معرفی بهترین سایت های اشتراک ویدیو

معرفی بهترین سایت های اشتراک ویدیو

در این مقاله می خوانید:

در دنیای امروز، اینترنت نقش گسترده ای را در کسب و کارها ایفا می کند، طراحی وب سایت، استفاده از شبکه های اجتماعی و سایت های اشتراک ویدیو، از جمله روش های تبلیغاتی رایگان به شمار می روند. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین سایت های اشتراک ویدیو موجود در محیط اینترنت بپردازیم.

بهترین سایت های اشتراک ویدیو

اولین نکته ای که باید بدان توجه کنیم این است که متاسفانه بسیاری از کاربران اینترنت، برای اشتراک ویدیو تنها از وب سایت های معروفی مانند یوتیوب و آپارات استفاده می کنند. البته در این موضوع که این دو سایت جز بهترین سایت های اشتراک ویدیو در دنیا هستند هیچ شکی وجود ندارد. ولی مسئله ای که نباید فراموش کنید این است که سایت های خوبی در زمینه اشتراک ویدیو فعالیت می کنند که ترافیک بسیار بالایی دارند و همچنین دارای رتبه الکسا خوبی در ایران هستند که اکثر افراد از آن ها غافل هستند. در ادامه این مقاله بهترین سایت های اشتراک ویدیو را به شما معرفی می کنیم.

از طرفی با عضویت در این سایت ها و از طریق قسمت تکمیل مشخصات کاربری، می توانید با وارد کردن آدرس سایت خود در فیلد نام وب سایت، می توانید یک بک لینک برای سایت خود دریافت کنید. حتی اگر هم قصد آپلود هیچگونه ویدیویی را ندارید نیز مشکلی نیست. شما تنها با عضویت در این سایت ها در کمتر از 5 دقیقه می توانید برای سایت خود بک لینک بگیرید. به همین سادگی!

یوتیوب (Youtube)

YouTube تقریبا با میلیون ها کاربر اینترنتی به غول اشتراک گذاری ویدیو تبدیل شده. YouTube تنها سرویس به اشتراک ویدیو است که همه در نظر سنجی ها از آن نام برده اند. ویدیو هایی که بر روی این سرویس آپلود می کنید در صورتی که از اکانت Basic استفاده می کنید باید کوچکتر از2 گیگابایت و کمتر از 10 دقیقه باشند. YouTube هیچ محدودیتی برای تعداد ویدیو ها قائل نشده است در صورتی که 2 گیگابایت و 10 دقیقه کمتر باشند. وقتی که ویدیوی خود را آپلود کردید دیگر نمی توانید آن را ویرایش کنید ولی می توانید اطلاعات آنها را عوض کنید.YouTube به شما اجازه ی تغیر پلیر را به صورت رایگان می دهد.

به کمک سیستم هوشمند کلیک اول، می توانید از خدمات افزایش بازدید ویدیو در آپارات و یوتیوب بهره مند شوید.

سرویس اشتراک ویدیو یوتیوب

Blip.tv

Blip.tv یک سرویس به اشتراک گذاری ویدیو با هدف نمایش ویدیو های تولید شده توسط مردم است.طراحی سایت طوری نیست که فقط بتوانید یک ویدیو آپلود کنید و از ویدیو های ویروسی هم جلوگیری می کند. این سایت تمایل دارد که کاربرانش به طور پیوسته ویدیو قرار دهند و برای ویدیو های تبلیغاتی هم در 50% از سود آن سهیم می شود.

کاربران Basic و Pro هردو محدودیت 1 گیگابایتی دارند ولی از مزیت های کاربران Pro این است که امکانات اضافه ای برای تبدیل ویدیو ها وتبدیل ویدیو ها برای آنها در اولویت وقت انجام می شود.که به آنها اجازه می دهد از ویدیو های با کیفیت تر استفاده کنند. اگر شما زیاد فیلم آپلود می کنید و می خواهید تبدیل ویدیو ها را سریع انجام دهید حتما باید از سرویس Pro استفاده کنید. پس سرویس مجانی به درد همه مخصوصا کسانی که ویدیو های سریالی تولید می کنند.

