پربازدید ترین های ایران کدام سایت ها هستند؟

پربازدید ترین های ایران کدام سایت ها هستند؟

در این مقاله می خوانید:

شاید برای شما جالب باشد که بدانید پربازدیدترین های ایران کدام سایت ها هستند و چرا؟ جالب است بدانیم که مردم در ایران چه سایت هایی را می پسندند.

ما در هر کشوری یکسری سایت هایی داریم که روزانه کاربران زیادی وارد این سایت ها می شوند. پربازدیدترین سایت های ایرانی موضوعی است که شاید برای خیلی ها جذاب باشد. اگر علاقه دارید بدانید پربازدید ترین های ایران کدام سایت ها هستند و چرا؟ تا آخر این مقاله همراه کلیک اول باشید.

15 سایت پربازدید در ایران

سایت های زیادی وجود دارند که پربازدید میباشند ولی ما سعی می کنیم 15 تا از این سایت ها را نام ببریم و هرکدام را در چند جمله در مورد حوزه کاریشان توصیف نماییم.

1- گوگل

گوگل را همه شما می شناسید. بزرگترین موتور جستجوی دنیا میباشد و اگر جزء پربازدیدترین سایت های ایرانی نام برده می شود اصلاً تعجب نکنید چرا که حتی در بین 20 سایت برتر جهان هم جایگاه اول رو به خودش اختصاص داده است و تقریباً در تمام کشورها رتبه اول رو داره به جز چند کشور خاص مانند چین که خودشون موتور جستجوی جدا یعنی Baidu را دارند.

سایت پر بازدید گوگل - کلیک اول

2- آپارات

دومین سایت پربازدید ایران سایت آپارات است که بسیاری از شما شاید روزانه با این سایت سر و کله می زنید. این سایت نمونه داخلی یوتیوب می باشد. با توجه به اینکه سایت های بسیار خوبی مثل یوتیوب فیلتر است؛ در ایران، سایت آپارات بسیار خوب توانسته در بین کاربران ایرانی جا باز کند و از آن جایی که بسیاری از افراد علاقه مند به دیدن ویدیو در اینترنت هستند؛ سبب شده این سایت جزء پربازدیدترین سایت های ایرانی به شمار آید.

بیشتر بخوانید: تاپ تن آپارات را تسخیر کنید!

آپارات - کلیک اول

3- دیجی کالا

دیجی کالا که رتبه سوم را دارا می باشد و یکی از پربازدیدترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در خاورمیانه نیز هست. از این جا متوجه می شویم که چقدر خرید اینترنتی در بین مردم رایج است و افراد بیشتر دوست دارند غیرحضوری خرید کنند و این یک فرصت مناسبی است که شما باید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

بیشتر بخوانید: استراتژی های راه اندازی کسب ‌و کار اینترنتی چیست؟

دیجی کالا - کلیک اول

4- ورزش 3

سایت ورزش 3، یکی از پربازدیدترین وبلاگ ایران و همچنین پربازدیدترین سایت خبری ایران در زمینه فوتبال است که در سال های اخیر توانستند از طریق تبلیغات خود در کانال اصلی ورزشی دولتی ایران ترافیک ارگانیک سایت ورزش 3 رو جذب بکنند. شایان به ذکر است که کاربران از طریق مراجعه به این سایت می توانند آخرین اخبار را در مورد بازیکنان و تیم های فوتبال بین المللی و محلی پیدا کنند، فیلم های ضبط شده را تماشا کرده و عناوین روزنامه های ورزشی را بخوانند. به دلیل محبوبیت و اجتماع طرفداران، این سایت از طریق قرار دادن تبلیغات درآمد زیادی نیز کسب می کند. سال گذشته جزء ده سایت برتر جهان نبود، اما اکنون چهارمین سایت آنلاین است. سایت Varzesh3 در فهرست رده بندی جهانی در رده 330 قرار دارد که نشان از اهمیت لیگ های فوتبال فارسی با هواداران است.

