آموزش استفاده از پنل کاربری

راهنمای کاربران کلیک اول جهت ثبت سفارش و بهره مندی از خدمات

مجموعه کلیک اول در تلاش است خدمات خود را به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن در اختیار شما قرار دهد. با این حال می توانید با مطالعه این صفحه، به صورت کامل با نحوه کارکرد سایت و ثبت و پیگیری سفارش بیشتر آشنا شوید. در صورتی که سوالی باقی ماند، می توانید از طریق لینک های زیر با ما تماس بگیرید و یا سوالات متداول را مطالعه کنید.

ثبت نام و ورود به پنل کاربری

برای اینکه بتوانید از خدمات متوجه کلیک اول استفاده کنید، لازم هست که در ابتدا در پنل کاربری ثبت نام کنید. بدین منظور پس از ورود به صفحه اصلی سایت، روی دکمه ثبت نام کلیک کنید تا وارد صفحه مربوطه شوید.

پس از آن می توانید با وارد نمودن نام و نام خانوادگی، ایمیل و یک پسورد، عملیات ثبت نام خود را انجام دهید. پس از آن نیز یک ایمیل تائید برای شما ارسال شده که با کلیک روی لینک موجود در آن می توانید ثبت نام خود را در پنل کاربری کلیک اول تائید نمایید.

از این پس برای وارد شده به پنل، می توانید روی دکمه ورود کلیک کرده و با وارد نمودن ایمیل و رمز عبور، به سادگی وارد شوید. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده باشید، می توانید روی گزینه مربوط به فراموشی رمز عبور کلیک کنید تا وارد صفحه مربوطه شوید.

ثبت نام و ورود به پنل کاربری

پس از آن باید ایمیل خود را در باکس موجود در صفحه وارد کرده و روی دکمه ارسال ایمیل کلیک کنید تا یک ایمیل برای تغییر رمز برای شما ارسال شود. حال با کلیک بر روی لینک ارسال شده در ایمیل، وارد صفحه ای می شوید که به کمک آن می توانید رمز عبور جدید را برای حساب خود تعیین کنید.

روش ساده تری که برای شما در نظر گرفته شده، استفاده از سیستم ورود سریع با اکانت گوگل است. در این روش شما می توانید به سادگی و با یک کلیک، ایمیل خود را انتخاب کرده و وارد سیستم شوید. البته بهتر است که پس از وارد شدن، از طریق بخش تنظیمات کاربری، یک رمز عبور برای خود ایجاد کنید.

حال که به پنل کاربری کلیک اول وارد شدید، بهتر است با محیط پنل بیشتر آشنا شویم. ابتدا به بررسی بخش هدر پنل می پردازیم:

  1. لوگوی سایت که با کلیک روی آن، به صفحه اصلی سایت وارد می شویم.
  2. دکمه مخصوص کوچک کردن پنل که به کمک آن می توانید فضای بیشتری برای فعالیت در اختیار داشته باشید.
  3. اعلان ها و پیغام های سایت در این بخش به شما نمایش داده می شود. حتما در صورتی که پیغامی برای شما ارسال شده است، آن را مطالعه کنید.
  4. موجودی خود را از این بخش می توانید بررسی کنید. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از خدمات کلیک اول و ساخت کمپین های مختلف، بایستی در ابتدا اقدام به افزایش اعتبار کیف پول خود نمایید که دکمه آن را در کنار بخش موجودی مشاهده می کنید.
  5. از طریق این بخش نیز می توانید به تنظیمات اکانت خود دسترسی پیدا کرده و یا از پنل کاربری خارج شوید.
بررسی بخش هدر پنل

حال نوبت به بررسی منوی سمت راست می رسد:

