور جستجو و شرکت هوش مصنوعی پیشرو در چین است که حدود 70 درصد سهم جستجوهای دنیا را در اختیار خود دارد و روزانه میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند. تقریبا تمام مردم چین از بایدو برای جستجوهای خود استفاده می کنند و چین آن را جایگزین گوگل کرده است که نشان دهنده میلیاردها جستجو در هر ماه است و آن را به یکی از وب سایت های پرترافیک تبدیل کرده است. حال آن که بسیاری از کشورها همچنان از گوگل استفاده می کنند. البته لازم به ذکر است که جمعیت بیش از یک میلیاردی چین و استفاده تمام مردم آن از بایدو دلیل اصلی رتبه گرفتن این سایت هستند.

سایت پربازدید جهان baidu

8- یاهو (Yahoo)

یاهو موتور جستجو میباشد که برای مدت طولانی جایگاه خود را در بین وب سایت های پرترافیک حفظ کرده است ، زمانی این یک موتور جستجوی شناخته شده بود، اما اکنون مدل آن کمی تغییر کرده است. زیرا ویژگی هایی مانند اخبار، امور مالی، مقالات مرتبط با سرگرمی را اضافه کرده است. خدمات ارائه شده در یاهو همانند خدمات گوگل است، اما کیفیت و شهرت آن کمتر از گوگل بوده و به همین دلیل، در رتبه پایین تری از آن قرار دارد. سرویس ایمیل یاهو نیز دلیلی بر شهرت آن است.

یاهو نیز همچون گوگل برخواسته از ایالات متحده است اما استفاده جهانی از آن صورت می گیرد. سایت یاهو با حدود ۵۰ میلیون بازدید روزانه رتبه هشتم بهترین سایت دنیا را به مختص خود کرده است.

سایت یاهو

9- یاندکس (Yandex)

Yandex.ru وب سایت دیگری است که ترافیک زیادی در سراسر جهان دارد. این یک موتور جستجوی محبوب در روسیه و کشورهای مشترک المنافع است.

درست مانند گوگل، اطلاعات، خدمات ناوبری، برنامه های کاربردی تلفن همراه و غیره را نیز به مخاطبان خود ارائه می دهد. Yandex در رتبه پنجم برترین موتورهای جستجو در جهان قرار دارد. این زبان به ویژه در بین مخاطبان روسی بسیار محبوب است زیرا زبان روسی را پشتیبانی می کند و شناسایی می کند و بنابراین استفاده از آن برای مردم محلی آسان است.

ترافیک ماهانه Yandex چیزی در حدود 3.2 میلیارد است و آن را در رتبه 9 در لیست 20 وب سایت برتر محبوب در سراسر جهان قرار می دهد.

سایت های پربازدید جهان Yandex - کلیک اول

10- واتس اپ (WhatsApp)

Whatsapp فقط یک برنامه یا وب سایت نیست که تقریبا همه از آن استفاده می کنند، بلکه امروزه یک ضرورت است. این یک نرم افزار رایگان آمریکایی است که برای به اشتراک گذاری پیام های صوتی یا متنی و برقراری تماس های صوتی و تصویری استفاده می شود.

همچنین به کاربران خود اجازه می دهد مکان ها، اسناد، فیلم ها، تصاویر، مخاطبین و غیره را به اشتراک بگذارند. این برنامه عمدتا یک برنامه موجود در فروشگاه های برنامه های کاربردی تلفن همراه است اما برای استفاده در دسکتاپ نیز راحت است. واتساپ میانگین ترافیک ماهانه حدود 3.1 میلیارد دارد و رتبه 10 بهترین وب سایت در سراسر جهان است.

سایت های پربازدید جهان WhatsApp - کلیک اول

11- آمازون (Amazon)

آمازون با برترین پلتفرم تجارت الکترونیک، بر دنیای خرید آنلاین تسلط دارد. خدمات کاربر محور آن، آن را به عنوان بهترین در صنعت تقویت کرده است.

آمازون به کاربران این امکان را می دهد که اکثر کالاها را با تنوع در سطح جهانی از خواربار، لباس و دکوراسیون منزل گرفته تا کتاب، مبلمان، ماشین آلات و موارد دیگر خریداری کنند. خدمات شگفت انگیز و تنوع زیاد آن را به یکی از بهترین وب سایت های فروش آنلاین تبدیل کرده است.

این سایت بیش از ۳ میلیارد جنس برای فروش در خود جای داده که باعث شده آمازون در بین 20 سایت برتر دنیا قرار گیرد و درآمد فوق العاده ای از این کسب و کار بدست آورد.