ورزش سه کلیک اول

5- تلوبیون

این سایت یک سرویس پخش ویدیویی رایگان به زبان فارسی است که تلویزیون دولتی جمهوری اسلامی ایران را به صورت آنلاین ارائه می دهد. همچنین بازدید کنندگان می توانند برنامه ها را بصورت زنده در Telewebion که بر روی سرورهای محلی میزبان می باشد، تماشا نمایند. بهبود اینترنت پر سرعت در دو سال گذشته به سایت های میزبانی ویدیو کمک نموده تا از این رتبه بالاتر بروند.این سایت 768مین پلتفرم پر بازدید در سطح جهان میباشد.

تلوبیون - کلیک اول

6- شاپرک

یک سیستم شبکه پرداخت الکترونیکی کارت در ایران می باشد و یکی از پربازدیدترین وبلاگ های ایرانی است که در واقع یک بستر ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) و نقطه فروش (POS) از طریق یک سیستم یکپارچه است. هنگام خرید آنلاین با استفاده از کارت های بانک، کاربران برای تایپ اطلاعات کارت خود به SHAPARAK.ir هدایت میگردند. درست مانند Varzesh3 ، شاپرک در سال گذشته جزو وب سایت های برتر نبود ولی در حال حاضر به یکی از پربازدیدترین وبلاگ های ایرانی تبدیل گشته است و در رتبه بندی جهانی به مقام 540 رسیده است.

شاپرک

7- دیوار

سایت دیوار یکی پربازدیدترین وبلاگ های ایرانی است که به صورت طبقه بندی شده می باشد. همچنین دارای یک برنامه تلفن همراه است که در آن افراد می توانند به خرید و فروش ماشین، مبلمان، لوازم خانگی و آلات موسیقی بپردازند. سایت دیوار در سطح جهانی در مکان 744 و در کل ایران در مکان دهم قرار گرفته است.

دیوار - کلیک اول

8- نمناک

اگر زیاد اهل اینترنت هستید حتماً مسیرتان به سایت نمناک خورده این سایت یک سایت محتوا محور می باشد و مطالب بسیار زیادی در سایت منتشر شده و می شود به همین دلیل است که توانسته هشتمین سایت پر بازدید ایران باشد. اگر همین الان داخل موتورهای جستجو از شیر مرغ تا جون آدمیزاد جستجو نمایید احتمال بسیار زیاد این سایت را هم در نتایج صفحه اول گوگل مشاهده می کنید.

نمناک - کلیک اول

9- ویکی پدیا

سایت ویکی پدیا را هم همه شما می شناسید این سایت یک دانشنامه جهانی است که تقریباً در اکثر کشورها جزو پربازدیدترین سایت ها محسوب می شود. در واقع هر اطلاعات مفیدی که شما بخواهید رو می توانید در این سایت پیدا نمایید. از تعریف کلمات تا بیوگرافی افراد معروف، خیلی از اطلاعاتی که ما نیاز داریم رو از این سایت جمع آوری می کنیم و به همین دلیل سایت ویکی پدیا جزء پربازدیدترین سایت های ایرانی محسوب می گردد.

سایت Wikipedia - کلیک اول

10- ترب

سایت ترب افراد را یاد تربچه می اندازد و شاید احساس کنید این سایت در حوزه سبزی فعالیت می کند؛ اما حوزه اصلی این سایت معرفی محصولات در فروشگاه های گوناگون است. یعنی زمانی که شما خرید گوشی شیائومی رو جستجو کرده و این سایت را باز می کنید، گوشی شیائومی در سایت های مختلف با قیمت های متفاوت را مشاهده می نمایید. جالب است بدانید این سایت در سال 93 توسط چنددانشجوی دانشگاه شریف راه اندازی شده است.