  1. در این بخش نیز اطلاعات اولیه ای از حساب خود را مشاهده می کنید.
  2. بخش داشبورد، یک خلاصه وضعیت از پنل کاربری شماست که دسترسی سریع به خدمات کلیک اول و سفارش های قبلی را برای شما فراهم می آورد. از این بخش می توانید بازدید مستقیم با آی پی ایران و یا خارج، بازدید از طریق شبکه های اجتماعی (به صورت رفرال) و بازدید مخصوص رپورتاژ را سفارش دهید.
  3. از طریق سفارش افزایش بازدید سایت که 4 زیر خدمت را درون خود قرار داده است، می توانید انواع ترافیک ها را برای سایت خود ایجاد کرده و بازخورد سریعی را مشاهده کنید.
  4. سفارش افزایش ورودی گوگل، به شما اجازه می دهد تا ترافیک واقعی را برای سایت خود از طریق گوگل سفارش دهید.
  5. سرویس کاهش رتبه الکسا نیز به شما کمک می کند تا ظرف مدت یک ماه به رتبه موردنظر خود دست یابید.
  6. از طریق خدمت تبلیغات در گوگل نیز می توانید با ساخت کمپین و پرداخت هزینه، به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید. این هزینه بابت هر هزینه کاربر از شما کسر خواهد شد.
  7. خدمت افزایش بازدید ویدیو در حال حاضر با خدمت شبکه های اجتماعی ترکیب شده و شما از طریق این بخش تنها می توانید سفارش های قدیمی خود را مشاهده کنید.
  8. خدمات شبکه های اجتماعی نیز یکی دیگر از خدمات جدید کلیک اول است که به کمک آن می توانید به مجموعه ای از آپشن های مختلف مربوط به شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، فیسبوک و ... دسترسی پیدا کنید. همچنین خدمات مربوط به آپارات و یوتیوب از جمله بازدید، لایک و دنبال کننده نیز از طریق این بخش قابل دسترسی است.
  9. از طریق قسمت پشتیبانی می توانید با اپراتورهای کلیک اول در ارتباط باشید. تیکت جدید ارسال کرده و به تیکت های قدیمی خود دسترسی پیدا کنید. همچنین اعلان ها و سوالات متداول سایت را نیز می توانید از این بخش مشاهده کنید.
  10. قسمت امورمالی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که کیف پول خود را برای بهره مندی از سرویس های متنوع کلیک اول شارژ کنید و به تراکنش های خود دسترسی پیدا کنید.
  11. قسمت تنظیمات کاربری نیز به شما اجازه می دهد تا شماره موبایل خود را تائید کرده و یا رمز عبور خود را تغییر دهید.
بررسی منوی سمت راست پنل

داشبورد

همانطور که گفته شد، صفحه داشبورد یک خلاصه وضعیت از حساب کاربری شماست که یک سری اطلاعات از اکانت شما مانند تعداد سفارش ها و تیکت ها را در قالب ویجت به شما نمایش می دهد. همچنین می توانید از این بخش به محبوب ترین و جدیدترین خدمات کلیک اول نیز دسترسی داشته باشید.

در پایین این صفحه نیز جدول مربوط به آخرین سفارش های شما قرار گرفته است. از طریق دکمه سفارش جدید نیز می توانید به صفحه تمامی خدمات کلیک اول دست پیدا کنید.

داشبورد

جدول سفارش ها

جدول سفارش ها که در نسخه جدید بهبودهای زیادی داشته است، این اجازه را به شما می دهد تا به راحتی در بین سفارش های خود جستجو کرده و با کلیک بر روی هرکدام از عناوین موجود در جدول، عملیات مرتب سازی را بر اساس آن ستون انجام دهید.

جدول سفارش ها

جدول سفارش ها شامل موارد زیر است:

  • سفارش: شناسه هر سفارش دارای یک شناسه منحصربفرد است که از آن می توانید برای پیگیری سفارش خود کمک بگیرید.
  • عنوان سفارش: عنوانی که برای سفارش خود در نظر می گیرید و آن هم تنها جنبه پیگیری دارد.
  • قیمت: قیمت آخرین پرداختی که برای سفارش خود داشته اید.
  • نوع سفارش: می توانید از این بخش، نوع کمپین ایجاد شده را مشاهده کنید.
  • تاریخ ثبت: تاریخ ثبت سفارش در این بخش نمایش داده می شود.
  • روزهای باقی مانده: این قسمت مخصوص سفارش های افزایش بازدید سایت، افزایش ورودی گوگل و کاهش رتبه الکسا است که باعث می شود بتوانید از مدت زمان باقیمانده از سفارش خود مطلع شده و نسبت به تمدید سفارش اقدام کنید.
  • وضعیت سفارش: این بخش نیز بیانگر این است که سفارش شما در حال حاضر در چه مرحله ای قرار دارد. این مراحل شامل مواردی مانند: نیاز به پرداخت، در دست بررسی، در حال انجام، انجام شده و نیاز به تمدید است. همچنین سفارش هایی که امکان انجام آن ها وجود نداشته باشد، وضعیت نیاز به تمدید می گیرند که برای رفع آن باید تیکت بزنید و با پشتیبان سایت هماهنگ کنید. یکی از دلایلی که سفارش ورودی گوگل شما نامعتبر می شود این است که سایت شما با کلمه موردنظر در 10 صفحه اول گوگل قرار ندارد. در چنین حالتی یک گزینه سبز رنگ در جدول برای شما نمایش داده می شود که با کلیک روی آن می توانید کلمه کلیدی خود را تغییر دهید.
  • عملیات: این گزینه نیز به شما اجازه می دهد تا در صورتی که سفارش شما هنوز پرداخت نشده است، با کلیک روی آن عملیات پرداخت و یا تمدید را انجام دهید. همچنین دکمه خاکستری موجود در این بخش نیز اجازه دسترسی به بخش هایی نظیر اطلاعات کمپین، آمار بازدید و تراکنش های هر سفارش را فراهم می آورد. همچنین امکان حذف سفارش هایی که در حال انجام نیستند نیز برای شما امکان پذیر است.