Vimeo

Vimeo یک سرویس اشتراک گذاری ویدیو با تاکید زیاد بر روی ایجاد خلاقیت و ایجاد ارتباط است. شما نمی توانید کلیپ های تبلیغاتی بر روی این سرویس بگذارید همچنین تمامی ویدیو ها باید نسخه ی اصلی باشند.اکانت های Vimeo به دو صورت هستند. اکانت Basic که رایگان است و 500 مگابایت محدودیت در هفته دارد. که هفته ای یک ویدیو HD هم می توانید آپلود کنید. شما 3 آلبوم یک گروه و یک شبکه می توانید داشته باشید.در اکانت Basic شما می توانید برای ویدیو های خود محدودیت دسترسی بگذارید.

با اپگرید کردن به اکانت Plus شما می توانید ظرفیت خود را به 5 گیگابایت افزایش دهید همچنین محدودیت ویدیو های HD هم برداشته می شود همچنین به صورت نامحدود می توانید آلبوم و گروه و شبکه بسازید. اکانت های Plus به شما امکان کنترل برای محدودیت دسترسی و همچنین انتخاب پلیر را می دهد.

اشتراک گذاری ویدیو در vimeo

Viddler

اگر از داشتن محدودیت زمانی خسته شده اید می توانید از سرویس اشتراک ویدیو Viddler استفاده کنید چون تا زمانی که حجم کلیپ شما کمتر از 500 مگابایت باشد می توانید آن را هر چقدر که دوست دارید طولانی کنید. در کنار این 500 مگابایت شما محدودیت 2 گیگابایتی در ماه را هم دارید. اگر به جای اکانت شخصی Personal یک اکانت مشارکتی Partnership داشته باشید ممکن است تبلیغات هم همراه ویدیو ی شما باشد ولی در عوض محدودیتی برای ظرفیت ندارید. هردوی اکانت های Personal و Partnership رایگانند.

Dailymotion

Dailymotion به شما اجازه ی انتخاب یکی از دو نوع اکانت را می دهد. اکانت Basic به شما اجازه آپلود ویدیو تا 1 گیگابایت را می دهد.اگر شما ویدیو های غیر کپی را می خواهید اپلود کنید می توانید از اکانت Motionmaker استفاده کنید. این نوع اکانت ها به منظور توزیع ویدیو های Creative commons هستند و به شما اجازه آپلود ویدیو های HD را می دهند . Motionmaker ها در صفحه های اول نتایج جستجو بیشتر وجود دارند.

این اطلاعات تخصصی در سرویس های اشتراک گذاری مختلف معمولا در قسمت Help پیدا می شوند و به صورت واضحی بیان نشده اند. اگر انتخاب خود را بر اساس خصوصیت های خاصی پایه گذاشته اید که مثلا بتوانید فایل های .mov را بتوانید آپلود کنید بدون اینکه آن را تبدیل کنید.یا اینکه بتوانید صدای آن را با کیفیت 256 KB آپلود کنید.

نماشا

یکی دیگر از سایت های خوب اشتراک ویدیو، وب سایت نماشا است که پا به پای آپارات پیش می رود. هدف اصلی راه اندازی سایت نماشا، جلب رضایت مخاطبانش و ایجاد محیطی دوستانه است. در نماشا می توانید ویدیو ها رو به صورت طبقه بندی شده در موضوعات مختلف انتخاب و تماشا کنید.

از ویژگی های خوب این سایت می توان به آپلود ویدیو از سایر سایت های اشتراک ویدیو، کاهش حجم ویدیو ها بدون افت کیفیت، داشتن سرورهای حرفه ای و قدرتمند در ایران، آپلود ویدیو های 360 درجه اشاره کرد.

در نماشا برخلاف آپارات، امکان آپلود ویدیو با کیفیت 1080p امکان پذیر است.

از معایب سایت اشتراک ویدیو نماشا، می توان به عدم داشتن اپلیکیشن موبایلی، نداشتن امکان پخش زنده ویدیو، عدم کسب درآمد با آپلود ویدیو و سرعت پایین encode هنگان آپلود ویدیو اشاره کرد. شما با عضویت در این سایت و تکمیل مشخصات کاربری خود می توانید یک بک لینک فالو برای سایت خود دریافت کنید.

جالب است بدانید صاحب امتیاز سایت های بلاگ اسکای، پیکو فایل و نماشا یک شخص است. همانطور که بارها دیده اید اکثرا این سایت ها به صورت مبادله ای با هم تبلیغ می کنند.

تیم تحریریه کلیک اول

نویسنده در بلاگ کلیک اول

این مقاله به قلم و نویسندگی تیم تحریریه کلیک اول تهیه شده است. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست..

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06