سایت Amazon

12- زوم (Zoom)

Zoom نرم افزاری است که برای برقراری ارتباط از طریق تماس های ویدیویی استفاده می شود. این از طریق برنامه های کاربردی تلفن همراه و همچنین دسکتاپ قابل دسترسی است.

در سال 2011 به وجود آمد و از آن زمان در حال رشد بوده است، اما در سال 2020 به دلیل دستورالعمل های قرنطینه COVID-19 رشد فوق العاده ای در این بخش مشاهده شد. اکنون میانگین ترافیک ماهانه آن 2.7 میلیارد است و در فهرست بهترین وب سایت ها در رتبه 12 قرار دارد.

زوم برای ویدئو کنفرانس، ارائه آموزش آنلاین، جلسات تجاری و اجتماعی و غیره استفاده می شود.

سایت های پربازدید جهان zoom - کلیک اول

13- نت فلیکس (Netflix)

نتفلیکس یک پلتفرم پخش محتوای آنلاین شناخته شده و واقعاً بسیار محبوب یک شرکت آمریکایی است. این یک پلتفرم OTT است که خدمات پخش مبتنی بر اشتراک را از کتابخانه عظیمی از مجموعه های وب و فیلم های موجود در این پلتفرم ارائه می کند و از طریق برنامه های تلفن همراه و همچنین در وب سایت قابل دسترسی است.

نت فلیکس در سال 2020 در طول همه گیری کووید-19 جهش بزرگی انجام داد و به بزرگترین شرکت سرگرمی آنلاین تبدیل شد و از این رو به محبوب ترین برنامه در سراسر جهان تبدیل شد زیرا محتوا را به تعدادی از زبان ها ارائه می دهد و میانگین ترافیک آن 2.56 میلیارد در ماه است.

این سایت رتبه 13 را در لیست محبوب ترین وب سایت های سال 2022 در سراسر جهان دارد.

سایت های پربازدید جهان netflix - کلیک اول

14- ردیت (Reddit)

Reddit یک پلت فرم شبکه های اجتماعی است که به کاربران اجازه می دهد حساب ایجاد کنند و پیوندها، تصاویر، ویدیوها و غیره را به اشتراک بگذارند. با رأی گیری مخاطبان بالا یا پایین و بر اساس آن در وب سایت حرکت کنند. Reddit انجمن هایی دارد و کاربران دستورالعمل های آن را در نظر گرفته اند و می توانند با توجه به ارتباط پست ها در آن پست بگذارند.

این جوامع، تقریبا همه انواع موضوعات مانند اخبار، سیاست، علم، فناوری و غیره را پوشش می دهند. Reddit و جوامع آن در سراسر جهان محبوب هستند، اما در میان جمعیت ایالات متحده، بریتانیا و کانادا بسیار محبوب است.

از این رو لیست پرترافیک وب سایت ها و دارای ترافیک ماهانه 1.6 میلیارد در ماه است. ردیت را می توان در دسکتاپ و همچنین در برنامه های تلفن همراه استفاده کرد.

سایت های پربازدید جهان Reddit - کلیک اول

15- آفیس (Office)

مایکروسافت آفیس یا به سادگی آفیس یکی از پربازدیدترین و محبوب ترین وب سایت هاست. آفیس یک راه حل کامل برای مرتب سازی داده ها به کاربر ارائه می دهد. دارای محصولات مختلفی مانند پاورپوینت، اکسل، ورد و غیره است که در آن می توان یک راه حل کامل برای مرتب سازی داده ها دریافت کرد.

آفیس بیش از 1.6 میلیارد بازدید کننده ماهانه دارد و یکی از کاربردی ترین برنامه های کاربردی در جهان است.

سایت های پربازدید جهان office - کلیک اول

16- پینترست (Pinterest)

تصاویر چیزی است که برای خود صحبت می کند، و Pinterest یک پلت فرم عالی برای این زیبایی خوداظهار فراهم کرده است. Pinterest پلتفرمی است که در آن می توانید یک تصویر یا اینفوگرافیک ارسال کنید تا به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید. در این جا می توانید تصاویر مربوط به سرمایه گذاری، محصول یا فقط یک عکس خوب را پست کنید.

پینترست با دو پین و تخته ویژگی کار می کند. پین ها، تصاویر آپلود شده ای هستند که یا با یک وب سایت پیوند داده شده اند یا فقط پست شده اند. سپس می توان تصویر را روی تخته دوباره پیچید. تابلو متشکل از تصاویر سوله های مشابه مانند سفر، موسیقی، مد و غیره است.