با کلیک روی عنوان هر سفارش و یا گزینه اطلاعات کمپین در بخش عملیات، می توانید اطلاعات سفارش خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل، سفارش جدیدی با همان مشخصات (و یا با تغییر آن ها) ایجاد کنید.

مدیریت سفارش ها

در صورتی که روی هرکدام از خدمات موجود در پنل سمت راست کلیک کنید، یک صفحه حاوی جدول آخرین سفارش های آن کمپین برای شما باز می شود که ساختار آن کاملا مشابه با جدول موجود در صفحه اصلی است که در بالا به صورت کامل توضیح داده شد.

دکمه ثبت سفارش جدید نیز در هر صفحه، شما را به صفحه ساخت کمپین مربوط به همان خدمت راهنمایی می کند. تا بتوانید با تنها یک کلیک به کمپین مربوطه دسترسی پیدا کنید.

سفارش جدید

پیش از این نیز گفته شد که از طریق دکمه سفارش جدید در صفحه اصلی، می توانید به صفحه تمامی خدمات کلیک اول دست پیدا کنید.

سفارش جدید

صفحه ثبت سفارش جدید یک دسترسی سریع برای خدمات کلیک اول است که اجازه می دهد تا در یک نگاه، تمامی خدمات متنوع پنل کاربری را مشاهده کنید. با کلیک روی دکمه همینک سفارش دهید برای هر خدمت، می توانید وارد صفحه مربوط به ساخت آن کمپین شوید. همچنین گزینه راهنمای بیشتر نیز یک پنجره در صفحه برای شما باز می کند که خدمت موردنظر را در چندخط معرفی می کند.

سفارش جدید

افزایش بازدید مستقیم

برای ثبت سفارش افزایش بازدید سایت، پس از ورود به این صفحه، با یک فرم ثبت سفارش رو به رو می شوید. در بالای این فرم، یک فاکتور آنلاین قرار دارد که اطلاعاتی مانند مجموع آی پی ها، مجموع بازدیدها، مدت زمان حضور کاربر و قیمت نهایی سفارش مشخص می شود.

افزایش بازدید مستقیم

اطلاعاتی که در این فرم وارد می شود و در 4 دسته کلی قرار دارند عبارتست از:

  • عنوان سفارش: یک عنوان دلخواه که برای پیگیری سفارش مورد استفاده قرار می گیرد اما در روند انجام بازدیدها تاثیری ندارد.
  • آدرس سایت: آدرس صفحه ای از سایت خود را که قصد دارید برای آن بازدید ثبت کنید، به همراه http یا https در این بخش وارد کنید.
  • شماره تماس: در صورتی که شماره موبایل خود را تائید کرده باشید، این فیلد برای شما نمایش داده نخواهد شد.
  • تعداد آی پی در روز: عددی بین 100 تا 1500 آی پی که در طول 24 ساعت شبانه روز از سایت شما بازدید خواهند کرد. به طور مثال در صورتی که سفارش خود را در ساعت 18 ثبت کرده و 500 آی پی هم تعیین برای کمپین خود تعیین کنید، تا ساعت 18 فردا 500 کاربر منحصربفرد از سایت شما بازدید خواهند کرد.
  • تعداد روز: تعداد روزهایی که قصد دارید سفارش شما انجام شود. به طور مثال روزانه 100 آی پی به مدت 30 روز، در مجموعه 3000 آی پی را روانه سایت شما خواهد کرد.
  • مدت زمان حضور کاربر: به کمک این دو فیلد می توانید یک مقدار حداقل و یک مقدار حداکثر برای حضور کاربر در صفحه اصلی (که لینک آن را در بخش آدرس سایت وارد کردید) تعیین کنید. به طور معمولی عددی در حدود 2 دقیقه برای این بخش مناسب است.
  • امکان بازدید از دیگر صفحات سایت: به کمک این بخش می توانید تعیین کنید کاربری که وارد سایت شما شده است، از دیگر صفحات سایت نیز بازدید می کند. بدین ترتیب بانس ریت سایت شما کاهش پیدا کرده و تاثیر بهتری بر روی ربات های گوگل و الکسا خواهد گذاشت.
  • تعداد بازدید زیرصفحه: به کمک این گزینه می توانید یک حداقل و حداکثر برای تعداد صفحات داخلی که کاربران از آن ها بازدید می کنند تعیین کنید. به طور میانگین عددی بین 1 تا 3 صفحه می تواند برای این بخش کافی باشد.
  • حضور روی هر زیرصفحه: این گزینه نیز دو عدد را به عنوان حداقل و حداکثر مدت زمان حضور کاربر بر روی دیگر صفحات سایت تعیین می کند. معمولا باید عددی در حدود 1 دقیقه برای این بخش مشخص کنید.
  • پلتفرم مورد استفاده: به کمک این آپشن می توانید تعیین کنید که چند درصد کاربران شما از طریق دسکتاپ و چند درصد از آن ها از طریق موبایل وارد سایت شوند. مشخص کردن این مقدار هم به محتوای سایت و بازدیدکنندگان فعلی شما بستگی دارد و می توانید بسته مقدار فعلی، یک حالت مناسبی را تعیین کنید.

