راه اندازی مجدد سیستم کاهش رتبه الکسا

راه اندازی مجدد سیستم کاهش رتبه الکسا

در این مقاله می خوانید:

در اواسط ماه خرداد و پس از آنکه الکسا آپدیت جدیدی را ارائه داد و به طور کلی تغییر کرد، تیم فنی کلیک اول به دنبال راهی جهت بهبود سیستم و اعمال تغییرات لازم جهت ارائه بهتر خدمات رفت.

چندماه قبل بود که با توجه به بروز مشکلاتی در سرویس های رتبه الکسا، مجبور شدیم این خدمت را از پنل کاربری سایت خارج کنیم. حال پس از گذشت نزدیک به سه ماه، سیستم کاهش رتبه الکسا کلیک اول مجددا راه اندازی شده و با رفع ایرادهای گذشته و بهبود مداوم، می تواند امکانات بهتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

در سه ماه اخیر تلاش بر آن بود که این سیستم بتواند آماری نظیر بانس ریت، مدت زمان حضور کاربر و سایر پارامترهای فنی مربوط به بهبود رتبه الکسا را ارتقا داده و اطلاعات کامل تری را از الکسا و گوگل به ثبت برساند. سیستم فعلی از هر لحاظ بروز رسانی شده و با مکانیزمی جدید، رتبه وب سایت ها را به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن بهبود می دهد.

رفع مشکلات سیستم کاهش رتبه الکسا

اکنون که اکثر مشکلات سیستم بهبود رنک الکسا رفع شده و بازدیدکننده های محدودی در اختیار سایت قرار دارد، پکیج های رتبه زیر 15000 و زیر 10000 شروع به کار کرده و به زودی با افزایش تعداد بازدید کنندگان و کاربران، پکیح های بالاتر نیز فعال خواهند شد.

گفتنی است این سیستم در آینده از امکانات دیگری شامل نمایش رتبه الکسا و سایر اطلاعات به صورت روزانه، پنل اس ام اس جهت اطلاع از آخرین وضعیت، تعیین تعداد ماه برای پکیج و … بهره مند خواهد شد.

تیم تحریریه کلیک اول

نویسنده در بلاگ کلیک اول

این مقاله به قلم و نویسندگی تیم تحریریه کلیک اول تهیه شده است. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست..

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06