این مجموعه از تصاویر شگفت انگیز از سراسر جهان، پینترست را در رتبه 16 لیست پر ترافیک ترین وب سایت ها قرار می دهد و میانگین ترافیک آن 1.3 میلیارد در ماه است.

سایت های پربازدید جهان Pinterest - کلیک اول

17- لینکدین (LinkedIn)

لینکدین یک پلتفرم آنلاین است که در آن همه حرفه ای ها می آیند و با هم ارتباط برقرار می کنند. مکان مناسبی برای برقراری ارتباط با بهترین های کسب و کار مرتبط با موقعیت شغلی خود و یافتن شغل است.

یک شخص می تواند در اینجا نیز از متخصصان سراسر جهان چیزهای زیادی بیاموزد. جدای از مشاغل و اتصال لینکدین همچنین فرصت های مطالعه را برای هر کسی که می خواهد با دریافت اشتراک ممتاز خود از بهترین های این صنعت به صورت آنلاین یاد بگیرد، فراهم می کند.

این پلتفرم منحصربه فرد به شما امکان می دهد بهترین بهره را از آن ببرید و این ویژگی ها آن را در فهرست ۲۰ وب سایت محبوب با ترافیک ماهانه 1.2 میلیارد قرار می دهد.

سایت های پربازدید جهان LinkedIn - کلیک اول

18- بینگ (Bing)

بینگ یک موتور جستجوی محبوب در سراسر جهان است. این شرکت متعلق به مایکروسافت است و توسط این شرکت اداره می شود. آن ها به کاربران خود پیشنهاد می کنند که در وب، فیلم ها، تصاویر و نقشه ها جستجو کنند. این یکی از 5 موتور جستجوی برتر دنیا پس از گوگل است.

همچنین یکی از منابع اطلاعاتی Duck Duck Go است. میانگین ترافیک ماهانه آن بیش از 1 میلیارد است و در رتبه 18 در لیست پربازدیدترین وب سایت ها قرار دارد.

سایت های پربازدید جهان bing - کلیک اول

19- ای بی (eBay)

eBay یک پلت فرم تجارت الکترونیک بین المللی است که خرید و فروش را به کاربران خود ارائه می دهد. ویژگی منحصر بفردی که ارائه می کند این است که امکان فروش را نه تنها در بین B2C بلکه C2C نیز فراهم می کند. خرید از eBay برای کاربران رایگان است، اما فروشندگان باید پس از استفاده از تعداد معینی از لیست ها، برای لیست کردن محصولات خود در وب سایت هزینه ای بپردازند.

سایت های پربازدید جهان ebay - کلیک اول

20- تیک تاک (Tik Tok)

Tik Tok یک پلت فرم اشتراک گذاری ویدئو و شبکه اجتماعی است که منشاء آن چین است. تیک تاک پلتفرمی است که در آن هر کسی می تواند یک حساب کاربری ایجاد کرده و شروع به ضبط و آپلود فیلم های کوتاه از موضوعات مختلف مانند رقص، آشپزی، بازیگری، کمدی، آموزش و … کند.

مفهوم آشکارسازی استعداد از طریق ویدیوهای کوتاه و به دست آوردن محبوبیت در محتوای خوب، بسیاری از افراد را تشویق کرده است که علاقه خود را دنبال کنند و به آن ها کمک کرده تا در موقعیت شغلی خود موفق باشند.

این پلتفرم شگفت انگیز بیش از 1.26 میلیارد کاربر فعال دارد.

سایت های پربازدید جهان TikTok - کلیک اول

سخن آخر

با مشاهده فهرست فوق و بررسی برترین سایت ها حتما متوجه آن شدید که اکثر سایت های معرفی شده مربوط به دو کشور ایالات متحده و چین بوده و سهم زیادی از ترافیک جهانی مربوط به این دو کشور است. همچنین متوجه شدیم که برترین سایتهای دنیا موتور جستجو، شبکه اجتماعی یا فروشگاه اینترنتی بوده اند. و همین باعث محبوبیت آن ها در بین کاربران شده است. سایت کلیک اول با بیش از 5 سال تجربه، خدمات افزایش بازدید سایت را برای شما فراهم می آورد.

تیم تحریریه کلیک اول

نویسنده در بلاگ کلیک اول

این مقاله به قلم و نویسندگی تیم تحریریه کلیک اول تهیه شده است. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.

2 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست.

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06