در نهایت با کلیک بر روی دکمه ثبت سفارش، به صفحه فاکتور سفارش منتقل می شوید.

افزایش بازدید با آی پی خارج

خدمت افزایش بازدید با آی پی خارج، از لحاظ امکانات و فیلدهای مختلف فرم کاملا مشابه با سفارش افزایش بازدید مستقیم عمل می کند. با این تفاوت که به جای استفاده از کاربران ایرانی، این سرویس بازدیدها را توسط کاربران خارجی (از کشورهای مختلف جهان) فراهم می کند.

افزایش بازدید با آی پی خارج

در بالای این صفحه نیز دقیقا همان فرم آنلاین سفارش قرار دارد و فیلدها نیز دقیقا همان هایی هستند که در بخش قبلی به صورت کامل توضیح داده شده اند.

افزایش بازدید با آی پی خارج

افزایش بازدید رپورتاژ

برای اینکه بتوانید برای سایت خود ورودی از طریق رپورتاژ ثبت کنید (و یا عملیات کلیک روی لینک خاصی را در سایت خود شبیه سازی کنید) پس از ورود به این صفحه، با فرم مربوط به ساخت کمپین مواجه می شوید.

افزایش بازدید رپورتاژ

فاکتور آنلاین سفارش در اینجا هم مشابه با سفارش افزایش بازدید سایت بوده و در فرم ثبت سفارش نیز اکثر فیلدها مشابه با موارد قبلی است.

افزایش بازدید رپورتاژ
  • عنوان صفحه: پیش از این در بخش افزایش بازدید مستقیم توضیح داده شد.
  • آدرس صفحه رپورتاژ: این آدرس URL در واقع صفحه ای است که کاربر در ابتدا وارد آن می شود و قرار است روی لینکی که در فیلد بعدی وارد می کنید کلیک کند.
  • آدرس سایت: آدرس لینکی است که کاربر با ورود به صفحه ای که لینک آن را در فیلد قبلی وارد کردید، روی آن کلیک می کند.
  • فیلدهای مدت زمان حضور کاربر، امکان بازدید از دیگر صفحات سایت و پلتفرم در بخش افزایش بازدید مستقیم توضیح داده شد.

یکی دیگر از خدمات جدیدی که زیر مجموعه افزایش بازدید سایت است، ترافیک از شبکه های اجتماعی می باشد. این خدمت نوع خاصی از افزایش بازدید سایت است که به صورت رفرال و با منبع ورودی شبکه های اجتماعی انجام می شود.

ترافیک از شبکه های اجتماعی

در بخش فاکتور آنلاین نیز می توانید مشاهده کنید که موارد تعیین کننده در قیمت سفارش، همان مواردی هستند که پیش از این آن ها را معرفی کردیم.

ترافیک از شبکه های اجتماعی

پس از انتخاب عنوان و آدرس سایت، می توانید تعیین کنید که قصد دارید بازدیدهای شما توسط کاربران ایرانی انجام شود و یا کاربران خارجی. بسته به اینکه کدام یکی از این دو حالت را تعیین می کنید، گزینه هایی که در بخش شبکه های اجتماعی قابل انتخاب هستند تغییر می کند.

در صورتی که برای سایت خود به دنبال بازدید کننده ایرانی هستید، نمی توانید منبع ورودی آن ها را از سایت هایی نظیر فیسبوک، تلگرام، توئیتر و ... که فیلتر هستند تعیین کنید. با انتخاب بازدیدهای خارجی نیز امکان تعیین آپارات به عنوان منبع ورودی وجود نخواهد داشت.

