افزودن امکان ثبت سفارش تبلیغات در گوگل به پنل کاربری کلیک اول

افزودن امکان ثبت سفارش تبلیغات در گوگل به پنل کاربری کلیک اول

در این مقاله می خوانید:

در راستای افزایش خدمات مجموعه کلیک اول و پیشرفت روزافزون سایت، امکان ثبت سفارش تبلیغات ادوردز در پنل کاربری کلیک اول فراهم شد.

تبلیغات در گوگل چیست؟

همانطور که می دانید و در مقالات گذشته کلیک اول مطالعه کرده اید، تبلیغات در گوگل یا (Google Ads) امکانی است که کمپانی گوگل در اختیار مدیران سایت ها قرار داده تا با پرداخت هزینه به ازای هر کلیک، تبلیغات سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهند. به کمک تبلیغات گوگل ، مشتریان بیشتری جذب سایت شما شده و باعث افزایش ورودی گوگل سایت می شود.

تبلیغات گوگل یک روش نوین در تبلیغات اینترنتی به شمار می رود و نسبت به روش های دیگر بسیار کارآمدتر و دارای نرخ بازگشت بسیار سریع تر می باشد. در روش تبلیغات در گوگل نیاز به پرداخت هزینه های گزاف نیست و شما می توانید با انتخاب بسته های کم هزینه کار خود را شروع کرده و نتیجه را در کوتاه مدت مشاهده کنید. از امروز، امکان ثبت سفارش تبلیغات در گوگل در پنل کاربری کلیک اول فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: تبلیغات در گوگل (Google Ads) چیست؟

تبلیغات در گوگل چیست؟

رویه گذشته چگونه بود؟

تا پیش از این، شما تنها می توانستید با انتخاب یکی از پلان ها به صورت مستقیم و پیگیری از طریق تلگرام، سفارش خود را ثبت نمایید. اما هم اکنون می توانید با ثبت نام در پنل کاربری سایت، وارد قسمت تبلیغات ادوردز شده و با امکانات فراوانی که در این بخش قرار داده شده است، سفارش خود را به صورت کاملا شخصی سازی شده (Custom) به ثبت برسانید.

تبلیغات در گوگل
تبلیغات در گوگل
اگر قصد دارید تبلیغات خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در صفحه اول گوگل نمایش دهید، سرویس تبلیغات گوگل ادز کلیک اول بهترین انتخاب برای شماست.

در ادامه قصد داریم امکاناتی که در این قسمت قرار گرفته است را مرور کنیم:

  • عنوان سفارش: مشابه با تمامی خدمات کلیک اول، عنوان سفارش این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید سفارش های خود را به راحتی مدیریت کنید.
  • آدرس سایت: آدرس لندینگ پیج مدنظر خود را که قصد دارید در گوگل نمایش داده شود را در این فیلد وارد کنید.
  • شماره تماس: شماره تلفن خود را در این قسمت قرار دهید تا کارشناسان کلیک اول برای هماهنگی های بیشتر، به راحتی با شما تماس بگیرند.
  • میژان شارژ پلان : بسته به وضعیت بودجه خود، می توانید یکی از 6 پلان موجود را که از 100 درهم آغاز می شود انتخاب کنید. طبیعتا هرچه هزینه بیشتری برای این قسمت در نظر بگیرید، کلیک های بیشتری دریافت خواهید کرد.
  • سقف هزینه هر کلیک : تبلیغ در گوگل حالتی رقابتی و مزایده ای دارد. به این صورت که هر وبسایتی بابت کلیک های خود هزینه بیشتری پرداخت کند، در جایگاه بالاتری نمایش داده می شود. اگر سقف کلیک را روی عدد پایینی قرار دهید، ممکن است سایت شما در پایین صفحه اول و یا صفحات بعدی نمایش داده شود.
  • سقف کلیک روزانه : با توجه به بودجه انتخابی خود، می توانید برای کلیک های روزانه خود یک سقف انتخاب کنید. به این صورت که پس از رسیدن به این تعداد کلیک، تبلیغ شما تا روز بعد در گوگل نمایش داده شود. به این صورت بودجه روزانه شما از عدد خاصی تجاوز نخواهد کرد.
  • نمایش در دستگاه :می توانید تعیین کنید که تبلیغ شما در کدام پلتفرم نمایش داده شود. موبایل، دسکتاپ یا هردو.
  • کلمه یا کلمات کلیدی : کلمه یا کلماتی که کاربران شما با جستجوی این کلمات، تبلیغ شما را مشاهده خواهند کرد. می توانید کلمات موردنظر خود را با کاما (،) از یکدیگر جدا کنید.
  • عنوان در گوگل : عنوانی که سایت شما با آن در گوگل نمایش داده می شود. بدون تردید انتخاب یک عنوان زیبا، در جذب هرچه بیشتر کاربران موثر است. سعی کنید حداکثر تعداد کاراکتر برای عنوان از عدد 70 بیشتر نشود.
  • توضیحات در گوگل : همانطور که می دانید در نتایج گوگل، متن کوتاهی از توضیحات سایت در پایین آدرس سایت قرار می گیرد که در حد یکی دو جمله، محتوای کلی صفحه را توصیف می کند. می توانید در این قسمت نیز مقداری در مورد سایت خود توضیج وارد کنید.
  • توضیحات : هرآن چیزی که قصد دارید با کارشناسان کلیک اول در میان بگذارید را نیز در این بخش قرار دهید.

حال که امکان ثبت سفارش تبلیغات در گوگل به پنل کاربری سایت افزوده شد، امید است که با پیشرفت روز افزون سایت، بتوانیم در جهت بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت شما مشتریان عزیز گام برداریم.

علی شانه ساز

نویسنده در بلاگ کلیک اول

لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات، طراح گرافیک و رابط کاربری، برنامه نویس Front-End سایت، متخصص بهینه سازی و سئوی سایت

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست..

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06