ترب - کلیک اول

11- دنیای اقتصاد

همانطور که از نامش پیداست، سایتی است که موضوعات مربوط به اقتصاد در آن انتشار می دهد و چون افراد زیادی هستند که دوست دارند از اوضاع و احوال اقتصاد با خبر شوند سبب شده دنیای اقتصاد تبدیل به یکی از پربازدیدترین سایت های ایرانی شود.

دنیای اقتصاد - کلیک اول

12- اینستاگرام

شاید برایتان جالب باشد که چرا اینستاگرام با این عظمتش در رتبه 12 پربازدیدترین سایت در ایران قرار دارد؛ خب دلیلش این است که همه شما از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده مکرده و از سایتش استفاده نمی کنید و موضوع ما هم پربازدیدترین سایت ها می باشد. پس فقط کسانی که از نسخه وب اینستاگرام استفاده مینمایند جزء این آمار حساب می شوند ولی با این حال بازهم آمار بازدید سایت اینستاگرام خیلی زیاد میباشد، که توانسته سایتش را در ایران به رتبه 12 برساند.

اینستاگرام کلیک اول

13- فیلیمو

سایت فیلیمو را هم تقریباً می توان گفت اکثر شما عزیزان می شناسید. فیلیمو یک سایت اشتراک فیلم است و از آنجایی که اکثر کاربران ایرانی سرگرمیشان فیلم دیدن می باشد سبب شده سایت فیلیمو تبدیل به یکی از پربازدیدترین سایت های ایرانی گردد. این سایت همانطور که مشاهده میکنید رتبه 13 را دارا میباشد و روزانه بازدیدکنندگانی زیادی از این سایت بازدید می کند.

فیلیمو - کلیک اول

14- نماشا

نماشا نیز مانند سایت آپارات یک سایت اشتراک ویدئو می باشد و این سایت هم چون بازدیدکنندگان زیادی را دارا می باشد سبب شده در بین سایت های دیگه رتبه 14 رو بدست بیاورد. اگر دنبال برندسازی خودتان هستید این نوع سایت ها خیلی می تواند به شما کمک کند.

بیشتر بخوانید:

نماشا - کلیک اول

15- نی نی سایت

نی نی سایت نیز یکی از پربازدیدترین سایت های ایرانی میباشد که تقریباً 90 درصد بازدیدکنندگان این سایت خانم می باشند. چرا که در این سایت مطالبی گفته می شود که برای زنان بسیار مفید میباشد همانطور که از اسمش پیدا می باشد عمده مطالب این سایت در مورد نوزاد و نی نی است.

نی نی سایت - کلیک اول

دلایل افزایش بازدید سایت های ایرانی

  1. نحوه طراحی وب‌سایت (User Experience)
  2. زبان برنامه‌سازی وب‌سایت
  3. پارامترهایی که به شرکت میزبانی کننده وب‌سایت مربوط است
  4. میزان فعالیت وب‌سایت در شبکه‌ های اجتماعی
  5. محبوبیت وب‌ سایت از نظر لینک‌ های ورودی به وب‌ سایت
  6. قابلیت نمایش وب‌ سایت در دستگاه‌های موبایل
  7. نبود یک وب‌ سایت در لیست فیلترینگ کشور

کلام آخر

نکته ای که درباره صد سایت اول ایران وجود دارد، وجود تعداد بسیار زیاد سایت­ های تفریحی و تفننی است. این نشان دهنده آن است که بسیاری از افراد از اینترنت برای تفریح استفاده می کنند.

نکته تأسف ­بار این لیست هم این است که نام هیچ­یک از سایت­ های معتبر علمی و دانشگاهی داخلی و خارجی در بین این سایت­ ها قرار ندارد. این امر نشان می­ دهد که هنوز اینترنت در ایران کمتر برای اهداف و مقاصد علمی مورد استفاده قرار می گیرد.

تیم تحریریه کلیک اول

نویسنده در بلاگ کلیک اول

این مقاله به قلم و نویسندگی تیم تحریریه کلیک اول تهیه شده است. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.

2 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست.

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06