دانلود تقویم سال 1402 شمسی با پس زمینه طبیعت + مناسبت ها

دانلود تقویم سال 1402 شمسی با پس زمینه طبیعت + مناسبت ها

در این مقاله می خوانید:

تقویم سال 1402 در چند تصویر و کامل‌ ترین تقویم روزشمار جدید به همراه مناسبت‌ ها، تعطیلات رسمی و زمان دقیق تحویل سال هزار و چهارصد و دو آماده شده است.

نوروز باستانی مبارک باد

در این مطلب از کلیک اول، نسخه رسمی تقویم سال 1402 هجری شمسی را با پس زمینه های طبیعت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. امسال، مجموعه تقویم 1402 را با پس زمینه هایی زیبا و چشم نواز خدمت شما عزیزان بازدیدکننده ارائه خواهیم کرد. شما عزیزان می توانید این تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا را به همراه تقویم 1402 و کلیه مناسبت ها و تعطیلات رسمی به عنوان بک گراند ویندوز قرار داده و از داشتن این میزکار جذاب در دسکتاپ سیستم خود لذت ببرید.

نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با یکم فروردین ماه است که به عنوان جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از قدیمی ترین جشن های به جا مانده از ایران باستان به حساب می آید. تقویم هجری خورشیدی، گاه شمار رسمی پذیرفته شده است و در تقویم هر سال ایران، دقیقا مقارن با لحظه رسیدن خورشید به نقطه اعتدال بهاری می باشد.

در واقع هر سال، در لحظه تحویل سال، فاصله خورشید از نقطه اعتدال بهاری صفر می شود. بر همین اساس، انجمن ژئوفیزیک دانشگاه تهران، هرساله تقویم رسمی را با اطلاعاتی جامع از مناسبت ها، تعطیلات رسمی و … منتشر می کند که در این مطلب، این تقویم را به صورت “در یک نگاه” و همینطور به تفکیک ماه با پس زمینه هایی زیبا و جذاب خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم.

سال 1402، هزار و چهارصدمین سال در گاه شمار خورشیدی و سرآغاز آن سه شنبه اول فروردین 1402 می باشد. عید نوروز، بزرگ ترین جشن ملی ایرانیان است که فرزندان ایران زمین در سراسر گیتی آن را همه ساله در روز اول فروردین پاس می دارند. نوروز، یادگاری نیک گذشتگان ماست که پیام آور دوستی، عشق و محبت است.

عید نوروز، از جمله اعیاد باستانی است که با گذشت سال ها، مردم هنوز هم آن را هر سال باشکوه تر برگزار می کنند. اکنون که به پیشواز سال 1402 هجری خورشیدی می رویم، بد نیست که تقویم سال جدید را زودتر از دوستان دانلود و در میزکار خود قرار دهیم. در این مطلب از سایت کلیک اول، تقویم رسمی 1402 که توسط انجمن ژئوفیزیک دانشگاه تهران استخراج شده را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

دانلود تقویم 1402

از خداوند متعال، سالی پربرکت و همراه با سلامتی را برای شما هم میهنان عزیز آرزو می کنیم. شما هم اکنون می توانید تقویم 1402 با پس زمینه هایی در موضوعات با کیفیت Full HD را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت کلیک اول دریافت نمایید.

دانلود تقویم 1402

علی شانه ساز

نویسنده در بلاگ کلیک اول

لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات، طراح گرافیک و رابط کاربری، برنامه نویس Front-End سایت، متخصص بهینه سازی و سئوی سایت

0 دیدگاه ثبت شده است.

در بحث و گفتگوی مربوط به این مطلب شرکت کنید!

آکادمی کلیک اول

دریچه ای به سوی آموزش های رایگان در فضای دیجیتال مارکتینگ

آموزش پایه ای کار با ابزار گوگل سرچ کنسول

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

سئو و بهینه سازی

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

02:21:00
آموزش پایه ای کار با گوگل آنالیتیکس

دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس 4 (Google Analytics 4)

سئو و بهینه سازی

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست..

02:43:00
آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست

آموزش کار با افزونه پرکاربرد یواست (Yoast)

دیجیتال مارکتینگ

یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

00:22:06