پس از این که شبکه های اجتماعی خود را انتخاب کردید (مجاز به بیش از انتخاب یک گزینه نیز هستید)، دیگر موارد موجود در فرم نظیر تعداد آی پی، تعداد روز، مدت زمان حضور کاربر و ... کاملا مشابه با بخش افزایش بازدید مستقیم می باشد.

افزایش ورودی گوگل

جدول نمایش آخرین سفارش های افزایش ورودی از گوگل نیز فاکتورهایی مشابه با افزایش بازدید سایت را به شما نمایش می دهد و می توانید آخرین سفارش های خود را در آن مشاهده کنید.

افزایش ورودی گوگل

در صفحه ثبت سفارش ورودی گوگل، خواهیم دید که فاکتور آنلاین سفارش کاملا مشابه با قسمت افزایش بازدید سایت بوده و بر اساس همان سه پارامتر اساسی، قیمت نهایی کمپین محاسبه می شود.

افزایش ورودی گوگل

فیلدهایی که در فرم مربوط به ثبت سفارش قرار دارد را با یکدیگر مرور می کنیم.

  • عنوان سفارش: این گزینه مشابه قبل عمل می کند و نقش پیگیری و دسترسی سریع تر به سفارش را دارد.
  • آدرس سایت: آدرس صفحه ای از سایت شما که در نتایج گوگل قرار دارد. البته در صورتی که آدرس صفحه اصلی سایت را نیز در این بخش وارد کنید، مشکلی وجود نخواهد داشت. اما دقت کنید که https و www را دقیقا به همان سبکی که سایت در گوگل ایندکس شده است وارد کنید.
  • کلمه کلیدی: عبارتی که کاربر آن را جستجو کرده و از طریق آن وارد سایت می شود. برای هر سفارش باید از یک عبارت استفاده کنید و بهتر است که از ترکیب کلمه کلیدی و برند استفاده کنید.
  • تعداد جستجو در روز: تعداد کاربرانی که در یک 24 ساعت شبانه روز، کلمه کلیدی را در گوگل جستجو می کنند.
  • تعداد روز: تعداد روزهایی که عملیات جستجو انجام می شود. به طور مثال 100 جستجو به مدت 10 روز، روزانه 1000 ورودی برای این کلمه در بر خواهد داشت.
  • میزان CTR: نسبت تعداد افرادی که عملیات جستجو را انجام می دهند به کسانی که بر روی لینک سایت شما کلیک می کنند. به طور مثال انتخاب 80 جستجو و قرار دادن CTR روی مقدار 50 درصد، به این معناست که 50 درصد از این افراد (40 نفر) روی لینک سایت کلیک کرده و وارد سایت شما می شوند. البته توجه کنید که این اعداد ممکن است کمی در نتایج نهایی متفاوت عمل کند.
  • مدت زمان حضور کاربر روی صفحه اصلی: مشابه با قبل برای تعیین اینکه کاربر چه مدت روی صفحه اصلی سایت شما حضور دارد به کار می رود.
  • امکان بازدید از دیگر صفحات سایت: این ویژگی نیز به همراه زیرمجموعه های آن به صورت کاملا در بخش افزایش بازدید سایت شرح داده شده است.
  • پلتفرم مورد استفاده: در کمپین افزایش ورودی گوگل برخلاف بازدید سایت، شما نمی توانید پلتفرم را به صورت درصدی تعیین کنید و تنها قادر هستید از بین حالت موبایل و دسکتاپ، یکی را برگزینید.
افزایش بازدید ویدیو

خدمات شبکه های اجتماعی

خدمات شبکه های اجتماعی یکی از امکانات جدید کلیک اول می باشد که آپشن های فراوانی را برای شبکه های اجتماعی شما فراهم آورده است. شما می توانید با ورود به این صفحه، از امکانات مختلفی برای پیج ها و کانال های خود بهره مند شوید.

خدمات شبکه های اجتماعی

در ابتدا با نگاه به فاکتور آنلاین سفارش، به مواردی مانند سرویس، نوع خدمت و تعداد برخورد می کنیم و در نهایت هم قیمت آنلاین که در انتهای فاکتور نمایش داده می شود.

