کد تخفیف ماه رمضان – 15 درصد تخفیف

کد تخفیف ماه رمضان – 15 درصد تخفیف

در این مقاله می خوانید:

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، وب سایت کلیک اول کد تخفیف 15 درصدی ویژه این ایام را برای مشتریان خود ایجاد نموده است.

ماه رمضان ماه مهمانی خداست و قرآن کتاب هدایت بشریت در یکی از شب های قدر نازل شده است. در ماه رمضان در رحمت خداوند برای آمرزش گناهان انسان باز است. روزه گرفتن در این ماه واجب و منظور از روزه گرفتن آن است. انسان برای اطاعت فرمان خدا،از چیزهایی که روزه را باطل می کند خودداری نماید. روزه مختص به یک آئین و شریعت خاص نبوده بلکه از قبل وجود داشته است. روزه از جهت فردی و اجتماعی دارای فوائد زیادی است.

مجموعه کلیک اول برای بهره مندی هرچه بیشتر شما عزیزان از خدمات متنوع این سایت، کد تخفیف ماه رمضان را برای شما در نظر گرفته است. شما عزیزان می توانید با وارد نمودن عبارت AR15 در قسمت کد تخفیف فاکتور، برای تمامی سفارش های خود اعم از افزایش بازدید سایت، افزایش ورودی گوگل، کاهش رتبه الکسا و افزایش بازدید ویدیو تا 15 درصد تخفیف دریافت نمایید. این کد تخفیف از تاریخ 25 فروردین 1400 تا پایان روز 30 فروردین 1400 برای تمامی سفارش ها فعال است.

کد تخفیف: RA15

نحوه ثبت کد تخفیف

کافیست پس از ورود به پنل کاربری و ثبت سفارش دلخواه خود، در صفحه فاکتور، کد تخفیف RA15 را وارد نموده و از 15 درصد تخفیف ویژه برای هرکدام از سفارش های خود بهره مند شوید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که در حال حاضر سفارش های تبلیغ در گوگل به علت پرداخت دلاری و هزینه های بالای ارزی، شامل تخفیف نمی شود.

اطلاعات کد تخفیف ماه رمضان

کد تخفیف : RA15
مهلت استفاده 30 فروردین 1400
میزان تخفیف 15 درصد
سقف تعداد استفاده  2000 بار
سقف میزان تخفیف 40,000 تومان

علی شانه ساز

نویسنده در بلاگ کلیک اول

لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات، طراح گرافیک و رابط کاربری، برنامه نویس Front-End سایت، متخصص بهینه سازی و سئوی سایت

2 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست.

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06