کد تخفیف 25 درصدی به مناسبت روز پدر

کد تخفیف 25 درصدی به مناسبت روز پدر

در این مقاله می خوانید:

با استفاده از کد تخفیف MBDADY، می توانید تا تاریخ 5 بهمن ماه 1402 از 25 درصد تخفیف ویژه مجموعه کلیک اول برای تمامی سفارش ها بهره مند شوید.

مجموعه کلیک اول ضمن تبریک روز پدر، کد تخفیف 25 درصدی روز پدر را برای تمامی خدمات سایت در نظر گرفته است.

به مناسبت روز پدر، ما از شما دعوت می کنیم تا از کد تخفیف 25 درصدی ما برای خدمات افزایش ترافیک کلیک اول استفاده کنید. این کد تخفیف تنها تا پایان روز پنجشنبه 5 بهمن ماه معتبر بوده و برای تمامی خدمات موجود در پنل کاربری قابل اعمال است. برای استفاده از این فرصت منحصر بفرد، کافیست ابتدا کمپین خود را ایجاد کرده و در هنگام پرداخت، کد MBDADY را وارد کنید و از خرید خود لذت ببرید. پس از این فرصت استثنایی غافل نشوید و همین حالا به فروشگاه ما مراجعه کنید.

پدران نقش بسزایی در زندگی ما دارند. آن ها همواره حامی و حافظ ما هستند و در هر شرایطی به ما کمک می کنند. آن ها با تجربه و عقلانیت خود، به ما راهنمایی های ارزشمندی می دهند و با عشق و صبر خود، به ما حس اعتماد به نفس می بخشند. آن ها بخش بزرگی از شخصیت و شادی ما را تشکیل می دهند.

ما در پنل کاربری کلیک اول، به شما تضمین می دهیم که خرید شما با کیفیت بالا و قیمت مناسب خواهد بود. ما همچنین از روش های پرداخت امن و تائید آنی سفارش استفاده می کنیم. ما به رضایت شما اهمیت می دهیم و در صورت هرگونه سوال یا انتقاد، پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما است. برای استفاده از کد تخفیف 25 درصدی ما، عجله کنید و قبل از اتمام مهلت کد تخفیف، سفارش خود را ثبت کنید.

اطلاعات کد تخفیف

کد تخفیف: MBDADY
مهلت استفاده: تا پایان آذرماه 1400
میزان تخفیف: 25 درصد
سقف تعداد استفاده: 200 بار
سقف میزان تخفیف: 50 هزار تومان

نحوه استفاده از کد تخفیف

برای استفاده از کد تخفیف 25 درصدی روز پدر، تنها کافیست پس از ورود به پنل کاربری و ثبت سفارش، در صفحه فاکتور، کد تخفیف MBDADY را وارد نموده و از کد تخفیف 25 درصدی بهره مند شوید. این کد تخفیف تا 5 بهمن ماه به مدت یک هفته، برای 200 سفارش اول کاربران فعال خواهد بود. این کد تخفیف برای همه سفارش ها اعم از افزایش بازدید سایت، افزایش ورودی گوگل، افزایش بازدید رپورتاژ و خدمات شبکه های اجتماعی قابل استفاده می باشد.

علی شانه ساز

نویسنده در بلاگ کلیک اول

لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات، طراح گرافیک و رابط کاربری، برنامه نویس Front-End سایت، متخصص بهینه سازی و سئوی سایت

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست..

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06