خدمات شبکه های اجتماعی
  • سرویس در واقع پتلفرمی است که پیج و کانال شما در آن قرار دارد. کلیک اول در حال حاضر خدمات مربوط به اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، فیسبوک، توئیتر، یوتیوب و آپارات را برای مشتریان خود ارائه می کند. شما می توانید با انتخاب پلتفرم موردنظر، سرویس شبکه اجتماعی خاص خود را انتخاب کنید.
  • در فیلد بعدی می توانید نوع خدمت خود را مشخص کنید که بسته به اینکه کدام پلتفرم را انتخاب کرده اید، گزینه های موجود در این بخش تغییر می کند. به طور مثال، برای آپارات و یوتیوب گزینه های افزایش بازدید، افزایش لایک و افزایش دنبال کننده قابل انتخاب است. در حالی که اینستاگرام مواردی مانند افزایش ویو ویدیو، افزایش ویو IGTV، افزایش لایک، افزایش کامنت و افزایش فالوور را در بر دارد.
  • فیلد بعدی مربوط به انتخاب تعداد برای خدمتی است که در مراحل قبلی آن را تعیین نمودید، برای مثال با انتخاب اینستاگرام در بخش پلتفرم، انتخاب تعداد لایک در بخش نوع خدمت و تعیین تعداد 1000، می توانید 1000 لایک برای پست اینستاگرام خود انتخاب کنید.
  • در مرحله بعدی نیز بایستی آدرس کانال، صفحه و یا ویدیوی خود را وارد کنید. برای مثال اگر به دنبال فالوور هستید، باید آدرس پیج را وارد کنید اما اگر قصد دارید ویوی ویدیوی خود را بالا ببرید، باید آدرس ویدیو را تعیین نمایید.

در نهایت نیز می توانید با کلیک بر روی دکمه تائید سفارش نسبت به پرداخت سفارش خود اقدام کنید.

ارسال تیکت جدید

با ورود به صفحه مربوط به ارسال تیکت جدید، 6 دپارتمان مختلف در مقابل شما قرار می گیرد که بسته به نیاز خود، می توانید روی هرکدام از آن ها کلیک کنید. این دپارتمان ها عبارتند از:

  • پیگیری سفارش
  • مشاوره
  • آمار سفارش
  • امورمالی
  • همکاری با ما
  • موارد دیگر
ارسال تیکت جدید

بسته به موضوع تیکتی که قصد ارسال آن را دارید، یکی از دپارتمان ها را انتخاب کنید تا به صفحه ای راهنمایی شوید که یک یا چند سوال متداول در مورد آن موضوع برای شما نمایش داده شود. در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، روی لینک ارسال تیکت کلیک کنید.

انتخاب دپارتمان تیکت

حال فرمی در مقابل شما قرار می گیرد که با وارد نمودن عنوان تیکت، تعیین دپارتمان و درجه اهمیت تیکت (بین سه حالت متوسط، زیاد، خیلی زیاد) و همچنین نوشتن متن موردنظر، می توانید تیکت خود را ارسال کنید. پشتیبان های ما در ساعات اداری به صورت مداوم تیکت ها را بررسی کرده و پاسخ شما را در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال خواهند کرد.

پر کردن فیلد های تیکت

همچنین در سمت چپ این صفحه، دسترسی به شماره تماس تلفن گویای کلیک اول و همچنین سوالات متداول سایت نیز قرار گرفته است.

لیست تیکت ها

صفحه مربوط به لیست تیکت ها، آخرین تیکت های ارسال شده توسط شما را نمایش می دهد. شما می توانید در این جدول درجه اهمیت تیکت، عنوان تیکت، دپارتمان، تاریخ ارسال، تاریخ آخرین پاسخ و وضعیت تیکت را مشاهده کنید.

وضعیت تیکت شامل حالت هایی است از جمله:

  • در انتظار پاسخ: زمانی که به تازگی تیکت را ارسال کرده اید.
  • پاسخ داده شده: پشتیبان کلیک اول تیکت شما را پاسخ داده است.
  • پاسخ مشتری: حالتی که شما پاسخی را برای تیکت ارسال می کنید.
  • بسته شده: زمانی که 3 روز از آخرین پاسخ پشتیبان بگذرد و شما پاسخی برای آن نداشته باشید، تیکت به صورت خودکار بسته می شود.
لیست تیکت ها

با کلیک روی عنوان می توانید وارد صفحه تیکت شده و تمام پیام ها و پاسخ های مربوطه را در قالب یک صفحه مشاهده کنید. در صورتی که مشکل شما رفع شده باشد نیز می توانید با کلیک روی لینک موجود در پایین این صفحه، تیکت مربوطه را ببندید.

