راه اندازی سامانه هوشمند پاپ آپ اول

راه اندازی سامانه هوشمند پاپ آپ اول

در این مقاله می خوانید:

چیزی نزدیک به یه سال از راه اندازی سامانه هوشمند کلیک اول می گذرد. مفتخریم که در این مدت توانستیم با ارائه خدمات مناسب و منحصر بفرد در زمینه تبلیغات اینترنتی، رضایت اکثر کاربران را جلب کنیم. از این رو تیم مدیریتی به فکر ایجاد یه سامانه هوشمند به منظور ارائه خدمات تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات پاپ باکس نمود که این سامانه نیز به تازگی راه اندازی شده است.

معرفی وب سایت پاپ آپ اول

پس از اینکه توانستیم در قالب وب سایت کلیک اول، خدمات مفید و متنوعی را در زمینه افزایش ترافیک سایت، افزایش ورودی گوگل، افزایش بازدید ویدیو، خدمات مربوط به الکسا همچنین طراحی سایت و سئو و بهینه سازی سایت به شما کاربران ارائه دهیم، وقت آن رسیده که سیستم جدید خود را که در زمینه تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات پاپ باکس خدمات مناسبی را ارائه می دهد، معرفی نماییم.

سامانه هوشمند پاپ آپ اول که استارت برنامه نویسی آن از بهمن سال گذشته کلید خورد، سرانجام آماده بهره برداری بوده و کاربران می توانند با حضور در آن سایت، خدمات موردنظر خود را دریافت نمایند. خدمات Popupaval نیز مانند کلیک اول، می توانند باعث بهبود رتبه الکسا سایت شده و بازدید سایت را افزایش دهد.

تبلیغات پاپ آپ

روشی مطمئن برای کاهش رتبه الکسا و کسب درآمد از ترافیک سایت

تبلیغات پاپ آپ یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات در اینترنت به شمار می رود که می تواند هم باعث کاهش رتبه الکسا سایت شده و هم کاربران زیادی را به سوی هدف شما راهنمایی کند. همچنین برای بسیاری از مدیران سایت ها که هدف کسب درآمد از اینترنت را دارند، تبلیغات پاپ آپ همواره یکی از سریع ترین انتخاب هاست. Popupaval با ارائه بهترین و مناسب ترین خدمات در زمینه پاپ آپ و ارائه تعرفه های قیمت باورنکردنی، می تواند بهترین انتخاب برای تمامی مدیران سایت ها و کاربران اینترنت باشد.

تعرفه های ارائه شده توسط این سایت در مورد تبلیغات پاپ آپ، بر اساس اصل مشتری مداری بوده و مناسب کسب درآمد از پاپ آپ برای انواع وب سایت ها می باشد. خرید بازدید از Popupaval را یکبار تجربه کرده و تبدیل به مشتری همیشگی سایت شوید.

تبلیغات پاپ باکس

یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی برای دیده شدن محصول

تبلیغات پاپ باکس که نوع جدیدتری از تبلیغات اینترنتی به شمار می رود، تبلیغ شما را به جای بازکردن در یک صفحه یا تب جدید، در همان صفحه باز می کند. پاپ باکس به شکل بهتر و جذاب تری برای کاربران به نمایش درآمده و می تواند در جذب مخاطب بسیار موثر باشد. تعرفه های تبلیغات پاپ باکس در Popupaval بسیار مناسب و منحصر بفرد بوده و می تواند انتخاب اول شما در زمینه تبلیغات اینترنتی کسب و کارتان باشد.

اگر به دنبال کسب درآمد از تبلیغات اینترنتی هستنید، ما به شما استفاده از تبلیغات پاپ باکس را پیشنهاد می دهیم. پاپ آپ اول با ارائه خدمت کاربردی کسب درآمد از پاپ باکس، می تواند راه مناسبی را برای افزایش بهره وری سایت شما به وجود بیاورد. یکبار خرید بازدید پاپ باکس، شما را تبدیل به مشتری همشگی Popupaval خواهد کرد.

افزایش بازدید سایت

به کمک تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات پاپ باکس، باعث افزایش بازدید سایت خود شوید.

افزایش بازدید سایت یکی از مهمترین اهداف تمامی مدیران سایت ها به شمار می رود. به کمک افزایش بازدید سایت، مشتریان بیشتری به سوی سایت شما جذب شده و کسب و کارتان رونق بیشتری پیدا می کند. Popupaval با ارائه خدمات تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات پاپ باکس، می تواند بستر مناسبی را برای افزایش ترافیک سایت شما به وجود آورده و در کوتاه مدت نیز باعث کاهش رتبه الکسا سایت شود.

شما با ثبت سفارش تبلیغ خود در این سایت و صرف هزینه ای اندک، می تواند تاثیر شگرف آن را در مدت زمان کوتاهی مشاهده نموده و بازدید سایت خود را به روشی کاملا تضمینی و همراه با آمار بازدید کاملا واقعی افزایش دهید.

کاهش رتبه الکسا

با ثبت سفارش تبلیغ پاپ آپ و پاپ باکس، باعث کاهش رتبه الکسا سایت خود شوید.

در سال های اخیر، رتبه الکسا یکی از معیارهای سنجش عملکرد وب سایت ها به شمار می رود. الکسا که یک وب سایت آمارگیر می باشد، بر اساس فاکتورهای موردنظر خود، به هر سایت یک رتبه کشوری و یک رتبه جهانی اختصاص می دهد. یکی از راه های تضمیمی کاهش رتبه الکسا سایت، استفاده از تبلیغات پاپ آپ می باشد. به کمک پاپ اپ، شما می توانید خیل عظیمی از کاربران وب را به سمت سایت خود هدایت نموده و در کوتاه مدت، باعث بهبود رتبه الکسا سایت خود شوید.

مهمترین معیار کاهش رتبه الکسا، افزایش ترافیک سایت می باشد و Popupaval با ارائه بهترین خدمات در زمینه تبلیغات پاپ آپ، می تواند تاثیر شگرفی در بهبود رتبه الکسا سایت شما داشته باشد.

علی شانه ساز

نویسنده در بلاگ کلیک اول

لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات، طراح گرافیک و رابط کاربری، برنامه نویس Front-End سایت، متخصص بهینه سازی و سئوی سایت

1 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست.

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06