کاهش حجم کدهای CSS سایت تنها با یک کلیک

کاهش حجم کدهای CSS سایت تنها با یک کلیک

در این مقاله می خوانید:

کاهش حجم کدهای CSS سایت یکی از مهمترین عوامل در بهبود سئو و افزایش سرعت سایت می باشد. در این مقاله قصد داریم تا با روشی آسان و بسیار سریع جهت فشرده سازی CSS و افزایش سرعت بارگزاری سایت آشنا شویم.

کاهش حجم کدهای CSS

پیش از این آموختیم یکی از عواملی که تاثیر فراوانی بر سئو و بهینه سازی سایت می گذارد، افزایش سرعت سایت می باشد. گوگل و سایر موتورهای جستجو برای سرعت بارگزاری سایت اهمیت فراوانی قائل هستند و اگر زمان زیادی صرف لود یک وب سایت شود، ربات های موتورجستجو نمی توانند گزارش درست و کاملی از محتویات سایت ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: کاهش حجم کدهای جاوا اسکریپت سایت تنها با یک کلیک

یکی دیگر از مواردی که باعث حجم بالای سایت می شود، کدهای CSS سایت می باشد. در حالت عادی، این کدها شامل فضای سفید و خالی فراوانی هستند که توسط کاراکتر هایی مانند Space ،Tab و Enter به وجود می آیند. این امکان وجود دارد که با حذف این فضاهای خالی، حجم کدهای CSS را کاهش داد و باعث افزایش سرعت بارگزاری سایت شد.

امکان کاهش حجم کدهای CSS سایت توسط سایت کلیک اول فراهم شده و شما عزیزان می توانید به راحتی و تنها با یک کلیک، کدهای فشرده شده CSS خود را دریافت نمایید. بدین منظور و پس از ورود به لینک مربوط به فشرده سازی CSS کدهای خود را در باکس متنی سمپ راست کپی کرده و بر روی دکمه فشرده سازی کلیک نمایید.

کاهش حجم فایل های css

 

پس از آن می توانید کدهای فشرده شده درون باکس سمت چپ را به کمک دکمه “کپی در کلیپ بورد” کپی نموده و جایگزین کدهای قبلی خود نمایید.

 

کاهش حجم فایل های css

تیم تحریریه کلیک اول

نویسنده در بلاگ کلیک اول

این مقاله به قلم و نویسندگی تیم تحریریه کلیک اول تهیه شده است. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست..

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06