جزئیات تیکت

لیست پیغام ها

لیست پیغام ها شامل آخرین اعلان هایی است که توسط سیستم برای شما ارسال می شود. با مشاهده این پیغام ها می توانید از آخرین وضعیت و تغییرات موجود آگاه شوید. چند دلیلی که ممکن است به دلیل آن ها برای شما یک پیغام ارسال شود به شرح زیر است:

  • زمانی که تیکت شما توجه پشتیبان کلیک اول پاسخ داده می شود.
  • زمانی که سفارش شما نامعتبر می شود.
  • هنگامی که کد تخفیف برای برخی کاربران فعال می شود.
لیست پیغام ها

با ورود به صفحه لیست پیغام ها با جدولی رو به رو می شوید که عنوان پیغام، تاریخ ارسال و وضعیت پیغام (مشاهده شده و یا مشاهده نشده) در آن نمایش داده می شود. با کلیک روی عنوان پیغام نیز می توانید محتوای آن را مطالعه کنید.

روش دیگری که از طریق آن می توانید به پیغام ها دسترسی سریعی داشته باشید نیز در هدر پنل کاربری قرار دارد. با کلیک روی آیکون زنگوله، سه پیغام آخر برای شما نمایش داده می شود و با کلیک روی لینک مشاهده همه، می توانید به صفحه لیست پیغام ها وارد شوید.

مشاهده پیغام

شارژ کیف پول

در این بخش با وارد کردن یک مبلغ، می توانید کیف پول خود را شارژ کرده تا از خدمات متنوع ما بهره مند شوید. دقت کنید که در آپدیت جدید پنل کاربری، تنها راه پرداخت هزینه کمپین های کلیک اول، شارژ کیف پول و پرداخت سفارش از طریق اعتبار است.

کمترین هزینه ای که وارد می کنید باید 5000 تومان باشد. همچنین می توانید با کلیک روی یکی از 4 مبلغ انتخابی، کیف پول خود را شارژ کنید. با کلیک روی گزینه پرداخت مبلغ، پنجره ای روی صفحه باز می شود که به شما اجازه می دهد درگاه پرداخت خود را بین درگاه مستقیم ملت و زرین پال تعیین کنید. دکمه پرداخت نیز شما را به درگاه منتقل می کند.

شارژ کیف پول

مشاهده تراکنش ها

در این صفحه، اطلاعات پرداخت مبلغ هر سفارش و همچنین شارژ کیف پول، در قالب یک جدول به شما نمایش داده می شود. در این جدول موارد زیر قابل مشاهده و دسترسی است:

  • شناسه پیگیری: شناسه ای که درگاه بانک ارسال کرده و برای پیگیری وضعیت پرداخت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • مبلغ: هزینه پرداخت شده به تومان
  • درگاه پرداخت: درگاه بانکی که از طریق آن عملیات پرداخت انجام شده است.
  • نوع پرداخت: در آپدیت جدید پنل تنها می تواند شارژ کیف پول و یا پرداخت از کیف پول باشد.
  • تاریخ پرداخت: روزی که پرداخت سفارش را انجام داده اید.
  • ساعت پرداخت: ساعتی که پرداخت انجام شده است.
  • وضعیت پرداخت: برای شارژ کیف پول بسته به مقداری که از طرف بانک برمی گردد، ممکن است موفق و یا ناموفق باشد.
  • فاکتور: در صورتی که شارژ کیف پول خود را به صورت موفق انجام دهید، می توانید فاکتور پرداخت آن را با کلیک روی لینک فاکتور مشاهده کنید.
مشاهده تراکنش ها

نکته: در تراکنش های ناموفقی که مبلغ از حساب شما کسر شود، حداکثر پس از 72 ساعت همان وجه به حساب بانکی شما بازخواهد گشت. در غیر این صورت از طریق تیکت و یا چت آنلاین، با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید.

فاکتور سفارش

  1. روش اول در هنگام ساخت کمپین است. پس از وارد نمودن تمامی گزینه ها در فرم ثبت سفارش، با کلیک روی دکمه پرداخت وارد صفحه ای به نام فاکتور پرداخت می شوید.
  2. هنگامی که سفارش را ثبت کرده اید اما عملیات پرداخت را انجام نداده اید، با کلیک روی دکمه پرداخت در جدول آخرین سفارش ها نیز می توانید وارد صفحه فاکتور پرداخت شوید.
فاکتور سفارش

همچنین برای تمدید سفارش نیز با کلیک روی دکمه تمدید سفارش در جدول، این صفحه برای شما نمایش داده می شود.

در این صفحه دو قسمت کلی وجود دارد. در بخش اول شما آی دی و نوع سفارش را مشاهده می کنید. در پایین آن نیز جدولی برای وارد نمودن کد تخفیف قرار دارد که می توانید کد تخفیف خود را در این فیلد وارد کنید. در نهایت نیز با کلیک روی دکمه پرداخت، مبلغ از کیف پول شما کسر می گردد.

در سمت چپ صفحه نیز لیستی از اطلاعات سفارش شامل تاریخ ثبت سفارش ، تاریخ پرداخت، مبلغ سفارش، مبلغ با تخفیف و ... وجود دارد.

فاکتور پرداخت

در صورتی که اقدام به شارژ کیف پول کرده باشید، در صفحه لیست تراکنش ها، یک دکمه برای مشاهده فاکتور پرداخت وجود دارد. با کلیک بر روی آن دکمه، وارد صفحه مربوط به فاکتور پرداخت می شوید.

در این صفحه اطلاعاتی مانند نام، شماره تماس و آدرس شما و همچنین اطلاعاتی از درگاه، مبلغ پرداختی، تاریخ و ساعت پرداخت و ... به شما نمایش داده می شود. در پایین صفحه نیز می توانید با کلیک روی دکمه پرینت فاکتور، یک پرینت از این صفحه دریافت نمایید.

فاکتور آنلاین

کد تخفیف

مجموعه کلیک اول به مناسبت های مختلف، کد تخفیف هایی را از روش های مخلف مانند ارسال اس ام اس، قرار دادن پست در بلاگ و شبکه های اجتماعی و ... در اختیار کاربران خود قرار می دهد. شما می توانید آن کد تخفیف را در مدت زمانی که از اعتبار برخوردار است، در فیلد مربوط به کد تخفیف (در صفحه فاکتور سفارش) وارد کرده و روی دکمه اعمال کلیک کنید.

تنظیمات کاربری

هنگامی که وارد صفحه تنظیمات کاربری شوید، صفحه ای مشابه با عکس بالا در مقابل شما قرار می گیرد. در صورتی که شماره موبایل خود را تائید نکرده باشید، یک باکس در بالا نمایش داده می شود که به کمک آن می توانید شماره تماس خود را تائید کنید. کافیست شماره را در فیلد مربوطه وارد کرده و روی دکمه ارسال کد تائید کلیک کنید. پس از آن یک کد 6 رقمی برای شما پیامک می شود که بایستی آن را در فیلد جدید وارد کنید و روی دکمه تائید کلیک کنید.

تنظیمات کاربری

در بخش پایین نیز می توانید ایمیل و اطلاعات دیگری از حساب کاربری خود را مشاهده کرده و شماره تماس خود را (پیش از تائید) تغییر دهید. همچنین با کلیک روی تب تغییر رمز عبور، می توانید پسورد خود را عوض کنید.

تغییر رمز عبور

در صورتی که از امکان ورود سریع (با اکانت گوگل) استفاده می کنید، بهتر است که یک رمز عبور نیز تعیین کنید تا در صورتی که با سیستم دیگری قصد ورود داشتید که ایمیل خود را روی آن سیستم نداشتید، مشکلی برای شما وجود نداشته باشد.

تغییرات و آپدیت های پنل

گزینه ها و مواردی که در آپدیت جدید پنل کاربری کلیک اول دچار تغییرات شده و یا به تازگی به پنل کاربری افزوده شده اند، به شرح زیر می باشد:

  1. رفع باگ ها و ایرادهای کدنویسی پنل قبل
  2. بهینگی بیشتر کدها و صفحات پنل کاربری
  3. بهبود ساختار فونت ها و وضعیت تایپوگرافی و نوشتاری سایت
  4. نمایش آی پی بازدیدکنندگان در جدول آمار
  5. نمایش جزئیات آمار سفارش ها به تفکیک ساعت
  6. ظاهر و رنگ بندی جدید و جذاب تر
  7. رفع ایرادهای طراحی در مانیتورهای مختلف و موبایل
  8. امکانات جدید افزایش بازدید و شبکه های اجتماعی و ارائه خدمات متنوع تر
  9. امکان جستجوی سریع در جداول مختلف
  10. بهبود ساختار نمایش تاریخ ها
  11. امکان پرداخت و شارژ کیف پول از طریق چند درگاه و انتخاب مبلغ پیشنهادی برای شارژ
  12. دسترسی سریع به صفحاتی مانند ساخت کمپین های مختلف و شارژ کیف پول
  13. نمایش کاملا بهینه خطاها در فرم های ساخت کمپین و سایر فرم ها
  14. عدم نیاز به وارد نمودن شماره تماس در حین ثبت سفارش برای کاربرانی که شماره خود را تائید کرده اند
با سپاس فراوان - مدیریت کلیک اول